Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 12.2 | Aoife.

I Should Have Kissed You | One Direction

19 mei 2013 - 11:48

495

9

314



12.2 | Aoife.

Het vervolg op 12.2 door de ogen van Aoife. Later vandaag zal ik misschien nog een Zaynie hoofdstuk posten, veel leesplezier! X

“Dit is mijn studeerruimte.” zei Niall met dat hij de deur naar het kleine kamertje opende. Ik keek naar binnen en werd overdonderd door de hoeveelheid foto’s die hij aan de muur had hangen. Er hingen overal foto’s van ons, van hem met zijn moeder, zijn familie. Ik keek omhoog en zag een enorme Ierse vlag aan het plafond hangen. “Ik ben het nooit vergeten, Aoife. Ik had jullie altijd bij me, hier.” zei hij, en hij wees naar zijn hart en keek eens de kamer rond. “Maar hoe komt het dan dat je geen contact hebt gezocht? Niet met mij, niet met Greg, zelfs niet met je vader.” zei ik, en ik voelde hoe er een brok in mijn keel schoot. “De laatste zeven weken waren hectisch, ik heb het enorm druk gehad met videoshoots, fotoshoots, interviews en met de nieuwe single, ik had geen tijd om uitgebreid contact te zoeken.” zei hij, en ik zag dat hij het vreselijk vond. Ik keek nogmaals naar de verschillende foto’s aan de muur. Er hing een oude foto van Josh en mij tussen, een foto van een van onze vele dagen in het park en een foto gemaakt op een van onze eerste vakanties samen. “Kunnen we verder? Ik krijg heimwee…” zei Niall zacht. Ik draaide me om en zag dat hij gauw een traan van zijn wang veegde. Ik duwde hem het kamertje uit en gooide de deur dicht. “Geen zorgen, je hebt mij nu, ik zal je alles vertellen van wat er de afgelopen weken in Mullingar is gebeurd, en we zullen binnenkort je vader en Greg skypen.” zei ik met dat ik hem in een knuffel trok. Langzaam liepen we terug naar de hal en ik wilde alweer naar beneden lopen maar Niall hield me tegen. “Ik wil je nog een ding laten zien, kom mee.” zei hij, en hij liep voor me uit naar de laatste deur, waar een grote 6 op stond.Hij duwde de deur open en we kwamen uit op het dak van het gebouw, waar een groot zwembad de helft van de vloer vulde. “Zayn komt hier niet vaak, hij heeft hoogtevrees en is bang voor water, maar het is vooral de favoriete plek van Harry en mij.” zei Niall met dat hij naar het hek liep dat het dak omheinde. Ik liep achter hem aan en met dat ik bij het hek kwam zag ik pas hoe mooi alle lichtjes van Londen in het donker waren. Het was alsof je naar een sterrenhemel keek, alleen lag deze op aarde. “Het is prachtig..” fluisterde ik, ik ging naast Niall staan en legde mijn handen op de balustrade. “Kom, we moeten gaan, het eten staat vast al op tafel.” zei hij. Hij draaide zich om en net op dat moment kwam er een luide grom uit mijn buik. “En zo te horen heb jij honger.” zei hij lachend voordat hij de deur open trok om mij naar binnen te laten.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 16:38:
nu krijg ik ook honger!


Malikaa
Malikaa zei op 19 mei 2013 - 18:19:
Awhhh, my poor Niall is homesick
Snel verder <33
xXx


lilovelou
lilovelou zei op 19 mei 2013 - 15:04:
Go on, girl!!! Snel please? anders ga ik je net zo spammen als ik altijd met lianne(Djmalikjuh) en ivana(1Dzayn) doe
Xxx


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 19 mei 2013 - 13:55:
Hahaha.
Same problem. Altijd als het stil is gaat mijn maag knorren.
Maar echt een leuk stukje!


1Dreamzz
1Dreamzz zei op 19 mei 2013 - 13:03:
La-la-like it! (: snel verderrr en of course een melding