Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 13 | Zayn.

I Should Have Kissed You | One Direction

19 mei 2013 - 20:28

410

6

330



13 | Zayn.

Zoals beloofd hier een tweede stuk, veel plezier, morgen weer meer. P.s. Vergeet die vragen voor de Q&A niet! Onder andere de uitspraak van Aoife komt daarin voor.

Na zo'n twintig minuten kwamen Niall en Aoife terug van hun tocht door het appartementencomplex. De meesten zouden het gewoon een rondleiding noemen, maar als je 7 verdiepingen moet bekijken vind ik het toch meer een tocht. Liam vertelde ze dat het eten klaar was en dat we maar beter konden gaan zitten voordat het echt koud was. We liepen dus allemaal naar de eettafel - Niall rende echter meer - en gingen op onze gebruikelijke plekken zitten. Liam schepte al gauw alle borden vol en we begonnen allemaal meteen met eten. Tussen de happen door vertelde Aoife aan ons hoe haar vlucht was verlopen, over de anderhalf uur vertraging en de ijskoude frappuchino die ze op het vliegveld had gedronken. Nadat ze uitgepraat was begonnen wij langzamerhand te vertellen, Liam over zijn relatie met Daniëlle, Harry over de fans en hun familie, Louis over X-factor en ‘Uncle Simon’ en ik had het over de vele dingen die we hadden meegemaakt en alles wat er nog aan zat te komen. “We hebben onze single net opgenomen, er moet alleen nog een nummer bij.” vertelde ik. “En ze hebben ons een maand geleden een eigen plaat beloofd, die komt er dus ook aan.” vulde Lou mij aan. “Hoe komt het dat jullie bij X-factor zijn afgevallen, maar dat jullie nu toch een platencontract hebben?” vroeg Aoife geïnteresseerd. “Dat komt allemaal door de fans.” zei Liam “Zonder hen waren we nu allemaal onze eigen weg gegaan.” “En wat was er dan gebeurd?” vroeg ik aan de jongens. “Ik was voetballer geworden.” zei Louis zelfverzekerd. “Ik was waarschijnlijk model geworden, of astronaut.” zei Harry daar achteraan. “Ik was brandweerman geworden.” antwoordde Liam. “Ik was bij de politie gegaan en omhoog geklommen tot deel van het SWAT team.” zei ik, ik wilde al vanaf jongs af aan bij de SWAT, het was altijd mijn jongensdroom geweest, naast zingen natuurlijk. “En ik was terug gegaan naar Mullingar, had mijn schoolcarrière afgemaakt en was daarna voetballer, gitarist of huisman geworden.” maakte Niall het rijtje af. “Jij als huisman? laat me niet lachen.” zei Louis. “Dan was het huis vast elke dag een enorme troep.” vervolgde ik. “En lagen de snacks door het hele huis verspreid.” lachte Harry. Gelukkig vond Niall het niet zo erg om te horen en kon ook hij er wel om lachen. Na een tijdje hadden we allemaal onze borden leeg en stapelden we ze netjes op om ze daarna naar de keuken te brengen.


Reacties:

1 2

LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 20 mei 2013 - 1:36:
LEUK! =)
Snel verderrr!!!!!
XOXO


falinlove1D
falinlove1D zei op 19 mei 2013 - 21:59:
Niall Huisman
Euhmm vragen??!!
- wie is je favo boy???
- wat is je favo liedje??
- hoe kom je op inspiratie?

Snel verder


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 19 mei 2013 - 21:43:
Mooi met een roze schortje met bloemetjes (:
Snel verder!


lilovelou
lilovelou zei op 19 mei 2013 - 21:19:
Snel verder!!!


Malikaa
Malikaa zei op 19 mei 2013 - 20:49:
Ahaha, leuk hoofdstukje!!
Hoe kwam je eigenlijk op het idee voor dit verhaal??
En hoeveel hoofdstukken komen er nog?
xXx