Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Falling In Love ~ Harry Styles » ~10

Falling In Love ~ Harry Styles

23 mei 2013 - 16:53

1394

13

563



~10

New chapter, hope you guys like it! (: Sorryyyyy dat het weer zolang duurde, i'm a busy beee. Voor een melding weer in een reactie aub! <3

Ik staarde naar het scherm van mijn telefoon, niet wetende wat ik moest doen. Ondertussen had Julia gezien dat Bart belde, ‘Em, geef me je telefoon!’ ze stak haar hand uit. Ik reageerde niet op haar en staarde nog steeds naar mijn telefoon, ik zag in mijn ooghoeken iets snel bewegen in de richting van mijn telefoon, snel trok ik hem naar me toe en nam op. Ik zei niets, ‘Emma?’ ik hoorde de stem van Bart, voordat ik kon antwoorden werd mijn telefoon uit mijn hand getrokken door Julia en zei ze, ‘Nee, het is Julia. Stop met bellen en berichten sturen naar Emma, laat haar met rust of moeten we soms aangifte gaan doen om je uit haar buurt te houden. Sorry is niet genoeg voor wat je gedaan hebt klootzak.’ En met die woorden hing ze op en gaf mijn telefoon weer terug. Ik kreeg een naar gevoel bij de gedachte dat ik hem over 4 dagen op school zou zien. Harry en Louis zaten nog steeds op dezelfde plek, wachtend op uitleg van wat er allemaal gezegd werd. Ik stond op, ‘ik bel Anne en Lola wel even om te vragen of ze zin hebben om langs te komen.’ Julia knikte, ik pakte mijn laptop en mobiel en liep naar boven.

Toen ik weer naar beneden kwam waren Julia, Harry en Louis diep in gesprek, en natuurlijk stopte ze weer met praten toen ik de kamer in kwam. Ik zuchtte, om Harry en Louis niet weer buiten ons gesprek te sluiten begon ik in het Engels te praten ‘Dus ik heb ze allebei wakker gebeld dus ze zijn er over 2 uur pas. Dus ongeveer rond half 12.’. Julia keek zo onschuldig mogelijk, ‘oké wat wil je in de tussentijd gaan doen?’.
‘ik weet het niet, we ku..’ voordat ik mijn zin kon afmaken praatte Louis door me heen , ‘je kan met beginnen met het uitleggen wat er gister nou gebeurde..’. vragend keek ik hem aan, wou hij nou echt dat ik ging uitleggen wat er gister gebeurd was met Bart? Maar voordat iemand iets kon zeggen verbeterde hij zichzelf snel, ‘ik bedoel van dat je iemand verraden had, maar daarna geen uitleg gaf.’ Mijn ogen werden groot en ik voelde een prop in mijn keel ontstaan, ‘Lou ik denk niet dat..’ probeerde Harry, maar hij werd onderbroken door Julia, ‘oh my god.. je hebt mij zeker verraden een keer..’ Julia keek gekwetst. ‘Nee!’ ik keek haar verontwaardigd aan, hoe kon ze dat denken? ‘Dan zie ik geen probleem waarom je het ons niet kan vertellen.’ Hij keek me aan met een grijns. Ik zuchtte diep en schraapte mijn keel.
‘2 jaar geleden kwam ik thuis van een normale schooldag, ik hoorde stemmen van boven komen. Aangezien mijn moeder al best lang weg was voor haar werk dacht ik dat zij het was en ik rende meteen naar boven om haar te begroeten. Toen ik de deur open trok zag ik mijn vader..’ ik slikte even. ‘samen met een vrouw die ik niet kende in bed liggen. Ik snapte eerst niet wat ik zag, maar het duurde niet lang voordat ik het doorhad. Ik rende naar beneden, het huis uit en slenterde door de straten, uiteindelijk ben ik naar huis gegaan. Daar was mijn vader natuurlijk.. hij beloofde me alles uit te leggen als ik beloofde het niet tegen mijn moeder te zeggen, ik beloofde het en diezelfde dag legde hij alles uit.
Aan het einde van de week kwam mijn moeder weer thuis, elke keer als ik haar aankeek kreeg ik een naar gevoel in mijn buik en uiteindelijk heb ik het haar toch verteld. Niet veel later gingen mijn ouders uit elkaar, en sinds dat ze uit elkaar waren heb ik mijn vader niet meer gezien of gesproken. Nu weet je waarom ik een slok nam, blij?’ ik zag allemaal meelevende blikken en zei snel ‘het is mijn eigen schuld dat ik geen contact meer heb met hem, dus jullie hoeven me niet zo aan te kijken.’ Ik stond op om weg te lopen maar Julia greep optijd mijn arm en ik draaide me om, ‘Em het is niet jouw schuld, zoiets kan hij niet verwachten van zijn eigen dochter.’ Even keek ik haar aan, schudde mijn arm los en liep richting de trap, ‘roep me maar als Lola en Anne er zijn.’ mompelde ik.

