Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Six

Meant To Be - Harry Styles

26 mei 2013 - 1:14

2182

5

393



Chapter Six

Vandaag heb ik een lang stuk geschreven omdat ik al 6 dagen niks heb gepost. Sorry daarvoor, ik heb het echt te druk met school maar ik ga proberen om deze week nog wat te posten. Enjoy x Image and video hosting by TinyPic

Toen ik de volgende dag wakker werd dacht ik meteen aan gisteravond en aan Harry.
Alles was zo leuk en Harry was zo lief. Die jongen heeft iets... Ik weet niet wat maar hij heeft iets speciaals.
Ik pakte mijn telefoon om te kijken hoelaat het was toen ik zag dat ik een smsje had. Ik keek naar de afzender, het was Harry. Mijn hart maakte een sprongetje toen ik zijn naam zag staan. Ik opende zijn sms en las wat er stond.
“Heey zin om vandaag even een kopje koffie te drinken? (:”
Ik glimlachter toen ik zijn smsje las.
“Heey, dat lijkt me super! Waar spreken we af?” Antwoordde ik terug.
“1 uur bij de starbucks in de stad?”
“Oke, ik zal er zijn. Tot zo! (:”
Ik keek naar de klok en zag dat het al half 12 was. Ik ging snel even douchen en me omkleden. Het was vandaag gelukkig lekker weer. De ene dag is het heerlijk weer en de ander dag regent het zo erg hier in Londen.
Toen ik me had omgekleed ging ik even snel mijn make-up doen.
Ik liep naar de woonkamer en zag allemaal bierflesjes op de salontafel liggen, sommige bierflesjes waren omgevallen. Toen ik verder door de kamer keek zag ik Alisa op de bank slapen. Ze zag er niet uit… Ze heeft zeker weer gedronken door Tom.
Toen ik gister thuis kwam ging ik meteen naar mijn kamer zonder het licht in de woonkamer aan te doen, waarschijnlijk lag Alisa toen al te slapen op de bank.
Ik maakte snel een broodje voor mezelf. Toen ik het broodje op had besloot ik om te vertrekken zonder Alisa wakker te maken. Ze had tijd nodig om over Tom heen te komen en om er even alleen over na te denken.
Ik aaide Max over zijn kop, pakte mijn tas en liep de deur uit.
Een kwartiertje later parkeerde ik mijn auto en liep richting de starbucks. Toen ik voor de starbucks stond zag ik Harry al zitten aan een tafel helemaal achterin, hij wilde waarschijnlijk niet herkend worden door fans. Hoe houdt hij dat toch vol, elke dag achtervolgt worden door gillende fans. Ik liep de starbucks binnen. Toen Harry mij zag stond hij meteen op.
“Hi babe.” Zei hij met een glimlach en hij gaf me een kus op mijn wang.
“H-Hi.” Zei ik stotterend. Mijn hart ging tekeer.
Harry droeg een spijkerjasje met daaroverheen een donkerblauwe vest. Daaronder had hij een blauwe skinny jeans aan en hij donker blauwe beanie.
Voordat we gingen zitten haalden we eerst wat te drinken. Ik nam een double chocolaty chip frappuccino en Harry nam een espresso frappuccino. Toen we onze drankjes hadden liepen we weer terug naar de plek waar we zaten.
“So, how are you?” Vroeg Harry.
“Mmh, het gaat wel…” Zei ik twijfelend.
“Is er iets aan de hand?” Vroeg Harry bezorgd.
“Niet met mij, maar wel met Alisa.” Antwoordde ik terwijl ik mijn kopje draaide.
“Tell me…” Zei Harry zachtjes.
“Ze heeft het nogal moeilijk om Tom te vergeten. Toen ze anderhalf jaar met elkaar hadden veranderde Tom opeens in een andere jongen. Hij werd heel agressief en deed dingen die niet oke waren. Nu heeft Alisa besloten om hem te vergeten maar ze heeft een zwak voor die jongen.” Vertelde ik aan Harry.
