Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Seven

Meant To Be - Harry Styles

20 mei 2013 - 21:41

1021

7

539



Chapter Seven

Ik heb snel nog een stukje geschreven, ik hoop dat jullie het leuk vinden en bedankt voor alle reactie's (= Enjoy x Image and video hosting by TinyPic

Toen ik wakker werd zag ik dat Harry aan het uiteinde mijn bed zat, met zijn rug naar me toe.
Ik schoot omhoog en trok mijn deken dicht tegen me aan.
Harry draaide zich om en ik zag dat hij rode ogen had.
“Amelie… Alsjeblieft wees niet bang voor me. Ik zou jou nooit pijn willen doen. Het spijt me zo erg van gister, ik was zo dronken dat ik niet wist wat ik deed.” Zei Harry toen hij zich naar mij had omgedraaid.
Ik zei niks maar keek hem allee aan, hoe kon zo een lief jongen ooit zoiets doen…
“H-Harry heb je gehuild?” Vroeg ik aan hem.
Hij knikte en kwam naast me zitten, ik trok me een beetje terug maar zei niks.
“Dit is de eerste keer dat ik zoiets heb gedaan toen ik dronken was. Maar ik wilde je echt geen pijn doen of iets anders. Amelie ik weet echt niet wat ik moet zeggen, het spijt me heel erg.” Zei hij terwijl hij me aankeek met zijn rode opgezwollen ogen.
“Harry, ik ben dit gewoon niet gewend. Ik ben alleen geschrokken dat jij dit hebt gedaan… Ik vind jou zo een lief jongen.” Zei ik langzaam.
“Ik snap je als je zegt dat je het me niet vergeeft, maar zeg alsjeblieft dat je het me wel vergeeft…” Zei hij.
Ik zuchtte, iedereen verdiende een tweede kans toch. En ik weet dat Harry het niet slecht bedoelde en dat hij me nooit pijn zou willen doen.
“Ik vergeef het je Harry, maar doe alsjeblieft geen dingen meer die ik niet wil.”
Harry knikte en er verscheen een glimlach op zijn gezicht.
“Amelieee, ik ga naar buiten even dat je het wee-” Riep Alisa toen ze mijn kamer instormde.
“Sorry! Ik was helemaal vergeten dat Harry hier was.” Zei ze.
“Haha, maakt niet uit we waren aan het praten, waar ga je naartoe?” Vroeg ik.
“Uhhm afspreken met een vriend…” Zei ze blozend.
“Heb ik iets gemist?” Vroeg ik terwijl ik haar vragend aankeek.
“Ik weet waar ze naartoe gaat.” Zei Harry met een brede grijns.
“Ohjaa, waar gaat ze naartoe dan?” Vroeg ik.
“Ze gaat met Niall afspreken.” Zei Harry nog steeds met een grijns op zijn gezicht.
“WAT?! Alisa! Waarom heb je me niks verteld? Ik dacht dat we geen geheimen voor elkaar hadden…” Zei ik toen ik uit bed sprong.
“Ik wilde het je vertellen maar na wat er gisteravond is gebeurd ben ik het helemaal vergeten, we gaan alleen even wat drinken samen.” Zei Alisa.
“Maar ik moet nu gaan, ik ben al te laat! Doeeii.” Ze ze en ze drukte een kus op mijn wang.
“Als je thuis bent ga je me alles één voor één vertellen!” Riep ik haar nog achterna.
“Ik ben blij dat ze weer verder gaat met haar leven…” Zei ik tegen Harry toen ik weer op bed ging zitten.
“Niall zal haar goed doen. Het is echt een hele lieve jongen.” Zei Harry met een geruststellend glimlach.
Ik keek Harry aan zonder iets te zeggen toen we opeens in elkaars ogen keken. Ik voelde een warm gevoel van binnen en mijn hart begon sneller te kloppen. Mijn hand raakte nu de zijne aan en onze hoofden kwamen dichter bij elkaar, steeds een klein stukje totdat onze neuzen elkaar bijna aanraakten.
“GODVERDOMME WAAROM MOET DIT MIJ NOU WEER OVERKOMEN.” Alisa stormde weer mijn kamer in met de hak van haar schoen in haar hand.
Ik en Harry schoten in de lach en Alisa keek ons boos aan.
