Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fake... [AF!] » 18

Fake... [AF!]

24 mei 2013 - 20:06

1099

14

639



18

Written by Lianne! Enjoy allemaal! XOXO Het Beroemde Klopgeestenduo. Btw is hier voor mensjes die niet gezien hebben hoe May eruit ziet een picca: Image and video hosting by TinyPic

Harry:
May buigt naar voren. Ik buig ook naar voren maar net voordat onze lippen elkaar raken, klinkt er gemurmel. Ik buig terug en kijk om.
'Perrie!' Roep ik blij. Perrie opent haar ogen en lijkt direct te schrikken. Ze krabbelt paniekerig achteruit en haar ogen zijn groot.
'H-H-Harry... Blijf uit de buurt!' Zegt ze met een trillende stem. Ik kijk verward.
'Hoe bedoel je Perrie? Wat is er aan de hand? Wat heb ik gedaan?' Vraag ik. Ik wil weten wat Edward heeft gedaan met Perrie. Ze kijkt me wantrouwend aan en bestudeerd me helemaal.
'Dat weet je best! Zayn en de rest gingen naar boven om een outfit uit te zoeken voor onze date. Ik bleef met jou achter en opeens ging jij flirten met mij,' Begint ze. 'En toen dreef je me tegen de muur en ging je me zoenen. Toen ik protesteerde, ging je met een vlindermes zwaaien en zette het daarna tegen mijn keel. Ik moest mee op date, anders ging ik eraan. En, ik mocht niemand iets vertellen. Toen gaf jij mij een zoen en Zayn kwam toen binnen. Hij trok mij godzijdank van jou af en toen zijn we weg gegaan.' Haar stem trilt nog licht, maar het klinkt nu vooral boos. 'En die avond moest ik liegen tegen Zayn! Ik ging naar jou en toen haalde jij mij op. Ik ging op de achterbank zitten en toen drukte jij een doek met chloroform tegen mijn neus! En nu, nu zit ik hier en speel jij een toneelstukje met mij!' Ze eindigt haar zin door te spugen op de grond.
'Shit!' Mompel ik, hard genoeg dat May en Perrie het kunnen horen. May schud verdrietig haar hoofd. 'Ik had het kunnen weten... Edward is een kei in flirten, zoenen, mensen in vallen laten lopen, ontvoeren, zich voordoen als iemand anders.' May spuugt de woorden bijna uit, zo kwaad is ze op Edward. Perrie kijkt ons één voor één aan. Met een verwarde blik.
'Eh, hallo! Jij daar, meid. Volgens mij zit jij hier samen met een echte leugenaar. Er is toch maar één Harry Styles? Nou dan, die ene Harry Styles heeft mij aangerand!' Zegt Perrie dan, als een bitch. May glimlach zuur, 'Oh ja? Nou, blonde trien, hoor wie het zegt! Jij bent hier de enige echte leugenaar. Je weet niet wat hier speelt, dom blondje!' Zegt May, het klinkt ijskoud, harteloos. Ai, dit wordt een wedstrijd wie de grootste mond heeft...
'Oh! Hoe durf je, meid met een kapsel als een vogelnest!' Werpt Perrie terug.
'Meiden...' Zeg ik. 'Nou, ik vind mijn vogelnest anders heel mooi! Maar die bamibal op jouw hoofd vind ik toch echt jaren '60,' roept May. Wauw, al die opmerkingen had ik niet van May verwacht.
'Mijn bamibal ruikt dan nog lekker, die van jouw stinkt naar vogelpoep!'
'Een blond-kleurige bamibal op je hoofd. Bami is te eten, maar jij... Jij bent naar mijn idee allang over de datum!'
'Meiden! Kappen nu!' Schreeuw ik boos door de bunker. De muren weerkaatsen mijn stemgeluid, waardoor alles extra hard klinkt. Hijgend houden we zich stil. Perrie werpt May een dodelijke blik toe. May steekt haar tong uit. Ik zucht.
'Perrie. Ik was dat niet. Dit hele gedoe begon met een dreigbrief. Niet veel later werd ik ontvoert. Mijn verloren tweelingbroer is door mijn moeder verstoten, en nu wil hij ales wat ik wel heb gekregen en hij niet verwoesten.' Leg ik uit aan Perrie. Aan haar boze blik te zien vat ze het niet. Dan klinken er snelle voetstappen, snel houd ik me stil. Vlak daarna zwaait de deur open, daar staat Edward. Perrie's mond zakt open. Ze kijkt naar Edward, dan naar mij. Naar Edward, mij, Edward, mij, Edward, mij. Dan zegt Edward grinnikend,
'Je mond staat open, sweety.' Boos klemt Perrie haar kaken op elkaar. Dan wend Edward zich tot May en mij. 'Nou, ik heb hier nog wat eten en drinken voor het slapen gaan!' Zegt hij zogenaamd vriendelijk en geeft ons allemaal dat een fles water. Dan legt hij nog een oen zak broodjes binnen ons bereik. Dan zwaait hij en verdwijnt de bunker uit.

