Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Secret lover (-is af-) » 017

Secret lover (-is af-)

25 mei 2013 - 16:57

843

1

235



017

Ik denk dat dit het leukste hfst is! I hope you like it! xx

Ik had mooi uitzicht over het podium heen. Op een van de schermen stond dat je nu nog kon tweeten en dat hun dan je vraag konden beantwoorden. Ik ging snel wat bedenken en tweeten. Ik tweete: Imagine you are a superhero, what's your super power? Ik was zo blij dat Kevin mij had mee gevraagd naar One Direction. Veel meiden achter ons zaten te schreeuwen en ik deed ook maar mee. One Direction! One Direction! Riep ik! Het hielp ook nog ze kwamen er aan gelopen. Wat zagen ze er sexy uit. De muziek startte en ze zongen: What Makes You Beatiful. Ik zong kei hard mee. Het was super vet! Daarna kwamen er nog veel meer liedjes die ik kei hard mee zong. Na een poosje kwamen de tweets vragen. En ik hoopte zo dat ik er bij stond. En ja hoor na de 3de tweet kwam de mijne. Ze lazen het voor: ‘’This Tweet is From Elma chair number 2’’ zei Harry. Ik schreeuwde kei hard. En ze zagen me en toen kreeg ik een knip oog van Harry. Ik dacht volgens mij heeft hij het expres die van mij gedaan. ‘’ the Question is: Imagine you are a superhero, what's your super power? My Super Power is Cat Power!!’’ Zei Harry. ‘’My super power is Nando Power!’’ Zei Niall ‘’My Super Power is Vain Power!’’ zei Zayn ‘’My Super Power is Spoons Hate Power!’’zei Liam. ‘’My Super Power is Supermen Power!’’ Zei Louis. En deed supermen na op het podium. Ik lach helmaal in een deuk. Daarna gingen ze weer verder met de show het was echt te gek. En mijn stem. Die was bijna weg van al het zingen. Na 3 uur en 30min was de show afgelopen. Toen gingen de lampen doven en gingen ze weg. iedereen schreeuwde Come Back! We Love you all! Come Back! En steeds harder. En ze kwamen weer terug en iedereen weer gillen en ze zagen dit keer weer sexy er uit! Ze zongen nog 30 min lang. En toen gingen ze echt. De hele zaal liep naar buiten. En wij bleven zitten. wij mochten namelijk weer naar One Direction. Dankje wel Kevin dat ik mee mocht met jou zei ik super blij. ‘’Asje blieft schat’’ Zei Kevin. ‘’Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik hiero ben’’ Zei Amy. ‘’Ik ook niet hoor! Maar het was super vet!’’ Zei Valentijn. ‘’Ja zeker! En zeker toen ze die tweet voor gingen lezen van Coco’’ Zei Kevin. Jaaa, en dat toen Louis als een gek superman na ging doen op het podium! Haha! Dat was geniaal! ‘’Jah’’ Zei Valentijn. Toen we net lekker gezellig zaten te kletsen kwam een van de Bodyguards er aan. ‘’Komen jullie mee?’’ zei de man. ‘’Jah hoor’’ Zei Amy. En we volgde de man. We hoefden niet ver te lopen en we waren er. Ik klopte op de deur. ‘’Come In!!’’ Riep One Direction in koor. Ik deed de deur open en we liepen naar binnen. Ze zagen er nog steeds sexy uit! It was Amazing!! ‘’Can you do Superman again Louis??’’ Vroeg Valentijn. ‘’Haha, Yes a can.’’ Zei Louis. Hij ging weer Supermen na doen. en wij deden gezellig mee. We gingen praten over de hele show hoe leuk het was. ‘’I have a surprise for you all.’’ Zei Niall. ‘’What is de surprise?’’ Zei Amy heel nieuwsgierig. ‘’You can all come wen ever you want te come to One Direction Concerts!’’ Zei Niall. ‘’No way! You are kidding.’’ Zei Valentijn! ‘’I am not kidding! It is real!’’ Zei Niall. We waren super blij! Thank you! Riep ik! en gaf ze allemaal een knuffel. En daarna nog een grote groep knuffel. Ze gingen toen nog even handtekeningen uitdelen en nog snel een meet and great doen. En wij gingen er ook heen. Toen ze klaar waren kwamen ze terug en wij ook. Hun gingen ffe omkleden en wij gingen heel even wachten. Na een paar min waren ze klaar. En gingen met al hun spullen naar de Limo toe. We maakten in de Limo een groot Feestje van al hadden we eigelijk nu allemaal haast geen stem meer over.


Het was al best laat, gelukkig was de Mc Donald nog open dus gingen we daar ffe wat eten vandaan halen. Ik had toen weer wifi dus keek ik op mijn mobiel als ik een berichtje van mijn moeder had. En Ja die had ik.

Heei Coco,
Als je nog wilt kom dan met jullie allemaal naar huis.
Dan kunnen we even een feestje met hun vieren.
Als je het wilt, en ze mogen komen logeren.
Mama.


Daar had ik best zin in. Ik vroeg het direct aan hun. I just have a messege from my mom. En she asket if you all want a Party at my house. And you can sleep at my house. If you all want to? ‘’Yeaah’’ Riep iedereeen. Het antwoord was dus Ja. Ik stuurde ffe snel een berichtje terug:

Heei Mama
Ze willen wel en One Direction komt ook!
Xx Coco!


Na een paar uurtjes reiden kwamen we aan bij mijn huis.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 25 mei 2013 - 17:04:
Whoehoeeeeeee! PARTYY!<3
Echt té leuk!!
XxxSISxxX