Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones » Malika's Stand Alone

Stand Alones

7 juni 2013 - 16:40

1454

4

410



Malika's Stand Alone

Hiii guys :) Mijn 2e Stand Alone is af ..! Ik vind het echt super dat jullie mijn FanFics volgen, en jullie reacties zijn geweldig !!! Love y'all! XXX

'Malika, kan jij even uitleggen hoe je dit moet uitrekenen?' Ik schrik op uit mijn gedachten. Oh ja, ik zit in het wiskundelokaal. 'Eh...' Ik voel dat ik bloos. De leraar kijkt me streng aan. 'BLijf er maar een beetje bij, anders krijg je een onvoldoende op het proefwerk.' Ik knik en de leraar wijst iemand anders aan. Ik kan er niks aan doen dat ik zo wegdroom. Er is sinds vandaag een nieuwe jongen in de klas, en ik moet telkens weer naar hem kijken. Hij heeft iets wat me aantrekt, maar ik weer niet wat het is. Jammer genoeg weet ik zijn naam niet, want toen hij zich voorstelde hoorde ik niet wat hij zei want ik werd afgeleid door zijn geweldige uiterlijk.. Hij heeft blond haar, maar het lijkt een beetje alsof hij het verft. En hij heeft blauwe ogen waar ik makkelijk in weg kan zinken... Opeens gaat de bel. Ik schrik zo dat ik bijna een meter in de lucht spring, maar dat gebeurd gelukkig niet. Net als iedereen pak ik mijn rugzak, stop ik mijn boeken en etui erin en ik sta op. Als ik naar de uitgang van het lokaal loop, ben ik nog bezig met het dichtritsen van mijn tas. Ik ben zo druk bezig dat ik niet merk dat ik tegen iemand op bots. Ik kijk op, recht in de hemelsblauwe ogen van de naamloze hunk. 'Ik eh... sorry!' zeg ik vlug en voordat hij nog iets kan zeggen,loop ik het lokaal uit. Gelukkig ziet niemand dat ik weer bloos. Ik pak mijn agenda uit mijn tas en kijk waar ik naartoe moet. Ik heb net een nieuw rooster, dus ik weet het nog niet zo goed. Engels. Ik hoop dat ik de naamloze hunk ook bij Engels heb! Mijn vriendinnen zitten alleen bij mij in de klas tijdens Nederlands, tekenen en AK. Opeens voel ik een hand op mijn schouder. Ik schrik en kijk om. Het is een meisje die ik onder andere met Engels in de klas heb. 'Hi Malika! Ik hoor net dat het laatste uur, dus Engels,  uitvalt. Heb je zin om met me naar het winkelcentrum te gaan?' Ik denk na en knik. 'Ja, leuk!' Ik wilde toch al nieuwe jurkjes kopen voor de zomer.

