Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Castle » Een op te lossen zaak » Proloog

Een op te lossen zaak

24 mei 2013 - 22:07

192

1

287



Proloog

Vooraf... Claimer: bezit castle niet

Proloog
Ze rende over de donker straten, steeds achterom kijkende naar de schim die haar achterna zat. Hij kwam steeds dichterbij. Ze vluchtte een steegje in, in de hoop dat ze de schim kwijt zou raken. Toen ze weer achterom keek, zag ze dat de schim nog steeds achter haar zat. Ze begon nog harder te rennen, en de schim deed hetzelfde. Ze kwam aan het einde van de steeg, toen ze plotseling in de verte iemand zag lopen. Ze wou roepen, maar op dat moment struikelde ze over een loszittende steen. Ze viel hard voorover. De schim was al snel bij haar, en sleurde haar mee naar een donker stuk in de steeg. Ze begon te schreeuwen om hulp, maar de schim hield zijn hand op haar mond. Hij pakte iets uit zijn achterzak. In het licht van de lantaarn zag ze nog wat schitteren, en voordat ze besefde dat het een mes was, stak het mes al in haar buik.
Ze begon tegen te stribbelen, en nadat de schim haar nog een paar keer had gestoken, stopte ze met tegen stribbelen. De schim liet haar vallen, en liep kalm het steegje uit...


Reacties:


Anisha
Anisha zei op 12 aug 2014 - 21:54:
Gaat dit over de moeder van Kate or what