Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 14 | Aoife.

I Should Have Kissed You | One Direction

20 mei 2013 - 11:58

456

10

303



14 | Aoife.

Daar ben ik weer! Vinden jullie het nog leuk? Vergeet niet jullie vragen te stellen!!

Na het eten stapelde iedereen zijn bord op en bracht Harry alles naar het aanrecht. "Zayn, Niall, jullie doen vandaag de afwas." deelde Liam mee, en hij tikte op het huishoudschema dat op de koelkast hing. "Ik neem het wel over van Niall." zei ik, en ik liep naar het aanrecht om Zayn te helpen. "Maar dan skipt Niall zijn dienst..." mopperde Zayn. "Ik wil het met alle liefde doen, ik ben jullie hier toch alleen maar tot last, en ik heb wel behoefte aan een beetje rust." zei ik, en ik gaf Harry een knipoog, die mij verbaasd aankeek. "Oké." zei Liam, en hij knikte instemmend. "Yay, geen afwasdienst!!" riep Niall, en hij maakte een sprongetje. "Zie je, dat bedoel ik dus.." mopperde Zayn, maar Niall werd door Harry al de keuken uit getrokken. "Veel plezier." zei Liam, en ook hij liep de keuken uit. "Dankje dankje dankje dankje dankje!!" riep Niall, die door Harry vast werd gehouden in een houdgreep, maar hij stribbelde zo tegen dat hij los wist te komen en hij trok me in een verpletterende knuffel. "Geen dank Niall, maar, eh, mag ik nu weer ademen?" vroeg ik, en meteen daarna liet hij me weer los en huppelde blij de keuken uit. "Zo, eindelijk rust.." mompelde ik, en ik keerde me tot de afwas. "Ja, zeg dat wel, ik wou dat ik het ooit eens rustig had." mompelde Zayn, en ik keerde me tot hem. "Vind je het dan niet leuk? Ik bedoel, met de rest van de jongens, en de beroemdheid..." "Nee, nee, dat zeg ik niet." zei hij snel. "De jongens zijn mijn broers, ik zou niet meer zonder ze kunnen leven. Maar de bekendheid..." en zijn stem zwakte af. Nadat we alles hadden afgespoeld zetten we het in de vaatwasser, ik pakte twee stoelen en draaide die naar elkaar toe. "Kom zitten." zei ik, en ik pakte Zayn's hand vast. "Ik zou willen dat het eens een weekje niet hoefde, dat ik gewoon weer een weekje Zayn kon zijn..." mompelde hij. "Weet je, ik heb ook zoiets. Het is precies hetzelfde bij Niall, ik zag hem elke avond op het journaal, maar heb hem in geen maanden gesproken." "Ja, dat bedoel ik, ik spreek niemand meer en ik word overal herkend, waar ik ook ga of sta. Ik heb gewoon geen privacy meer." Ik was even stil. "Ik weet niet wat ik eraan kan doen, maar ik ga er zeker over nadenken." zei ik, "En in de tussentijd ga ik proberen om Niall weer terug te winnen en ga jij meer contact opnemen met het thuisfront." maakte ik mijn zin af, ik trok Zayn op uit zijn stoel en liep met hem achter me aan naar de woonkamer.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 16:43:
lief!!
arme zayn
Q&A vraag: hoe kwam je op de naam aoife?


Azula
Azula zei op 21 mei 2013 - 13:17:
Ik vind het nog steeds leuk. (:


Karen1D
Karen1D zei op 20 mei 2013 - 18:52:
snel verder! xx


lilovelou
lilovelou zei op 20 mei 2013 - 14:47:
ga snel verder!!
xxx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 20 mei 2013 - 14:21:
POOR 1D AND POOR AIOFE!