“Ik weet echt niet wat ik moet zeggen Amelie, maar ze heeft tijd nodig. Ze komt er wel overheen maar je moet haar even de tijd geven. En ze ontmoet binnenkort vast een leuke jongen die echt van haar houdt.” Zei Harry toen hij mijn hand vasthield en in mijn ogen keek.
“Dankje Harry.” Zei ik dankbaar.
“Voor wat?” Vroeg hij glimlachend.
“Altijd als ik hulp nodig heb ben jij er, ookal ken ik je niet zo lang. Je hebt me al zo vaak geholpen en het is zo fijn om met jou te praten als ik het even niet meer weet.” Zei ik terwijl ik hem diep in zijn groene ogen aankeek.
“No problem. Ik vind het ook heel fijn om met jou te praten.” Zei hij met zijn Brits accent.
“Amelie”
“Ja Harry?”
“Wil je vanavond misschien mee naar mijn huis?” Vroeg Harry.
Ik keek hem fronsend aan, wat denkt hij dat ik ben?
“Hahaha, noo not like that, ik en de jongens gaan vanavond bij mij thuis zingen enzo, het wordt heel gezellig. Dan kan jij ook horen hoe wij zingen, aangezien je niet wist wat One Direction was.” Zij Harry lachend.
“Dat zou me heel leuk lijken, maar ik weet niet of dat een goed idee is. Ik wil Alisa niet te vaak alleen laten.” Zei ik.
“Alisa mag ook mee! Dan is het nog gezelliger en de jongens weten wel hoe ze haar moeten opvrolijken.” Zei Harry met een glimlach.
“Nou, dan ga ik nu naar huis zodat ik me klaar kan maken en Alisa kan overhalen om vanavond mee te gaan.” Zei ik terwijl ik mijn tas pakte.
“Okee, ik sms je mijn adres zometeen.” Zei hij toen hij ook opstond om me een knuffel te geven.
“Tot vanavond.” Zei ik toen ik zwaaiend de starbucks uitliep.
Toen ik eindelijk thuis was aangekomen zag ik Alisa op de bank zitten terwijl ze voor zich uitstaarde. Max lag stilletjes naast haar.
Ik liep langzaam naar Alisa toe en ging naast haar zitten zonder iets te zeggen.
Nadat het een tijdje stil was geweest zei ik zachtjes “Alisa… ik weet dat het moeilijk is voor je maar ik weet ook dat jij een super sterk meisje bent. Je komt er sowieso wel overheen, dat beloof ik je. Je hebt alleen even tijd nodig.”
Alisa knikte en zei: “Ik weet het… ik weet dat ik dit kan, maar het gaat niet makkelijk worden.”
“Harry heeft ons voor vanavond uitgenodigd naar zijn huis, hij gaat samen met de andere jongens zingen enzo.” Zei ik.
“Mmh, ga jij maar, ik heb niet zo een zin.” Zei Alisa terwijl ze nog steeds voor zich uit staarde.
“Kom op, je hebt afleiding nodig. De jongens zijn vast heel gezellig. En als jij niet gaat dan ga ik ook niet.” Zei ik vastbesloten.
“Oke oke, ik kom wel mee, maar ik kan je niet beloven dat ik daar heel gezellig zal zijn.” Zei Alisa zuchtend.
“Okeee top.” Zei ik terwijl ik Alisa een knuffel gaf waardoor we allebei omvielen.
“Haha laat me los gek.” Riep Alisa
“Haha, oke ik laat je al los. Kom op we gaan ons klaarmaken.” Zei ik terwijl ik Alisa overeind trok.
Ik deed een blauwe skinny jeans met een simpel shirt erboven aan en daaroverheen mijn leren jasje. Ik trok mijn all stars aan en liep naar de woonkamer. Ik ging op de bank zitten en checkte twitter en facebook even toen Alisa kwam aanlopen.
“Woow wat zie jij er oogverblindend uit!” Riep ik uit.
“Ach, valt wel mee. Ik heb maar wat aangetrokken.” Zei Alisa.