'Hoe staat dit?' Ze komt uit een pashokje en showt haar kleren. Ze heeft een blauw shirtje aan, waar met neonroze letters op staat: SUMMER LOVE . 'Omg, die moet je echt nemen! Hij staat je echt geweldig!' roep ik. Ze grinnikt. 'Nu moet jij jouw jurkjes passen.' Ik grijp mijn jurkjes bij elkaar en ga het pashokje in. Het eerste jurkje is donkerblauw, met een lint eromheen en een rits aan de achterkant. Zodra ik het jurkje aanheb, wil ik de rits dicht doen. Ik kom er net niet bij, want de rits zit best wel hoog op mijn rug. Ik doe het gordijn open. 'Wil je even m'n rits dicht doen?' vraag ik, net iets te hard. Shit, ik praat tegen niemand. Ik kijk naar links, niemand. Ik kijk naar rechts... Ik kijk voor de tweede keer vandaag recht in twee blauwe ogen. Het is hem, de naamloze hunk. OMG, wat doet hij nou hier?! Ik zie er vast niet uit... 'Ik wil je rits wel even dicht doen.' zegt hij. Ik bloos. 'Okee...' zeg ik verlegen. Ik draai me om zodat hij het jurkje kan dichtritsen. Ik voel dat hij mijn lange haar voorzichtig over mijn schouder laat glijden, zodat hij bij de rits kan. Hij dit de rits dicht en ik draai me weer om. 'Dankjewel.' zeg ik zacht. 'Graag gedaan. Hé, zitten wij niet bij elkaar op school?' vraagt hij. Ik knik. 'Ik ben dat meisje dat vanmorgen tegen je aanbotste bij wiskunde.' Hij moet lachen. 'Oh ja, dat weet ik nog wel! Maarre... ik ga nu weer verder. Dag, schoonheid.' Ik knik. Wacht... wacht eens... even terugspoelen a.u.b. Noemde hij me nou schoonheid?! OMG DIT DROOM IK.  Voordat ik iets terug kan zeggen, loopt hij weg. Shit! Ik heb niet eens gezegd hoe ik heet ....

~~~NEXT DAY~~~

Ik loop door de gang van school. Ik loop het wiskundelokaal binnen en de leraar komt meteen op me af. 'Malika, ik wil je iets vragen.' Ik knik. 'Niall is nog niet zo goed in wiskunde... En jij bent erg behulpzaam, en best goed in wiskunde. Dus... zou je Niall twee keer per week bijles kunnen geven?' Ik kijk hem raar aan. 'Huh? Wie is Niall?' Nu kijkt de leraar mij raar aan. 'Dat weet je toch wel? Dat is die jongen die sinds gisteren in deze klas zit.' Oh, dus hij heet Niall... wat een geweldige naam zeg. 'Ik wil hem wel bijles geven.' zeg ik zo onschuldig mogelijk. 'Mooi zo. Je moet maar even met hem overleggen wanneer, waar en hoelaat je hem bijles geeft.' Ik knik, zoek een tafeltje op en ga zitten. Dan zie ik Niall binnen komen, hij ziet mij ook en geeft me een knipoog, en ik bloos. Niall komt naast me zitten. 'Hi! Heeft de leraar het met je gehad over de bijles?' Ik knik. 
'Hé, waarom heb je het zelf eigenlijk niet aan me gevraagd?' vraag ik. Niall begint te blozen. OMG, dit is zo schattig! 'Ehm... Ik durfde niet zo goed..' Ik begin te lachen. Niall kijkt me beledigd aan. 'Sorry Niall, maar het klink best wel schattig...' Niall wordt nog roder. Hij wil ietd zeggen, maar dan gaat de bel. 'Aandacht, graag. Dan kunnen we beginnen met de les.' zegt de leraar. Ik probeer niet afgeleid te worden door Niall, maar dat is zo moeilijk!

Na school loop ik naar Niall toe. 'Wanneer wil je eigenlijk bijles? Vandaag, of morgen of overmorgen ofzo?' vraag ik. Hij kijkt me aan. Niall, waarom ben je zo perfect? 'Ehm... het liefst vandaag al.' Ik knik. 'Okee, bij jou thuis?' vraag ik. 'Is goed, hier is mijn adres.' Hij geeft me een briefje. 'Kom je vanavond, rond 7 uur?' Ik knik. 'Prima, tot vanavond!' Ik loop naar mijn fiets en ga naar huis. Hoe is het me in godsnaam gelukt om zo rustig te blijven?!

18.59u. Ik kijk elke minuut op mijn mobiel, want ik wil om precies 19.00u vertrekken naar Niall. Opeens hoor ik een luide piep, en nog een, en nog een. Wat the fuck is dit?! Ik kijk op mijn mobiel. Oh ja, ik had een wekker gezet op zeven uur... Vergeten. Ik ren naar beneden, geef mijn ouders een kus, en stap op de fiets. 
Ik rijd de Rozenlaan binnen. Ik kijk op het briefje, nummer 21. Ik zet mijn fiets op slot en kijk naar boven, zoekend naar Niall's slaapkamerraam. Maar...Ik kan niet geloven wat ik zie! Daar staat Niall, maar niet zoals ik hem wil zien. Hij heeft zijn armen om een meisje heengeslagen. Ik weet niet wie het is, maar één ding weet ik zeker: het is vast Niall's vriendin. Ik bedenk me geen moment en ik spring weer op mijn fiets. De tranen stromen over mijn wangen, alsof het nooit ophoudt. Ik laat mijn fiets vallen in mijn achtertuin en ik ga naar binnen via de schuur. 'Nu al thuis?' vraagt mijn vader. Ik antwoord niet en stamp
naar boven. Ik ga liggen op de vloer en doe mijn ogen dicht. Ik ben weg, weg van deze wereld.

'Malika, word wakker!!' Ik open mijn ogen terwijl ik door elkaar wordt geschud. Het is mijn moeder. 'Wat?' vraag ik met een nors gezicht en ik wrijf in mijn ogen. 'Ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar dat komt later wel. Er is iemand voor je aan de deur.' Met tegenzin sta ik op en ga ik naar beneden. Ik loop naar de voordeur, ik zie meteen wie er staat. Niall. Ik haal raap al mijn moed bij elkaar en voordat ik het weet sta ik voor hem. 'Hey. Waarom was je er niet?' vraagt Niall. 'Nou.. ik was er wel. Maar ik zag dat je bezig was met een meisje en toen dacht ik..,' Niall onderbreekt me. '...en toen dacht jij dat het mijn vriendin was.' Ik knik. Hij weet precies wat ik dacht. 'Dat was mijn nichtje. Ze was op bezoek en ik had haar drie jaar niet gezien.' Mijn ogen worden groot. 'Echt?' Hij knikt. 'Hoe heet je eigenlijk?' vraagt hij. Ik grinnik. Haha, hij weet mijn naam nog niet. 'Malika.' zeg ik. 'Malika... wat een prachtige naam. Voor een prachtig persoon.' Hij komt dichterbij, neemt mijn hoofd in zijn handen en kust me. Onze lippen zijn met elkaar verbonden, net als wij. Zijn lippen zijn warm. Ik leg mijn armen rond zijn nek en hij legt zijn handen op mijn middel. Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld als nu...


Reacties:


juutjee19
juutjee19 zei op 20 mei 2013 - 14:33:
Aaaw ik vind hem echt super leuk!!
ben heeel benieuwd naar die van mij


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 19 mei 2013 - 22:52:
So Cool!!!


falinlove1D
falinlove1D zei op 19 mei 2013 - 22:24:
Wow super goed!!!
Ben nu nog benieuwder naar die van mij!!!
Snel verder


Malikaa
Malikaa zei op 19 mei 2013 - 18:00:
OMG OMG OMG AAAHHH!!!!!
I kissed Niall, and he thinks I'm pretty
Hoe wist je eigenlijk dat ik goed in wiskunde ben??? Want dat ben ik ook echt..
THANK YOU GIRLLL
xXx een stuiterbal die niet meer stil kan zitten