Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » Relationships <33

One day at a time [end]

22 mei 2013 - 18:57

1103

16

629



Relationships <33

Heeeeey mensen ik heb een kleine mededeling... Ik heb namelijk onwijs veel toetsen, en het lukt me gewoon niet meer om iedere dag te posten (hoe graag ik het ook zou willen :( ). Dit hoofdstuk heb ik geschreven terwijl ik in de bus zat, dus er komt sowieso 1 keer per week voor dit verhaal een nieuw hoofdstuk (als het kan meer) Voor mijn SA's weet ik het niet.... Daar moet ik nog iets voor gaan bedenken. Maar ik ga wel al jullie SA's maken hoor, so don't worry!! Oke, beetje lange intro, maar goed Enjoy <333 xXx

1 week later


Vertederd kijk ik naar Louis en Harry. Ze woonden tijdelijk in mijn huis, gewoon om hun gedachtes te kunnen ordenen. 'Zeg tortelduifjes, ik ga naar Zayn. Jullie weten waar alles staat toch?'
Louis draait zich om en staat op. 'Ja, dank je.' Hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel. 'Dank je, voor alles.' Ik glimlach en zeg ze gedag. 'Doe geen dingen die ik ook niet zou doen!' roep ik voordat ik de deur achter me dicht trek. Ja, Larry was officieel. Zowel onder ons als onder de fans. En tot nu toe hebben ze niet echt negatieve reacties gehad. Lou had het met Eleanor gepraat. En dan niet zo'n gesprek van een kwartiertje, maar van bijna 2,5 uur. Eleanor was niet boos, en ergens had ze wel een vaag vermoeden gehad. Ze zien elkaar nog regelmatig, alleen dan als vrienden, in plaats van stelletje. Ik bel aan. 'Heel even!' Ik grinnik. Zayn was de laatste tijd echt heel gedesoriënteerd. Hij vergeet songteksten, slaapt slecht. Als je naar de symptomen zou kijken, zou je zeggen dat hij zwanger is. De deur zwaait open. 'Heey beautiful.' 'Heey slaapkop.' Ik geef hem een kusje en samen lopen we het huis binnen. 'YASMINE!!' Lachend loop ik de woonkamer binnen. 'NIALL!!' Ik geef hem een lange knuffel, en loop dan naar Liam. 'Heeey!!' Ook hem geef ik een knuffel. 'So, hoe gaat het hier??' Niemand zegt iets. ' Jullie missen Louis en Harry hè?' Niall knikt, en even later Liam ook. Van Zayn wist ik het al. Dan krijg ik opeens een idee. Ik pak mijn huissleutels uit mijn zak. 'Hier, jullie weten waar ik woon.' Ik gooi de sleutels naar Niall, die ze verrast opvangt. 'Nou, ga dan!' zeg ik lachend. Hij springt op, en geeft me een Horan-hug. Ik grinnik. 'Het is al goed. Ga nou maar.' Samen met Liam loopt hij het huis uit. Als ik mijn hoofd omdraai, kijkt Zayn me met een glimlach aan. Hij legt zijn hand achter mijn hoofd en geeft me een teder kusje op mijn lippen. 'Waar heb ik jou aan verdient?' vraagt hij in mijn oor. Het bloed stroomt naar mijn wangen. Niet goed wetend wat ik moet antwoorden, druk ik mijn lippen weer op de zijne. Hij tilt me op, en mijn benen sla ik om zijn middel. Hij trekt zijn hoofd terug. 'Yas, ik wil je iets zeggen... eigenlijk wil ik het al een tijdje.' Hij zet me neer op de grond. Zijn handen legt hij op mijn heupen. 'Wat is er?'
'We gaan over twee weken op tour...' Ik slik, dat had ik aan kunnen zien komen. 'En ik vroeg me af, wil je misschien mee??' Vragend kijkt hij me aan. 'Huh...?' Hij grinnikt. 'Je hoorde zeker niet wat ik net vroeg hè?' ik schud mijn hoofd. 'Ik vroeg of je misschien mee wou op tour...' Hoor ik dat nu goed?!?!
'I'd love to!!!' Ik spring op en geef hem een gepassioneerde kus op zijn lippen.
'Was je daarom al die tijd niet zo fit? Omdat je me dit wou vragen?' Vraag ik in zijn oor, mijn armen over zijn schouders en mijn benen rond zijn middel klemmend.
'Ook...' zegt hij zacht.
'Toch niet ook om Hazza en Lou??' 'Nee!' Hij grinnikt. 'Van hun had ik altijd al een vermoeden dat er iets anders speelde.' Ik bijt op mijn lip. 'Zayn, je weet dat je me alles kan vertellen, toch?'


