Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stay with me||Harry E. Styles » || Stay || -O1O-

Stay with me||Harry E. Styles

23 mei 2013 - 18:42

367

11

316



|| Stay || -O1O-

Nerveus druk ik op de bel. Het lijkt wel alsof Harry niet thuis is, zo lang sta ik daar. Net als ik voor de derde keer op de bel wil drukken, gaat de deur open. Harry staat met een lieve glimlach om zijn lippen voor de deur. "You look beautiful," zegt hij. "Thank you." Hij neemt me even in zijn armen. Genietend van het korte moment druk ik mijn neus in zijn nek. Hij ruikt heerlijk. Ik had niet verwacht dat hij zo lekker zou ruiken, dit doet me meer naar hem verlangen. Als hij me los laat moet ik me bedwingen me niet in zijn armen te storten. "Kom dan gaan we naar binnen." zegt hij en trekt me mee naar binnen. Ik neem naast hem plaats en glimlach eens kort naar iedereen. Dan valt mijn blik op Jane. "Oh my god, what doe jij hier?" vraag ik kwaad. Een zure glimlach verschijnt rond haar lippen. "Wat denk je dat ik hier doe little idiot." zegt ze grinnikend. Ik zucht, Eerlijk gezegd ben ik onze "strijd" nu al zat. Ik wil niet vechten om Harry, ze moet hem gewoon aan mij geven. Ik zeg eerlijk, hij en ik zullen een mooi setje worden. En ik heb hem nodig. Niet omdat we zo mooi zullen zijn samen, nee, alleen omdat ik iemand nodig heb die mijn gat opvult. Ik heb iemand nodig om van te houden en dan wil ik dit keer iemand die ook van mij houd. Ik weet zeker dat Harry ook van mij zult houden, en zo niet dan weet ik zeker dat hij het me rustig, gevoelig kan vertellen. Harry is een gevoelig en lief iemand. Ik heb hem meer nodig dan haar.

~~~
i'm so sorry.
ik ben zo slecht maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik me heel erg slecht voel
eergisteren wilde ik nog zelfmoord plegen maar bedacht me toen bijna al mijn volgers zeiden hoeveel ze om me gaven en dat ik het niet moest doen.
ik voel me gwn niet goed doordat ik maar neit opgemerkt word door 1D ik voel me zo slecht.
ik zal verder schrijven, maar ik zet deze sotry voor een paar weken op pauze.
ily guys.


Reacties:

1 2 3

Harrylover
Harrylover zei op 16 juli 2013 - 21:19:
Melding!!


menepen
menepen zei op 16 juni 2013 - 0:52:
Melding


jelkeloves1D
jelkeloves1D zei op 6 juni 2013 - 15:13:
snel verduur


ikleesalleen zei op 27 mei 2013 - 19:27:
don't do it!
they love you, because you're a DIRECTIONER! en zonder hun fans zouden ze nergens zijn! en er zijn zooooveel mensen die van je houden.
doe het alsjeblieft niet!


Lotteimy
Lotteimy zei op 24 mei 2013 - 20:11:
Nee, alsjeblieft geen zelfmoord plegen!
Niall loves you ..
Liam loves you ..
Harry loves you ..
Louis loves you ..
Liam loves you .. 1D LOVES YOU!
And I love you <3
Weet je wel hoeveel mensen erg verdrietig gaan zijn als je zelfmoord zou plegen? Please.. don't do that.
Zoooooveel mensen houden van je , serieus !
Je kan altijd een van ons een bericht sturen als je iets kwijt wilt, we helpen je echt!
One Direction houdt echt van aaaalle fans, maar op twitter krijgen ze dagelijks ongelooflijk veel tweets binnen van fans, en ze kunnen ze gewoon niet allemaal lezen, want dan zijn ze echt eeeeuwen bezig.

We love you! X