Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » Bill Kaulitz, You'll be my last destination.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:40

246

0

154



Bill Kaulitz, You'll be my last destination.

-Bill Pov-

Zuchtend laat ik me op mijn bed neer vallen. Over 2 dagen gaan we op tour, en ik heb Ruby nog steeds niets vertelt. Moet ik zonder haar gaan ? Ik kan Ruby hier toch niet alleen laten ? Als er dan problemen zijn .. Ze zegt altijd dat ik de enige ben die haar echt begrijpt, en als ik dan weg ben heeft ze helemaal niemand. Ik zucht diep. Van Peter mag ze waarschijnlijk niet mee. Maar, ik kan het toch altijd vragen ? Peter zal het nooit goed keuren, dat weet ik zeker. “Bill ?”¯ Tom zijn stem vult mijn kamer. “Hmm?”¯ zeg ik. “Er is iets, en ik wil graag weten wat.”¯ Zuchtend ga ik rechtop zitten. “Nou, over 2 dagen vertrekken we al op tour, en .. Ik kan Ruby hier toch niet achterlaten ? Je weet wat ik voor haar beteken, en zij voor mij !”¯ “Maar, we zijn toch maar 2 maand weg ?”¯ zegt Tom. Zuchtend laat ik me terug op mijn bed vallen. “2 maand.”¯ herhaal ik. “Dat is 2 maand te lang.”¯ zeg ik. Tom laat zich ook op mijn bed vallen. “Ze betekend echt heel wat voor je hé ?”¯ Ik knik en zucht. “Bill ? Ben je verliefd op Ruby ?”¯ vraagt Tom. Geschrokken ga ik rechtop zitten. “Hoe kom je daar nu bij ?”¯ vraag ik geschrokken. Tom haalt zijn schouders op. “Ik weet niet. Maar, het lijkt zo. Jullie zijn heel close met elkaar.”¯ zegt Tom twijfelachtig. “Ik .. Ik weet het niet.”¯ zeg ik stil.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.