“Gaan we dan maar?” Vroeg ik aan haar terwijl ik mijn tas pakte.
“Is goed.” Zei Alisa en ze liep naar de deur.
Na ongeveer een kwartiertje rijden waren we er al. Harry had een groot huis. Tenminste zo zag het er van buiten uit.
We belden aan en Harry deed open.
“Hi babe.” Zei hij toen hij me net als vanmiddag weer een kus op mijn wang gaf.
“Hi.” Zei ik glimlachend terug.
“Heey Alisa.” Zei Harry met een brede grijns op zijn gezicht.
“Haha heey Harry.” Zei Alisa. Blijkbaar vond ze de grijns op Harry’s gezicht grappig.
“Come in, the boys are in the livingroom.” Zei Harry terwijl hij ons naar binnen leidde.
Toen we de woonkamer inliepen zag ik alle jongens daar zitten maar ik kende hun natuurlijk niet, Alisa integendeel wel.
“Hi, I’m Zayn.” Zei een jongen met zwarte haren.
De anderen jongens stonden ook op en ze begonnen zich voor te stellen.
“Hi, I’m Naill.” Zei een jongen met blonde haren en een Iers accent.
“Hi, I’m Liam.” Zei een jongen met gemillimeterd bruin haar.
“And I’m Louis.” Zij een jongen met bruine haren en met een groot glimlach op zijn gezicht.
Alisa stelde zich ook voor.
“En ik ben Amelie.” Zei ik met een glimlach op mijn gezicht terwijl ik de jongens één voor één aankeek.
“Yeah, we know. Harry told much about you to us.” Zei Louis met een brede grijns op zijn gezicht.
“Louis.” Fluisterde Harry naar hem terwijl hij hem een stomp gaf.
“Jullie mogen zitten waar jullie willen.” Zei Liam terwijl hij naar de banken wees.
Ik en Alisa gingen op een 4-persoonsbank zitten. Naast mij kwam Harry zitten aan de kant waar de leuning van de bank was. Niall ging naast Alisa zitten, aan de andere kant waar de leuning van de bank was.
Louis en Liam gingen op een 3-persoonsbank uitgebreid zitten en Zayn zat op een 1-persoonsbank.
Op de salontafel lagen flesjes bieren die al opgedronken waren maar ook flesjes bieren die nog niet geopend waren. Er was ook heel veel chips en borrelnootjes.
Niall pakte een schaal met chips en begon het te eten.
“Zullen we een lied laten horen aan de dames?” Vroeg Liam aan de jongens.
“Is goed, Niall pak je gitaar.” Zei Zayn.
“Maar m'n chippies ):” Zei Niall terwijl hij Zayn met een pruillip aankeek.
“Kom op Niall die kan je straks ook nog eten, ze gaan echt niet huilen omdat je ze niet wilt opeten.” Zei Louis.
“Jawel, ik en m'n chippies hebben een speciale band.” Antwoordde Niall terwijl hij verder zijn paprika chips opat.
Liam pakte het schaaltje van Niall af.
“Neeeee.” Riep Niall met een pruillip.
Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat Alisa moest lachen, ze had het blijkbaar nu al naar haar zin.
“Oke oke ik haal mijn gitaar wel, maar dan wil ik straks wel mijn chippies terug.” Zei hij toen hij naar zijn kamer liep om zijn gitaar te pakken.
“Haha, hij houdt echt van eten.” Zei ik lachend.
“Niall gaat waarschijnlijk trouwen met eten.” Zei Zayn ook lachend.
Toen Niall aankwam lopen met zijn gitaar en ging zitten vroeg hij: “Welk lied gaan we zingen?”
“Little Things?” Vroeg Harry en iedereen vond het goed.
Zayn begon met zingen, hij had zo een mooie stem!
Toen het lied bijna was afgelopen kwam het stukje van Harry nog:
And I've just let these little things
Slip, out of my mouth,
'Cause it's you, oh it's you,
It's you,
They add up to
And I'm in love with you,
And all these little things,