Zayn’s POV

Ze bijt op haar lip. Het maakt haar nog mooier en schattiger dan ze al is. 'Zayn, je weet dat je me alles kan vertellen, toch?' Nu is het mijn beurt om op mijn lip te bijten. Ze maakte het me wel verdomd moeilijk om mijn plan geheim te houden. Ik wou het uitvoeren tijdens de tour. Maar mijn zenuwen slopen me nu al. 'Zayn...?'
'Yeah, I know beautiful.' Ik geef haar een kusje op haar zachte lippen. Die ergens in de verte naar aardbeien smaken. Waarschijnlijk van haar lipgloss. In haar ogen zie ik nog een spoortje argwaan, maar hoe langer ik haar aankijk, hoe sneller dat verdwijnt.

Louis' POV

Een heerlijke kalmte om me heen. Alleen Harry en ik. Samen genietend van het rustige moment. Zijn hoofd leunt op mijn schouder, onze handen in die van elkaar. Dan wordt onze rust verstoort door een vreemd meisjesachtig gegil. 'OMG, IT'S LARRY!!!' Harry en ik draaien ons om, waar we Niall en Liam lachend in de deuropening zien staan. Een zucht verlaat mijn mond. Gelukkig, ik had echt geen zin in fans. 'Hoe komen jullie aan die meisjesstem??' Vraag ik lachend. Niall laat zijn mobiel zien. 'Ik had het een keer opgenomen toen een fan het schreeuwde.' 'Je bent echt gek.' Ik draai me om. Harry heeft een grijns op zijn gezicht. 'Dus,' begint Liam, 'vragen jullie je niet eens af hoe we hier zijn binnengekomen? Of wat we überhaupt hier doen?' Harry en ik wisselen een blik. Onze gedachtes zijn precies hetzelfde. 'Yasmine, of niet??' Vraag ik grinnikend.
Het duurt Niall volgens mij veel te lang. Hij loopt naar ons toe en trekt ons beide van de bank, met een knuffel al gevolg. 'Niall,' piep ik, 'air please.'
'Guys, we moeten jullie wat vragen.' Liam en Niall's blikken kruisen elkaar.
'Ja, inderdaad.' 'Wat dan?' Harry kijkt hun vragend aan. 'We willen dat jullie weer terugkomen naar het 1D huis. Het is niet hetzelfde zonder jullie.' Het gemis is in hun ogen te lezen. Ik kijk naar Harry. Hij knikt. 'Laten we dan onze koffers maar weer inpakken,' zeg ik glimlachend. Bij het horen van die woorden zie ik de sprankeling weer in hun ogen terugkomen. 'Waar wachten we dan nog op!' Niall pakt mijn en Harry's hand, en trekt ons de trappen op. Liam lachend achter ons aan lopend.

Yasmine's POV

Ik lig met mijn hoofd op Zayn's ontblote bovenlichaam. Zijn armen beschermend om me heen geslagen. Een rilling loopt over mijn rug. Ik voel hoe hij zijn lichaam omhoog drukt. Vragend kijk ik hem aan. Hij pakt de deken, die verkreukeld aan het uiteinde van het bed ligt, en legt die over ons heen. Hij geeft een kus op mijn haren, en gaat weer liggen. Mijn hoofd leg ik weer op zijn borstkas, mijn linkerarm om zijn buik rustend. Zijn armen die weer beschermend om mij heen zijn geslagen.
Op dit moment wist ik het zeker. Ik wil voor de rest van mijn leven bij Zayn blijven. Ik kijk op, kijkend in zijn prachtige ogen. 'I love you,' fluister ik.
Hij buigt zijn hoofd lichtelijk, en geeft me een teder kusje op mijn lippen. 'I love you to. Even more than you can imagine.'


Reacties:

1 2 3 4

ilovehazza
ilovehazza zei op 7 aug 2013 - 20:13:
Eeehm geloof jy egt dat ze homo zijn ik niet en jij of is het gwn voor jou ff


SnowClocks
SnowClocks zei op 10 juli 2013 - 17:07:
Haha dat zou echt wat zijn, Zayn die zwanger is
& die laatste POV was echt zo cute


Ims
Ims zei op 24 mei 2013 - 20:08:
suc6 met Uw toetsen!!

bah, wij hebben over drie of twee weken toetsweek

daar heb ik dus heel erg veel zin in, NOT!!!

XxXxXxXxXx miepertje


Aimeery
Aimeery zei op 24 mei 2013 - 17:11:
ahw.... GO ON!


1Dreamzz
1Dreamzz zei op 23 mei 2013 - 17:40:
Omg i just can't handle the cuteness omg :'