Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Eight

Meant To Be - Harry Styles

22 mei 2013 - 22:43

2268

7

535



Chapter Eight

Sorry dat dit zo een lang hoofdstuk is geworden maar ik kon niet meer stoppen met schrijven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en nogmaals; heel erg bedankt voor al jullie reacties! xoxo Image and video hosting by TinyPic

Ik en Alisa deden onze pyjama’s aan, maakten popcorn en gingen een filmp kijken. Toen de film afgelopen was deden we net zoals altijd een masker op en gingen kletsen.
“Hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Harry, hebben jullie nou iets of niet?” Vroeg Alisa.
“Nee, er is eigenlijk nog niks gebeurd. Maar ik heb wel het gevoel dat ik hem leuk begin te vinden. En hij vindt mij ook leuk denk ik.” Vertelde ik aan Alisa.
“Je denkt dat hij je leuk vindt? Ben je gek! Je merkt het zo erg aan die jongen. Merk je niet hoe lief hij tegen je is en dat hij niet weet wat hij niet moet als hij bij je in de buurt komt.” Zei Alisa.
“Denk je? Ik bedoel… hij kan zoveel knappere meisjes krijgen.” Zei ik twijfelend.
“Maar hij heeft blijkbaar voor jou gekozen. Amelie, je merkt het zo erg aan die jongen, je merkt zo erg hoeveel hij om je geeft. Ook al kennen jullie elkaar niet zo lang, het klikte meteen tussen jullie en jullie kunnen zo goed met elkaar opschieten. Jullie zijn echt perfect voor elkaar. Ik hoop zo erg dat het binnenkort officieel wordt tussen jullie.” Zei Alisa.
“Ahw je bent echt de beste vriendin die iemand kan wensen Alisa.” Zei ik en ik gaf haar een knuffel.
“Nu over jou en Niall, vertel me alles over vandaag!” Zei ik terwijl ik Alisa een knipoog gaf.
“Ja, uhm… We gingen gewoon eerst wat drinken enzo, niks bijzonders.” Zei Alisa blozend.
“Alisa…” Ik keek haar aan met een opgetrokken wenkbrauw.
“Pff okeoke. We gingen dus wat drinken en hij was super lief. Toen we weer thuis waren gingen we bijna zoenen maar ik trok me terug…” Vertelde Alisa.
“Waarom trok je je terug?” Ik keek haar vragend aan.
“Ik dacht aan de eerste keer toen ik met Tom zoende…” Zei Alisa terwijl ze op haar lip beet.
“Alisa toch, ik weet dat het moeilijk is, maar je doet het zo goed tot nu toe! En geloof me, Niall gaat je goed doen. Hij zou je nooit slecht behandelen.” Zei ik terwijl ik over Alisa haar arm wreef.
“Ik weet het Amelie. Ik merk ook dat ik me goed voel bij Niall.” Zei ze.
“Kom we moeten onze maskers af doen.” Zei ik om van onderwerp te veranderen, ik wist dat Alisa het er moeilijk mee had om hierover te praten.
Ik trok Alisa mee naar de badkamer en we deden onze maskers af.
Nadat we onze maskers af hadden gedaan besloten we om te gaan slapen. Nadat we elkaar welterusten hadden gewenst gingen we naar onze kamers. Ik ging snel in bed liggen en net toen ik mijn ogen dicht deed hoorde ik het geluid van mijn telefoon. Ik pakte mijn telefoon van mijn nachtkastje dat naast mijn bed stond en keek van wie ik een smsje had gekregen. Toen ik Harry’s naam zag staan op mijn telefoon glimlachte ik. Ik opende het smsje en las wat Harry me had gestuurd.
“Heey, heb je misschien zin om morgen naar het concert te komen? Niall vraagt of Alisa ook meegaat x”
“Dat lijkt me super! Ik vraag morgen aan Alisa of zij er ook zin in heeft, ze is net gaan slapen. Ik ga nu ook slapen, welterusten Harry x”
“Welterusten beauty x” Smste hij terug.
Zucht, hij is zo lief.

