Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The beginning of a hole new life » Hoofdstuk 4

The beginning of a hole new life

19 mei 2013 - 23:53

283

1

182



Hoofdstuk 4

Sorry voor het lange wachten, maar ik zag hendig vast met de rest van de verhalen trouwens ook dus SRRYYYY

We gingen met zn allen in de woonkamer zitten, ik in het midden van de bank met Tom en Bill naast me, Mam en Gordon gingen in de twee zetels tegenover ons zitten.
"Zou ik je wat mogen vragen?" vroeg Bill die aan de linkerkant zat.
"Jazeker vraag maar raak."
"Wat is er met je wang gebeurt?" 8 paar ogen keken me nieuwschierig en verwachtingsvol aan.
"Mijn stiefmoeder genaam Peppy heeft me gisteren geslagen omdat ik geschorst ben geworden van school. En de snee is van haar ring, maar het is niks serieus ik heb al veel en veel erger gehad." Dat laatste zei ik greinzend in mezelf omdat ik aan alle kneuzingen en andere dingen moest denken van het boksen.
"Laat me haar nooit tegenkomen want ik vermoord haar." Zei Tom met gebalde vuisten naast me.
"Wat bedoel je eigenlijk met 'je hebt al veel en veel erger gehad'?" vroeg Mam.
"Ik doe als sport boksen, dus als ik een wedstrijd heb gehad zie ik er wel wat gehavender uit." Iedereen knikte begrijpend.
Nog een tijdje gepraat te hebben moesten Mam en Gordon even weg, naar de winkel zeiden ze.
Tom en Bill wouden mij gaan voorstellen aan Gustav en Georg, dus gingen we naar hun huis waar ze met hun vieren woonden.
*in de auto op weg naar hun huis*
"Doe je ook aan muziek?" vroeg Tom.
"Ik kan drummen dat heb ik kunnen leren, en mensen zeggen dat ik kan zingen maar dat zeggen ze gewoon omdat ze geen ruzie met me willen." Beide knikte ze.
De rest van de rit was het stil, het was geen vervelende stilte maar een aangename.
De stilte werd verbroken door Ton die vrolijk zei " Welkom bij huise TokioHotel." En met dat reed hij de oprit op.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 21 mei 2013 - 20:02:
He!
Gaaf!
Het is echt zo veel beter geworden!
(ik mis de komma's nog)
Ik kijk uit naar de rest!
xx
P.s. Mocht je het zien als kritiek, het zijn tips...