Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 15 | Louis.

I Should Have Kissed You | One Direction

23 mei 2013 - 9:54

457

10

301



15 | Louis.

Sorry dat ik de laatste paar dagen niet heb gepost, mijn leven was wat hectisch. Ik heb sinds eergisteren een baantje en ben erg druk geweest met leren voor mijn examens.

Na het eten liepen Harry, Liam, Niall en ik naar de woonkamer. Niall ging op de bank zitten en pakte zijn telefoon uit zijn zak. Liam pakte zijn laptop van de bijzettafel en klapte hem open, en Harry ging op een van de stoelen zitten. "Harry, kan ik je even spreken?" vroeg ik, en ik wenkte hem naar de deur. Harry liep rustig achter me aan naar ons appartement, waar ik op de bank ging zitten. "Wat is er met je, man?" vroeg ik verbaasd, en Harry keek verschrikt op. "Kom op, we merken allemaal dat je niet lekker in je vel zit." zei ik, en ik trok hem naar me toe, waardoor hij naast me op de bank neerplofte. "Oké, ik ben inderdaad nogal uit mijn humeur.." gaf Harry toe, en hij legde zijn hoofd op mijn borst. "Maar waarom?" vroeg ik verder, en ik hoorde Harry diep inademen. "Het is dat meisje..." antwoordde Harry, "Wie, Aoife, waarom?" vroeg ik verbaasd, en ik duwde hem van me af. "Ja, ze doet me denken aan mijn beste vriendin." mompelde hij, en hij verborg zijn hoofd in zijn handen. "Beste vriendin? Maar waarom heb ik daar dan nog niks over gehoord?" vroeg ik, en ik haalde Harry's handen voor zijn gezicht weg. "Omdat ze me vier jaar geleden verlaten heeft, en ik het sindsdien nooit meer over haar heb." zei Harry verslagen. "Oké, ik heb een idee, jij gaat je nergens zorgen over maken en ome Louis lost dit voor je op." zei ik, en ik stond op. "Alsjeblieft Louis, doe dat nou...." "Stil!" riep ik, en ik legde mijn vinger op mijn lippen. "Ik kan alles oplossen, want tenslotte ben ik SUPERMAN!" maakte ik mijn preek af, en ik scheurde mijn shirt aan stukken. "Louis, dat was je favoriete shirt.." mompelde Harry, en ik keek omlaag. "Oh ja.." mompelde ik. Ik liep naar mijn slaapkamer en even later kwam ik terug met precies hetzelfde shirt aan. "Hoe doe jij dat?" vroeg Harry, en ik lachte. "Het is mijn favoriete shirt, je dacht toch niet dat ik er daar maar één van had hè?" "Nee dat is waar, zo graag als dat jij die kleuren draagt." lachte Harry, en hij liep voor me uit terug naar Liams appartement, waar we de rest van de avond zouden doorbrengen met onze gast. "Daar zijn we weer!" riep ik toen we Liams appartement binnenstapten, waar Aoife, Zayn, Liam en Niall al klaar zaten op de bank. "Dus, wat gaan we doen?" vroeg Harry opgewekt, en ik zag een aantal verwarde blikken mijn kant op komen, ik knipoogde alleen maar naar de rest en liet me daarna op de bank vallen. "Geen idee, iemand?" vroeg ik, en ik keek de kring rond.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 16:46:
zouden zijn bff van 4 jaar geleden en aoife 1 en dezelfde persoon zijn?


Ims
Ims zei op 24 mei 2013 - 20:18:
What's next???

je met echt snel verdergaan!!!

XxXxXxXxXxXx


falinlove1D
falinlove1D zei op 24 mei 2013 - 15:21:
Wat gaan ze doen????!!!
I Wanna know!!!
Snel verder xxx


Azula
Azula zei op 23 mei 2013 - 21:20:
Wat zouden ze gaan doen hmmm?


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 23 mei 2013 - 19:58:
Zo leuk, snel verder! XOX