Zijn stem… Hij kon zo goed zingen. Zijn innerlijk, zijn glimlach, zijn haar. Gewoon alles van hem was zo leuk.
“Wauw, jullie kunnen zo goed zingen!” Zei Alisa.
“Dankje.” Zei Niall blozend.
We pakten allemaal een biertje van de salontafel behalve Liam.
“Waarom neem jij geen biertje?” Vroeg ik aan Liam.
“Ik heb al sinds ik klein ben problemen met mijn nieren, alles is nu weer goed maar ik wil liever niet te vaak alcohol gebruiken.” Legde hij uit.
“Oh oke, uhm beterschap.” Zei ik.
Liam glimlachte dankbaar.
Nadat de jongens nog een paar liedjes voor ons hadden gezongen waren we een tijdje aan het praten over alles en nog was. We begonnen elkaar steeds beter te kennen.
Ik stond op, pakte mijn biertje en liep naar het balkon. Het was een beetje fris maar het was voor de rest wel lekker weer.
Ik zuchtte en keek naar het uitzicht toen ik opeens de adem van iemand in mijn nek voelde. Ik draaide me om en Harry stond voor mijn neus.
“Heey.” Zei hij met een scheve glimlach.
“H-Heey.” Zei ik toen ik naar mijn schoenen keek en er een beetje ongemakkelijk bij stond.
“Wat doe je hier zo alleen?” Vroeg hij.
“Uhmm genieten van het uitzicht, en wat frisse lucht halen.” Zei ik.
Harry had volgens mij iets te veel biertjes gedronken, want hij had moeite met staan en je rook het heel erg.
“Iets te veel gedronken?” Vroeg ik aan Harry.
“Mwah, een paar biertjes.” Zei hij toen hij nog dichter bij me kwam staan.
Ik deed een stap achteruit en kwam tegen de glazen railing van het balkon aan. Harry deed ook een stap vooruit en legde zijn ene hand op mijn heupen terwijl hij met zijn andere hand de glazen railing naast me vasthield.
“H-Harry.” Zei ik stotterend toen ik uit zijn greep los probeerde te komen.
“Yeah babe.” Zij hij toen hij met zijn hoofd dichterbij de mijne kwam.
Ik wilde dit niet, het was veels te vroeg en ik wist niet eens zeker of ik hem wel zo leuk vond.
“Harry stop.” Zei ik toen ik met mijn handen tegen zijn borstkas aan duwde.
Harry luisterde niet en kwam steeds dichterbij.
“Harry je bent dronken, laat me los.” Zei ik.
Net toen hij me wilde zoenen riep ik: “HARRY LAAT ME LOS!”
“A-Amelie s-s-sorry.” Zei hij toen hij me losliet en een stap achteruit.
De jongens en Alisa stonden bij de deur van het balkon en keken ons vragend aan.
“Wat is er gebeurd?” Vroeg Liam bezorgd.
“N-niks, Alisa gaan we naar huis?” Vroeg ik terwijl ik naar de woonkamer liep om mijn spullen te pakken.
“Amelie wait.” Zei Harry.
Hij was achter me aangekomen, de anderen stonden nog bij de balkondeur zonder te weten wat er was gebeurd.
“Harry, we praten er later wel over. Als jij weer normaal op je twee benen kan staan.” Zei ik toen ik langs hem heen liep.
Alisa zei de jongens gedag en liep ook naar de deur.
Onderweg naar huis was het stil in de auto en thuis aangekomen zeiden ik en Alisa ook niks tegen elkaar.
Ik liep meteen naar mijn kamer om te slapen maar dat lukte niet. De hele nacht draaide ik van de ene naar de andere kant in mijn bed. Toen de zon opkwam viel ik uiteindelijk in slaap.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 25 juni 2013 - 20:19:
harold edward styles, hoe durf je vreemd te gaan!
haha nee grapje, als je echt een meisje wil zoenen
moet je haar eerst op haar gemak stellen en dan
mag je ook nog niet dronken zijn!
jaja wij zijn erg veeleisend


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 20 mei 2013 - 17:23:
Oeh lala. I love this piece of writing.


Malikaa
Malikaa zei op 20 mei 2013 - 14:33:
Harry, shame on you
I love your story!
Melding maybe
xXx


shania13
shania13 zei op 20 mei 2013 - 14:28:
Ooo wat zielig
Snel verder

Xxx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 20 mei 2013 - 14:23:
WHUUT?!
oke, ik wil geen dronken Hazza tegenkomen...