De volgende ochtend werd ik wakker door de felle zon die in mijn kamer scheen. Het was eindelijk bijna zomer en daarom werd het weer ook steeds warmer.
Ik nam een snelle douche en kleedde me om. Ik deed mijn make-up en mijn haar. Net toen ik Alisa wilde wakker maken kreeg ik een smsje. Ik pakte mijn telefoon en opende het smsje.
“Heey, heb je zin om vandaag naar de studio te komen als ik en de jongens gaan repeteren voor vanavond?” Het was Harry die me smste.
“Ja, lijkt me leuk :] Sms je zo het adres naar me?” Smste ik terug.
“Ik vraag zo het adres aan Paul, we gaan er zo meteen naartoe dus je kan komen wanneer je wil (:”
“Ik ga eerst even ontbijten en dan kom ik ook x” Smste ik naar Harry en liep naar Alisa haar kamer om haar wakker te maken.”
“Alisa,” Fluisterde ik. “heey, lies word eens wakker slaapkop.” Ik fluisterde weer.
“Mmm nog heel even.” Mompelde Alisa tussen haar slaap door.
Ik hoorde dat Alisa een smsje kreeg en pakte haar telefoon. Het smsje was van Niall.
“Niall heeft je gesmst.” Zei ik terwijl ik de telefoon voor haar neus hield.
Meteen stond ze op en opende het smsje.
“Hahaha als ik wist dat je meteen wakker zou worden als Niall je een smsje zou sturen zou ik hem wel bellen om te vragen of hij je een sms kon sturen.” Zei ik lachend.
“Hij vraagt of ik vandaag naar de studio wil komen als ze gaan repeteren.” Zegt ze met een glimlach op haar gezicht.
“Harry heeft me net ook gesmst of ik zou komen. Zullen we dan samen gaan?” Vroeg ik.
“Top, laat me dan even douchen en omkleden zodat we snel kunnen vertrekken.” Zei Alisa terwijl ze haar badkamer inliep.
“Is goed, ik maak het ontbijt wel klaar.” Zei ik en ik liep naar de keuken.
Ik maakte snel het ontbijt klaar en toen ik de laatste dingen op tafel zette kwam Alisa aangelopen.
We gingen ontbijten en meteen daarna vertrokken we van huis.
“Zullen we even langs starbucks gaan? Ik heb zin in een koffie.” Vroeg Alisa.
“Ja is goed, dan kunnen we ook meteen koffie voor de jongens halen.” Zei ik terwijl ik linksaf sloeg.
Ik parkeerde voor de starbucks en we stapten uit. We haalden snel 7 bekers koffie en gingen weer terug naar de auto.
Na tien minuten waren we aangekomen bij de studio. Ik parkeerde de auto en we stapten uit. Alisa pakte voorzichtig 2 starbucks tasjes waar de koffie in zat. Ik pakte het laatste starbucks tasje en we liepen de studio binnen. We moesten eerst een trap omhoog. Boven aangekomen hoorden we de gezang van de jongens achter een deur.
Ik klopte op de deur en liep als eerst naar binnen, Alisa liep achter me aan.
Toen Harry me zag stopte hij meteen met zingen en liep naar me toe.
“Eindelijk zijn jullie er.” Zei hij met een glimlach en hij gaf me een kus op mijn wang.
Toen Niall Alisa naar binnen zag komen stond hij ook meteen op en deed hetzelfde als wat Harry deed.
“Kijk eens wat we voor jullie hebben.” Zei ik terwijl ik het starbucks tasje omhoog hield.
“STARBUCKS!” Riep Louis en hij rende op me af.
“Haha hebben we hier een starbucks freak?” Zei ik lachend terwijl ik Louis zijn koffie gaf.
“Je bent mijn heldin!” Zei Louis en hij gaf me een knuffel.
We gaven de andere jongens ook hun koffie en gingen zitten op de banken die achterin stonden.
Harry ging naast me zitten en deed zijn arm op mijn schouders.
Ik keek hem even verward aan maar liet het toen toe.
Ik snoof de geur van zijn parfum op. Ik herkende de geur, het was bleu chanel.
Iedereen was druk in gesprek met elkaar toen ik voelde dat ik aangestaard werd door Harry. Ik keek naar rechts en keek hem in zijn ogen aan. Het leek wel net of ik erin verdween.
“Hallooo.” Ik hoorde Zayn naar ons roepen.
Ik draaide me meteen om en voelde dat mijn wangen rood werden. Ik haat dat, ik bloos altijd zo snel.
Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar Harry en ik zag dat hij me nog steeds aanstaarde. Ik gaf hem een kneepje in zijn zij en hij keek meteen voor zich.
“Huh, uhh wat?” Zei hij terwijl hij verward om zich heen keek.
De anderen begonnen de lachen en we wisten allebei niet naar waar we moesten kijken.
“Kom op jongens we moeten weer repeteren.” Zei Liam toen hij zijn laatste slokje koffie opdronk.
De jongens stonden op en liepen weer naar de stoelen die bij de tafel stonden waar al het apparatuur lag. Ik en Alisa bleven op de banken zitten terwijl we onze koffies dronken.
De jongens zongen kiss you. Ze konden het zo goed!
Toen ze al bijna klaar waren met het liedje keek Harry me aan en zong: “And let me kiss you.”
Ik bloosde en keek naar mijn voeten.
Ze gingen nog een tijdje door met zingen en uiteindelijk stonden ze op en kwamen naar ons toelopen.
“Genoeg gerepeteerd.” Zei Niall terwijl hij naast Alisa ging staan.
“Jullie gaan vanavond Eleanor, Danielle en Perrie ook ontmoeten.” Zei Harry met een glimlach.
“Wie zijn dat?” Vroeg ik.
“Eleanor is mijn prinsesje.” Zei Louis met een glimlach.
“En Danielle is de vriendin van Liam en Perrie de vriendin van Zayn.” Vertelde Niall.
Liam en Zayn knikten trots.
“Over een half uur moeten we al bij O2 zijn jongens!” Zei Liam terwijl hij op zijn horloge keek.
“Oke gaan we dan maar?” Vroeg Zayn terwijl hij ons allemaal aankeek.
“Wij moeten ons nog helemaal klaarmaken… Dat halen we nooit.” Zei Alisa.
“We kunnen eerst jullie spullen halen en ze maken jullie dan we op als ze ons ook klaarmaken.” Stelde Harry voor.
“Oke dan moeten we nu wel echt gaan.” Zei ik terwijl ik mijn tas pakte.
Toen we onze spullen hadden gehaald ging ik samen met Harry en Louis bij Harry in de auto en Alisa ging samen met Niall, Liam en Zayn bij Niall in de auto. Toen we bij de O2 aankwamen zag ik dat er wel honderden fans buiten stonden. Hoe moesten we daar ooit langs komen?
Harry zag dat ik geschrokken naar de fans keek.
“Haha we komen er wel doorheen, de bodyguards komen er al aan.” Zei hij lachend.
We stapten uit en Harry liep meteen naar mij toe. Ik keek hem vragen aan en hij pakte mijn hand vast. De fans begonnen harder te gillen en ik hoorde hier en daar mensen allemaal dingen zeggen zoals: “Wie is dat?” “Is dat de vriendin van Harry?” “Hoe heet ze?”
Harry liep trots richting de ingang van de O2 terwijl hij mijn hand vasthield. Louis liep achter ons en maakte af en toe snel een foto met een fan of deelde handtekeningen uit.
Toen we binnen waren liepen we meteen richting de kleedkamers waar de anderen al stonden. De anderen keken lachend naar ons.
“Wat?” Vroeg ik.
Alisa wees naar mijn en Harry’s hand. Toen ik ook naar onze handen keek zag ik dat we elkaars handen nog steeds vasthielden.
Ik probeerde mijn hand terug te trekken maar Harry hield mijn hand stevig vast terwijl hij lachend voor zich uit staarde net of er niks aan de hand was.
Ik probeerde mijn hand nogmaals los te trekken maar het lukte niet.
“Harry…” Zei ik.
“Jaa?” Zei hij doodleuk.
Ik wees naar onze handen.
“Wat is er?” Vroeg hij met een grote grijns op zijn gezicht.
“Laat maar…” Mompelde ik.
Ik gaf het op, hij kon nu echt niet serieus reageren. Nog een eigenschap van Harry ontdekt.
Er kwamen 3 meisjes aanlopen en Liam, Zayn en Louis kregen meteen een glimlach op hun gezicht.
Liam liep naar een meisje met mooie lange bruine krullen en gaf haar een knuffel.
Zayn liep naar een meisje met blonde haren en gaf haar een zoen op haar mond.
Louis liep naar een meisje met bruine golvende haren, hij tilde haar rond en draaide haar in het rond.
“Hahah Louis stop.” Riep het meisje lachend.