Ik lag al een tijdje met gesloten ogen op bed, toen er geklopt werd.. Julia. ‘Ga weg’ riep ik in het Nederlands. Ik hoorde de deur open gaan, geïrriteerd draaide ik me om ‘ik zei toch ga weg..’.ik voelde hoe ze naast me op bed ging zitten ‘everything ok?’. Mijn ogen vlogen meteen open en ik draaide me om. Het was Harry. ‘oh, ja, ik ben gewoon moe, heb niet zoveel geslapen.’ Ik lag op mijn zij en ondersteunde mijn hoofd met mijn hand. Hij zat met zijn benen aan de zijkant van mij bed, zijn boven lichaam naar mij toe gedraaid en met zijn hand steunend op mijn bed. ‘ik kan ervoor zorgen dat je je veiliger voelt zodat je beter kan slapen, als je wilt?’ hij grijnsde. ‘o ja? Wil je soms elke avond hier slapen?’ ik grijnsde terug, ‘als je dat wil..’ zijn grijns werd groter. Ik grinnikte. ‘waarom ben je hier?’ ik praatte er snel omheen, ‘ik wou even kijken of het goed ging met je, en je leren hoe je jezelf kan verdedigen.’ Hij stond op en stak zijn hand uit naar me. Ik pakte zijn hand, toen ik zijn hand aanraakte voelde ik weer dezelfde tinteling, Harry glimlachte en trok me van het bed af.

Nadat hij me had geleerd hoe ik mezelf kon bevrijden als iemand me van achter, voor en zijkant vast had. Stonden we tegenover elkaar, ‘nu ga ik je laten zien hoe je met 1 klap iemand op de grond kan krijgen.’ Hij grijnsde, pakte mijn hand en legde vlak onder zijn ribbenkast. ‘hier zit een plexus, als je deze raakt met genoeg kracht, kan degene die je slaat geen lucht krijgen en kan je ontsnappen.’
‘was dat wat je ook gister bij Bart deed?’ ik keek op van mijn hand die hij nog steeds tegen zijn lichaam gedrukt had, hij knikte. ‘en wat nou als ik mijn handen niet kan gebruiken, wat als ik nou weer onderop lig op de grond ofzo?’ hij keek me aan en fronste, ik zag dat hij nadacht. ‘ga liggen.’ Hij wees naar de grond. ‘wat? nee.’ Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, ‘je wilt het toch weten?’ hij keek me verbaasd aan. Ik zuchtte en ging op de grond liggen. ‘dus wat je nu doet is je oprollen in een soort bal, je moet je knieën optrekken, je armen er omheen doen en je hoofd zo dichtmogelijk bij je knieën.’ Hij hielp me met de houding, ‘als er dan geprobeerd word om je armen eraf te trekken kan je diegene in het kruis trappen.’ Hij trok me weer omhoog. ‘waar heb je dit allemaal geleerd?’ ik keek hem vragend aan, ‘geheim.’ Zei hij grijnzend. Lachend duw ik hem de kamer uit, draai me om om de deur achter ons dicht te treken en merk dat Harry gestopt is met lopen. Hij draaide zich om en stopte een plukje haar wat losgevallen was achter mijn oor, ‘just let me try this.’ Zei hij en boorde met zijn ogen in de mijne, langzaam kwam zijn hoofd dichterbij. Wat moest ik doen? Moest ik Harry mij laten zoenen? Moest ik mijn hoofd wegdraaien? Moest ik een stap terug zetten? Ik had geen tijd meer om te denken, ik voelde hoe hij zachtjes zijn lippen op die van mij duwde en me dichter tegen hem aan trok, even sloot ik mijn ogen. Ze schoten meteen weer open toen ik besefte waar ik mee bezig was, ik plaatste mijn hand op zijn borst en duwde hem zachtjes van me af. ‘i’m sorry, i-i can’t..’ het kwam er allemaal maar moeilijk uit, ik keek recht in de groene ogen van Harry. ‘it’s ok.’ Hij schonk me een klein glimlachje, ‘it’s just, i-i don’t really know you and..’ ik werd onderbroken door de bel, Anne en Lola waren er. Ik zette een stap vooruit als teken dat ik erlangs wilde, Harry zette een stap achteruit en ik keek hem nog een keer aan voordat ik wegliep.


Reacties:

1 2 3

IloveZayn
IloveZayn zei op 28 mei 2013 - 6:31:
Ik was in slaap gevalleeen haha :[
Wqat ik allemaal wel niet zou doen als Harrymme zou zoenen... Hahaha


Lotteimy
Lotteimy zei op 24 mei 2013 - 22:59:
Aww Harry is so cute
Ik zou hem vol op zn bek zoenen ! WhahaHaaaazza..
Snel verder ! x


Ims
Ims zei op 24 mei 2013 - 20:30:
WAAROM negeer je een zoen van styles?

oke ik snap het al, je wilt liever een zoen van niall of louis? (niall/louis girl here)

snel verder!!

XxXxXxXxXxXxXx


falinlove1D
falinlove1D zei op 24 mei 2013 - 20:01:
SNEL VERDER!!!!
Zooooo leuk!!!!


Team1D
Team1D zei op 24 mei 2013 - 0:52:
Melding :o