Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 18.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

22 mei 2013 - 14:36

688

7

321



18.

Met mijn nagels tik ik op de tafel op de maat van de muziek mee. Met een scherpe blik kijk ik om me heen. Waar blijft Harry nou? Ik moet weten waarom je niet uit dit gebouw kunt. Ik haal diep adem en neem een slok van mijn wijn die ik heb gekregen van een of andere klant. Ik focus me op de muziek waardoor ik alles buiten het nummer dat nu afgespeeld word, niets meer hoor. Mijn gedachten gaan naar Rue. Ik moet haar hier uit krijgen. Dat kan niet anders. Anders maakt ze een einde aan haarzelf. Als ik op mijn schouder word getikt door Jessica, kom ik weer terig in de realiteit. 'Ja?' vraag ik. 'Een klant.' zegt ze en wijst naar een jongen met zwart haar. Een grijns verlicht mijn gezicht. 'dit word een mooie nacht.' mompel ik en loop heupwiegend naar de jongen toe. Ik laat me zakken op de stoel. 'Hey.' Zonder op te gaan in mijn groet vraagt hij: 'Ben jij Nadine?'
Fronsend knik ik. 'Ja dat ben ik,' zeg ik met argwaan. Hij knikt. 'Oke, luister goed. Jij gaat doen alsof ik een klant ben,' zegt hij. 'Pardon?' vraag ik hem verward. 'Waarom? Wie ben jij eigenlijk?' vraag ik hem. 'Rustig maar. Ik ben Zayn ik ga je naar Harry brengen. Jullie moesten praten toch?' vraagt hij. Ik knik. Zijn blik schiet naar achteren. Plots glimlacht hij en brengt zijn lippen naar mijn oor. 'Glimlach zwoel en knik. ' mompelt hij. Voordat hij zich terug trekt zegt hij: 'Ze kijkt.'
Met "ze" bedoelt hij Jessica waarschijnlijk. Zoals hij me opgedragen heeft, glimlach ik zwoel en knik. Hij pakt geld uit zijn zak en overhandigd die aan mij. Dan staat hij op, en trekt me mee. Als hij zijn hand op mijn billen legt, moet ik mijn best doen hem niet van me af te duwen. Als we in de gang staan waar alle kamers zijn, haalt hij zijn hand van mijn kont af. 'Sorry.' mompelt hij en begeleid me naar een kamer. Die is dus niet van mij. Als hij de deur opent, zie ik Harry op het bed zitten. Ik glip naar binnen en plof neer op het bed. 'So.. Kom maar op Hazza. Waarom is het "onmogelijk" om uit dit gebouw te ontsnappen? Want ik denk niet dat het on mogelijk is. Er zal vast wel ergens een open raam zijn waar je uit kunt springen ofzo,' zeg ik. Een grijns trekt rond zijn lippen. 'Waarschijnlijk zul je niet ontsnappen door een open raam,' grijnst hij. Dan word zijn blik weer serieus. 'Het is niet zo dat je niet kunt ontsnappen. Het is meer zo dat je het niet zult doen van wegen iets, of beter gezegd iemand.' Fronsend kijk ik hem aan. 'Wat bedoel je?' vraag ik hem. 'Ken je Andrew?' vraagt hij me. Ik schud mijn hoofd. 'Andrew is hier om jullie te vermoorden. Al zal het het waarschijnlijk niet zover komen om jullie te vermoorden.' vertelt hij me. 'Maar, wanneer word je dan vermoord.' vraag ik hem. 'Daar zijn geen regels voor. Je word vermoord wanneer Andrew dat wilt. Het is vaak zo dat hij je alleen vermoord als je probeert te ontsnappen.' zegt hij. 'Maar wat als je nou wel ontsnapt?' vraagt Zayn hem. Ik had zijn aanwezigheid vergeten. Maar hij heeft gelijk. Wat áls je toch ontsnapt. Dus vraag ik snel door: 'Wat als je hier wel weg kunt komen zonder dat iemand het heeft gemerkt?'
'Ik weet het natuurlijk niet zeker omdat er nooit iemand ontsnapt is, maar ze zullen je uiteindelijk proberen te vinden. Misschien zullen ze eerst niet merken dat je ontsnapt bent, maar je afwezigheid zult later wel opgemerkt worden. En dan, als ze uiteindelijk weten dat je weg bent, zullen ze je proberen te vinden. Hoe dan ook. Op welke manier dan ook. Want hier is nooit iemand weggeweest, en als jij de eerste bent, zul je daar zwaar voor boeten.' zegt hij.

~~~~~
wooaahh..
xd hoe moet ze nu toch ontsnapen?
Hoe is het met jullie?

EN OMG HEBBEN JULLIE DIE NIEUWE NIEUWE FOTO'S VAN HARRY EN LUX GEZIEN BIJ HET ZWEMBAD????


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 9 juni 2013 - 14:46:
Hazza zal de politie niet bellen
Want dan is hij er zelf ook bij
Want wie heeft hier een 13jarige verkracht?
Juist, harry..
I don't like you in this story!


1Dlover
1Dlover zei op 23 mei 2013 - 17:31:
godsamme
harry help haar godverdomme gewoon
en neem rue mee
en de rest
weetje
laat de politie komen
laat er een einde aan komen
aan dit hele gedoe
haha ik drijf door
snel verder!


falinlove1D
falinlove1D zei op 22 mei 2013 - 20:48:
Laat haar rustig ontsnappen, gewoon doen oké???!!!!
Ik wil weten hoe ze ontsnapt snel verder


Lotteimy
Lotteimy zei op 22 mei 2013 - 18:19:
HARRY EN LUX* NIET HARRY EN LU


Lotteimy
Lotteimy zei op 22 mei 2013 - 18:18:
WAAAH DIE FOTO'S VAN HARRY EN LU ZIJN ZOOO CUTE! IT JUST KILLS ME!
'Ahum' *schraapt keel* ..
Omg ik wil weten hoe ze gaat ontsnappen ..
I'm excited! X