“Maar ik heb je zo erg gemist.” Zei Louis terwijl hij haar neerlegde en haar een zoen op har mond gaf.
“Ik jou ook Lou.” Zei het meisje terwijl ze hem nog een zoen gaf.
“Heey girls.” Zeiden Harry en Niall tegelijkertijd.
“Nialler! Hazza!” Riepen ze alle drie en ze gaven Niall en Harry een knuffel.
Ze zagen er allemaal zo leuk uit samen.
“Dat is vast Amelie.” Zei Eleanor met een glimlach.
“En dat is vast Alisa!” Zei Perrie.
Ik en Alisa keken vragend naar de meisjes.
“Harry en Niall hebben het de hele tijd over jullie, we zouden jullie zelfs op straat kunnen herkennen.” Zei Danielle lachend.
Niall keek blozend naar zijn voeten.
“Jongens we moeten nu echt gaan om ons om te kleden.” Zei Liam.
De jongens knikten.
“Tot zo.” Fluisterde Harry in mijn oor.
Ik glimlachte naar hem en de jongens liepen weg.
“Zullen we even wat gaan drinken?” Vroeg Eleanor.
“Jaa, lekker.” Zei Alisa.
We liepen samen naar een plek waar we rustig konden zitten en onze koffies op konden drinken.
“Dus…” Zei Perrie met een groot grijns op haar gezicht.
“Is het al officieel tussen jou en Harry?” Vroeg Danielle nieuwsgierig.
“En tussen jou en Niall natuurlijk!” Voegde Eleanor eraan toe.
“Nee… nog niet. We hebben elkaar niet eens verteld dat we elkaar leuk vinden. Nouja… als hij me leuk vindt dan.” Zei ik.
“Ben je gek? Hij is al sinds de eerste dag stapelgek op jou! Hij heeft het de hele tijd over je als hij met ons is.” Zei Eleanor.
Er verscheen een glimlach op mijn gezicht.
“En Alisa?” Vroeg Perrie.
“Tussen ons is het nog heel nieuw, ik vind Niall een super lief jongen maar ik weet niet of het wat gaat worden.” Vertelde Alisa toen ik een slok van mijn koffie nam.
“Ik hoop echt dat het iets wordt tussen jullie, jullie passen zo goed bij elkaar.” Zei Danielle.
De andere twee meisjes knikten bevestigend.
Net op dat moment kwam Zayn binnengelopen.
“Daar zijn jullie!” Riep Zayn.
“We gaan zo meteen het podium op, de jongens wachten op jullie.” Zei hij.
We stonden op en liepen richting de jongens.
Ze zagen er allemaal zo leuk uit.
“Jongens, jullie moeten over 2 minuten het podium op.” Zei een man die naar ons toe kwam lopen.
De jongens knikten en de man liep weer weg.
Danielle, Perrie en Eleanor wensten hun vriendjes succes.
Harry liep naar mij toe en ik gaf hem een kus op zijn wang.
“Succes.” Zei ik glimlachend.
Ik zag dat Alisa Niall ook succes wenste. De jongens gingen net het podium op toen Niall weer terug rende naar Alisa.
“Ben je niet iets vergeten?” Vroeg hij met een knipoog.
“Haha kom hier.” Zei Alisa lachend en ze drukte een kus op Nialls wang.
Hij rende snel achter de jongens aan en we hoorden geschreeuw uit de zaal komen.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 26 juni 2013 - 8:23:
Euhm hoe kan het dat ze het de hele tijd over de meiden hebben?
Want louis en eleanor hebben elkaar zo gemist hoe kunnen ze elkaar dan over amelie en alisa hebben verteld?


jelkeloves1D
jelkeloves1D zei op 23 mei 2013 - 19:36:
Snel verder!


Malikaa
Malikaa zei op 23 mei 2013 - 16:24:
Awhhhh, zo cute
snel verder!
xXx


NiallLover
NiallLover zei op 23 mei 2013 - 0:39:
Dit is echt... Wauw ! Ik vind dat je het al heel goed doed voor je eerste fanfic zou ik een melding mogen??
X


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 22 mei 2013 - 23:10:
Leuk!
Hetzelfde als Carlijn, en ik merkte op dat je verleden tijd en tegenwoordige tijd door elkaar haalt...

Btw leuk gedaan!

Tip voor al je geen genoeg kan krijgen van het schrijven:
Schrijf door tot je wilt stoppen en verdeel het dan in chapters van 900-1100 woorden. Dan is het lekker verdeeld en hoef je niet zo lang achter elkaar te lezen.

I try To help you

Xoxo Lianneeeee