Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fake... [AF!] » 16

Fake... [AF!]

22 mei 2013 - 13:52

1046

14

679



16

Writed by Lianne! Enjoy allemaal! XOXO Het Bekende Klopgeestenduo!

May:
Vlug kijk ik weg.
'Ehm, wat bedoel je? Ik blozen? Nee hoor!' Stamel ik. 'Ik word altijd rood als ik boos ben.' Harry kijkt me even aan, dan kijkt hij voor zich uit. Ik voel me moe worden en ik gaap. Tja, toen ik Edward achtervolgde, was het al 11 uur geweest. Voorzichtig leg ik mezelf neer op het matras en ik sluit mijn ogen. Al snel val ik weg in een diepe, droomloze slaap.

Edward:
Ik loop de keuken binnen. Ik smijt mijn jas in de ligstoel en loop direct door naar de slaapkamer. Ik zucht. Ik zou hier normaal met May slapen... May, haar blik en die van Harry. Ik plof op mijn bed. Harry kent May al van een andere keer, misschien wel van meerdere keren! Ik zag het aan zijn blik. Piekerend trek ik mijn pyjama aan, met hondjes. Ik voel mijn gezicht rood worden. Deze pyjama had mijn oma voor mij gemaakt. Nu ze dood is, is dit een aandenken aan haar. Al wat ontspannen kruip ik onder de dekens, en al gauw val ik in een diepe slaap.

TIJDSPRONG 1 DAG

Met een grote gaap word ik wakker. Ik kijk opzij, geen May... Ik ga rechtop zitten, alle herinneringen stromen weer naar binnen. May had Harry ontdekt, die zit nu in de bunker, en ik. Ik glimlach al bij de gedachte wat ik vandaag ga doen. Ik ga vandaag een deel van mijn plan uitvoeren om Perrie van Zayn af te pakken. Ik fluit een wijsje en sta op. Ik kleed me aan in mijn nettere kleding en ga de trap af. Direct loop ik naar de keuken om een ontbijtje te maken. Vlug eet ik het op, waarna ik nog vlug boven mijn tanden poets. Dan is het eindelijk zover. Eerst nog even May en Harry eten en drinken geven en dan gaat mijn plan in werking! Ik race de trap af en pak in de keuken een zak. Ik stop er een paar broodjes hagelslag in en een hand van de koekjes die May gisteren had gebakken. Ook vul ik 2 petflessen met water. De zak knoop ik nog vlug dicht, waarna ik snel naar de bunker ren. Er klinkt gepraat ui de bunker. Ik glimlach kwaadaardig, dat gesprek ga ik eens verstoren! Ik loop zo stil mogelijk naar de deur. 1, 2, 3. Bij drie open in de deur. Als de 2 mij zien, zwijgen ze meteen en kijken ze mij bang aan.
'Hallo, onderdanen!' Roep ik en loop naar ze toe. De zak broodjes en koekjes leg ik binnen hun handbereik. 'Eten!' Ook zet ik de flessen water neer. Dan sta ik op. 'Boy and girl. Ik ga naar Perrie,' Zeg ik en loop dan terug naar de deur. Ik geef ze een knipoog en sluit daarna de deur. Rustig wandel ik terug naar het huis. Daar stop ik op de oprit en stap in de auto. Ik ga op weg naar Perrie. Het is tijd om het spel echt te laten beginnen!

Perrie:
Ik zit naast Zayn op de bank. Het is 11 uur, om 12 uur zouden Zayn en ik gaan lunchen in een lunchroom even verderop. Ik glimlach, wat houd ik toch veel van Zayn! Ik hoor een klik en de voordeur gaat open. De deur sluit weer en even later loopt Harry de kamer binnen. Louis trekt zijn mond open, maar na een blik van Harry trekt hij hem weer dicht. Hij glimlacht en zegt, 'Hoi allemaal!'
'Hey mattie!' Roepen Niall en Zayn en ze doen allemaal en box. Liam staat rustig op en zegt simpel, 'Hey mate!' Dan loopt Harry naar ons toe en ploft tussen Louis en mij in. Louis schuift een beetje van hem weg. Vreemd, het is elke dag de hele tijd Larry en nu zondert Louis zicht af? Niall staat op.
'Zayn, misschien moet je jezelf maar gaan klaarmaken voor je 'date' vanmiddag,' zegt Niall. Hij knikt en staat op. 'Be right back, Perrie!' Glimlacht hij en hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd. Ik knik en Zayn verdwijnt de trap op, naar boven. Niall en Louis gaan hem achterna. Liam zucht diep.
'Ik ga ook maar eens mee...' Zegt hij en staat op. Ook hij gaat naar boven. Alleen Perrie en ik zitten nog op de bank.
'Hey schoonheid,' zegt hij met een sexy toon. Ik schuif wat weg van Harry. Harry komt direct mee. 'Je ziet er lekker uit!' Zegt hij weer met een sexy toon. Hij knipoogt naar me. Een rilling loopt langs mijn ruggengraat. Ik sta op en wil weglopen. Harry staat op en legt een hand op mijn schouder. Het houd me tegen. Hij draait me om en zoent me. Ik wil me wegtrekken, maar hij houd mijn hoofd stevig vast. Zijn lippen gaan naar mijn oor. Hij zoent me nu achter mijn oor. Ik verslap, dat is mijn gevoelige plekje. Hij gaat weer terug naar mijn lippen en zoent me heviger. Hij bijt zacht op mijn lippen. Alles gaat nu vanzelf. Mijn mond gaat open en hij steekt zijn tong in mijn mond. Even geniet ik ervan, maar al na een paar seconde ben ik weer bij zinnen. Ik trek me zo hard terug dat hij geen grip meer heeft.
'Harry! Wat ben je aan het doen?' Vraag ik met een trillerige stem.
'Oh, niks sweety.' Grijnst hij en hij zet een stap in mijn richting. Ik sta nu tegen de muur. Harry gaat tegen mij aan staan. Hij pakt een vlindermes uit zijn achterzak. Hij zwaait er gevaarlijk dichtbij voor mijn gezicht mee rond.
'Jij gaat morgen met mij uit,' zegt hij. Ik schud heftig nee. Dan zet hij het mes tegen mijn keel.
'Jij gaat morgen mee en vertelt aan niemand iets! Anders...' Dreigt hij en hij drukt iets tegen het mes. Verstijft van schrik schud ik ja. Dan klinken er voetstappen op de trap en Harry laat me los. Hij trekt me op de bank en bergt het mes zorgvuldig op. Dan zwaait de deur open en daar staat Zayn, mooi gekleed, haar in model en een grote glimlach op zijn gezicht.

Lieve lezers.
Sommige van jullie hebben je vast afgevraagd,
hoe May er nou eigenlijk uitziet...
Nou, hier is ze dan: May!





.


Reacties:

1 2 3

RivLovee
RivLovee zei op 14 dec 2013 - 20:07:
Arme, arme Perrie!


Faylinn
Faylinn zei op 25 mei 2013 - 17:20:
numnuuuum


PeachyFull
PeachyFull zei op 23 mei 2013 - 18:16:
Luv it <3


falinlove1D
falinlove1D zei op 22 mei 2013 - 20:55:
Edward gaat eraan!!!
Hij mag Perrie niet zo behandelen
Snel verder


Ims
Ims zei op 22 mei 2013 - 19:38:
may is wel knap!!!

ze had edward toch gewoon in z'n zaakie kunnen trappen???
en dan naar zayn toe kunnen rennen???
was edward meteen uitgeschakeld voor de komende vijf minuten

Snel verder... of ander..

XxXxXxXx