Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » The truth hurts

One day at a time [end]

20 mei 2013 - 14:35

705

14

467



The truth hurts

Heeeeeyy mensen!! Aangezien heel veel mensen niet wilde dat dit verhaal stopt, heb ik besloten verder te gaan. Hoe het gaat uitpakken weet ik niet, maar dat zie ik tegen die tijd wel. Enjoy this chapter and leave a comment <333 xXx

Yasmine’s POV

'El, zeg alsjeblieft wat er is...' ik kijk naar Eleanor, die weinig heeft gezegd sinds we binnen zijn. 'Het is toch niet dat ene hè?? Vraag ik haar, wetend wat het antwoord zal zijn. 'Hij doet zo anders, al zo lang. Er is iets aan de hand. En ik wil weten wat. Ik ben toch zijn vriendin??' Tranen staan in haar ogen, maar ze houdt zichzelf groot. Deels voor de camera's die overal zijn, deels omdat Louis naast haar zit. Ik leg mijn hand in die van haar, en knijp er even in. 'Als je wilt, praat ik wel met hem,' fluister ik. Ze glimlacht, 'graag.'
'EN DAN NU, ONE DIRECTION!!!!'
Ik kijk links van me, waar Zayn opstaat. 'Good luck Zayn.' Hij geeft me een kusje op mijn lippen. 'Thanks honey.' Hij geeft me nog snel een knipoog en loopt dan samen met de jongens het podium op. Kiss you dreunt door de speakers. Ik zing mee, mijn geluk kan niet meer op. Alleen jammer dat Eleanor er niet van kan genieten.

'Wat vond je ervan?' Zayn kijkt me met glinsterende ogen aan. Ik leg mijn hand achter zijn hoofd en trek hem naar me toe. Mijn lippen op de zijne. 'Het was geweldig,' fluister ik in zijn oor. Hij slaat zijn arm om mijn middel, en samen lopen we richting de afterparty. Ik heb nooit gedacht dat ik zoveel beroemde mensen zou tegenkomen in mijn leven.
'Zayn, ik ga heel even Louis zoeken.' Hij knikt en ik loop weg. Oke, waar is Louis? Eleanor had ik ook al een uur niet meer gezien. Waarschijnlijk zijn Lou, Hazza en Nialler al stomdronken. Ik grinnik, het zou wel echt iets voor hun zijn. Gek genoeg zie ik Niall nog helemaal nuchter bij wat mensen staan. 'Heey Nialler.'
'Yasmine!' Hij trekt me in een knuffel. 'Nog gefeliciteerd met jullie awards.' 'Thanks.' Hij laat me los en kijkt me glimlachend aan. 'Weet jij toevallig waar Louis is??' Ik zie hem nadenken. 'Ik zag hem net daarheen lopen.' Hij wijst naar een gang achter zich. 'Thank you !' Ik geef hem nog een stevige knuffel en loop dan richting de gang.
Ik zie Eleanor al staan. 'El!!' Ze draait zich om, haar gezicht helemaal betraand. Ik ren naar haar toe, en trek haar in een knuffel. Ik voel haar tranen op mijn schouders. Sussend wrijf ik met mijn hand over haar rug. Ze tilt haar hoofd op. Een betraand gezicht met uitgelopen make-up kijkt me aan. Vragend kijk ik haar aan. Ze kijkt naar de open deur achter haar. Haar stem stokt in haar keel. 'Blijf hier. I'll be right back.' Ik wrijf nog snel over haar arm, en loop dan richting de kamer. Hoe dichter ik bij de kamer kom, hoe banger en nerveuzer ik word. Wat heeft ze gezien dat haar zo heeft laten schrikken? Dat haar aan het huilen heeft gemaakt? Geluidloos duw ik de deur verder open. Twee schimmen doemen op in het midden van de kamer. Innig verstrengeld. Hun lippen tegen elkaar. Ze lopen een stukje naar achter, en de een duwt de ander tegen de muur. Ze zien er verliefd uit, maar ik snap niet waarom Eleanor hier zo om moet huilen. Twee paar ogen gaan open, en kijken me recht in mijn ogen aan. Die groene ogen herken ik meteen. Ik voel hoe mijn ogen langzaam kijken naar de tweede persoon, die zich inmiddels ook heeft omgedraaid. Mijn mond zakt langzaam open. Verwarring ontstaat in mijn hoofd. Ze hadden toch gelijk. Duizenden fans hadden gelijk. Gelijk over wat zich afspeelde. Wat zich afspeelt. ‘Lou…..’ Het is het enige wat ik uit mijn mond kan krijgen. Ik loop de kamer binnen, waar Louis naar me toe komt lopen.
‘Ik hou echt van haar. Maar op een andere manier….’ Een traan glijdt over zijn wang.
‘Je kon het haar toch zeggen? Ze zou het niet eens erg hebben gevonden… Because she supports you, no matter what…’ Nu stromen de tranen over zijn wangen. Het doet pijn hem zo te zien. Ik trek hem in een knuffel. Nu voel ik zijn tranen op mijn schouder.
Sussend praat ik tegen hem. ‘Het komt wel goed. Vertel haar gewoon hoe het zit. Ze zal je steunen, I promise.’


Reacties:

1 2 3

Ims
Ims zei op 21 mei 2013 - 19:03:
Larry stylinson!!!

oke ik ben eigenlijk een Lilo en Nouis shipper

wel zielig voor el hoor!!

XxXxXxXx


Team1D
Team1D zei op 21 mei 2013 - 18:32:
NOOOOO NOT LARRY

Melding


Lotteimy
Lotteimy zei op 21 mei 2013 - 7:46:
OEWWWH LARRY <33
Maar wel sneu voor El
Snel verder X


1Dlover
1Dlover zei op 21 mei 2013 - 7:16:
Larry
wel zielig voor el
snel verder!


Karen1D
Karen1D zei op 20 mei 2013 - 19:05:
, snel verder!!