Louis:
Het is avond. Perrie is net naar huis gegaan vanwege buikpijn en Harry is al eerder vertrokken vanwege een etentje met zijn moeder en zus. We zitten met zijn vieren op de bank voetbal te kijken. Ik en Zayn zitten helemaal naar voren gebogen, Liam hangt relaxed naar achteren en Niall kijkt niet eens. Hij is veel te druk met het eten uit een zak chips, smaak bolognese. Eigenlijk best logisch, zijn favo eten is spaghetti bolognese! Ik word uit mijn gedachte gerukt door een jammerlijke schreeuw van Zayn.
'Godverdomme! Hoeveel kansen kan je hebben?! Dit is al de vijfde keer dat ze missen! De vijfde keer!' Ik grijns, wat kan hij toch lekker fanatiek zijn. Ik zucht en kijk op de klok, het is alweer 10 uur...
'Jongens, ik ben moe. Ik ga naar bed,' zeg ik en ik gaap luid. Liam knikt en Zayn steekt even zijn hand op. 'Dag mate!' Mompelt Zayn afwezig. Liam rolt met zijn ogen.
'Truste mate,' zegt hij en hij kijkt naar Niall. Niall merkt helemaal niks, hij is helemaal geobsedeerd door de zak chips.
'Niall!' Roept Liam keihard in Niall's oor. Niall schrikt op, 'Ja, wat is er?' Hij kijkt verschrikt.
'Zeg even gedag tegen Lou, hij gaat naar bed.' Zegt Liam. Niall knikt en zegt braaf,
'Sleepwell!' Daarna propt hij zijn mond meteen weer vol met chips. Ik lach erom, waarna ik snel de trap op ga, naar boven. Rust, dat is wat ik nodig heb... Ik loop mijn kamer binnen en trek direct mijn pyjama aan. Mijn oog valt op iets oranjes, het briefje. Ik kijk er nog eens naar.
'Hm, iemand vind mij te slim... Waarom ben ik te slim?' Fluister ik tegen mezelf. Dan schiet me iets te binnen. 'Harry, ik heb een sterk vermoeden dat deze Harry de echte Harry niet is! Als dat echt zo is, wil die nepperd mij uit de weg ruimen, zodat ik geen argwaan verspreid!' Roep ik triomfantelijk. Ik loop naar de badkamer en poets daar mijn tanden. Daarna loop ik terug naar mijn kamer. Ik doe de lichten uit en loop naar het raam. Er klinkt geritsel, daarna is het stil, doodstil. Ik kijk uit het raam, mijn blik valt op een oranje dingetje. Ik doe het raam open en ik pak oranje dingetje het uit de struiken, die onder mijn raam groeien. Ik haal het binnen en sluit het raam. Mijn adem stokt, het is een nieuw oranje briefje...



We willen jullie heel erg bedanken dat jullie meelezen!
Zonder fans,
geen goed verhaal natuurlijk!



.


Reacties:

1 2 3

RivLovee
RivLovee zei op 14 dec 2013 - 20:12:
Jeey, voor mij geen cliffhanger


loveyouxx
loveyouxx zei op 25 mei 2013 - 18:03:
ge-wel-dig!!!!
snel verder meiss!!!


Faylinn
Faylinn zei op 25 mei 2013 - 17:25:
snel verder. or i will die....


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 25 mei 2013 - 9:18:
WAAAAAAAAAAAAAHH SPANNEND
SNEL VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XXX


Malikaa
Malikaa zei op 24 mei 2013 - 23:28:
Not a cliffhanger....
Snel verder
xXx