“Dit is niet grappig ja! Ik ben al te laat en nu is mijn hak ook nog een stuk.” Zei Alisa.
“Mag ik jouw zwarte hakken lenen?” Vroeg ze er meteen achterna.
“Hahahaha ja hoor, als die hakken maar aan die schoenen blijven.” Zei ik lachend.
“Je weet dat ik je haat he…” Zei Alisa toen ze mijn hakken aandeed.
“Jup dat weet ik.” Zei ik met een brede grijns.
“Okee, ik ga er maar vandoor, gaan jullie maar verder waar jullie mee bezig waren.” Alisa gaf me een knipoog en liep mijn kamer uit.
“Hmm, ja waar waren we ook alweer mee bezig?” Vroeg Harry aan me met een scheve grijns op zijn gezicht.
“Hmm dat weet ik niet meer… Wat zouden we ook alweer doen?” Zei ik terwijl ik deed net of ik erover nadacht.
“Ik weet het nog wel.” Zei Harry en hij kwam weer dichter naar me toe.
“Ohjaa ik weet het ook weer, we zouden Max samen uitlaten.” Zei ik lachend en ik trok Harry overeind.
Even later waren we aan het wandelen in het park toen we opeens geschreeuw achter ons hoorden.
“OMG AAAAAAAAH HARRY STYLES AAAAAAAH OMGGGGGG HAZZAAA GIVE ME YOUR GRAVY!”
Ik wist niet wat ons overkwam, ik draaide me om en zag een meisje van ongeveer 19 jaar op ons afrennen met haar iPhone in haar hand. Waarschijnlijk was ze foto’s aan het maken van ons.
“HARRY OMG CAN I HAVE A PICTURE I’M YOUR BIGGEST FAN!” Schreeuwde ze terwijl ze voor onze neus stond.
“Yeah sure.” Zei Harry terwijl hij in de lens van de iPhone glimlachte.
Toen het meisje wegliep keek Harry me lachend aan.
“Wat?” Vroeg ik aan hem.
“Je keek zo raar toen ze me riep.” Zei Harry lachend.
“Ja sorry hoor, ik heb nog nooit een gestoord fan gezien die om de sperma van haar idol vroeg.” Zei ik.
“Tja, onze fans zijn nou eenmaal zo. Maar ze zijn wel de beste fans ooit.” Zei Harry lachend.
“Haha ja dat geloof ik wel.” Zei ik lachend en we liepen weer verder.
Na nog een stukje gewandeld te hebben liepen we terug naar huis. Harry ging nog even mee naar binnen om wat te drinken. Toen we de woonkamer inliepen zagen we Niall en Alisa op de bank zitten.
“Hi Nialler.” Zei Harry terwijl hij naar de bank liep om te gaan zitten.
“Heey Hazza.” Zei Niall met een glimlach op zijn gezicht.
“Hoe was jullie dag?” Vroeg ik aan Niall en Alisa.
“Superleuk, we gingen eerst wat drinken en daarna gingen we nog een stukje wandelen.” Vertelde Alisa.
“En wat hebben jullie gedaan?” Vroeg Niall met een opgetrokken wenkbrauw.
“Haha niks bijzonders, we gingen Max uitlaten.” Antwoordde ik.
Na een tijdje gekletst te hebben besloten de jongens te gaan. Ze moesten repeteren omdat ze morgen blijkbaar een concert hadden in O2.
Toen de jongens weg waren keken Alisa en ik elkaar aan en riepen lachend tegelijkertijd: “MEIDENAVOND!”


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 25 juni 2013 - 20:26:
zij hebbben lang gewandeld met de hond. Nialler en hazza vind ik zo cute klinken! do you know that? heeft hij nou die iphone nou gekregen? ik had hooguit zijn nummer gevraagd. maar ik ben net zo goed een directioner! sorry ik brabbel maar wat, maar dit verhaal is wel super. ik moet nu bij de laptop weg maar ik ga zo weer verder lezen met mijn mobiel!
XXX Tamara


Malikaa
Malikaa zei op 21 mei 2013 - 15:26:
Awhhhh, zoo cute
Snel verder
xXx


Lotteimy
Lotteimy zei op 21 mei 2013 - 12:49:
Wahoooo girlzzzzznight!


falinlove1D
falinlove1D zei op 20 mei 2013 - 22:52:
Meidenavond!!!!!

Snel verder XOXO


shania13
shania13 zei op 20 mei 2013 - 20:18:
Gekke fan? Maak daar maar gestoord van xd

Xxx
Snel verder