Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Secret lover (-is af-) » 018

Secret lover (-is af-)

25 mei 2013 - 18:12

503

1

248



018

Mijn laaste hfst! xx (Moet er deel 2 van Secret Lover komen? Meld het dan ffe in een reactie!xx)

Mijn moeder had de limo al zien aan komen. Ze kwam al naar buiten en mijn vader liep er ook achter aan. Iedereen behalve Amy stelde zich voor aan mijn ouders. Amy kende ze natuurlijk al. We liepen met ons alleen naar binnen. En gingen in de woonkamer zitten. Ik liep naar de keuken om wat drinken en glazen en wat eten en dat soort dingen te gaan pakken wat in huis nog was. Mijn ouders kwamen toen direct naar ons toe lopen. ‘’Ik die ene jonge je vriendje?’’ vroeg mijn moeder. Ja klopt hij is leuk he? ‘’Ja, hoor’’ Zei men moeder. ‘’En nu geloof ik echt dat je One Direction hebt ontmoet!’’ zei mijn vader. Ik moest lachen en ging weer verder waar ik mee bezig was. Ik pakte alles en zette het in de woon kamer. Ondertussen had Amy en Valentijn hun aan hun ouders gevraagd en dat mocht. En Kevin hoefde toch niet te vragen hij woonde toch alleen. Toen kwam er een bodyguard naar Kevin toe. En ik luisterde mee. ‘’Kevin je bent je auto helmaal vergeten op de halen bij de Ziggo Dome. Als ik de auto sleutels mag haal ik de auto wel op. Dan ga ik namelijk mee met de limo weg te brengen.’’ Zei de bodyguard. ‘’Ohw ja helmaal vergeten. Asje blieft de auto sleutels.’’ Zei kevin. Was je de auto helemaal vergeten zei ik lachend. ‘’jah helmaal niet aan gedacht’’ zei kevin.

Na een half uurtje was de bodyguard weer terug met de auto. We gingen met ons allen naar buiten om nog een beetje te dollen. Iedereen was als het goed is toch gaan slapen. Toen zijn we naar binnen gegaan. En zijn we een beetje herrie gaan maken. En mijn ouders die al aan het slapen waren kwamen weer naar benden hun konden niet gaan slapen. Dus gingen ze er bij nog even zitten. Zij vonden het ook wel weer gezellig. Gelukkig hadden we geen rijtjeshuis anders hadden we de buren echt wakker gemaakt. Maar nu gelukkig niet. One Direction ging nog even gezellig zingen. En wij deden mee. En mijn ouders. Die zongen ook mee. Alleen de helft want ze luisterde nooit naar One Direction. Maar daar kwam als het goed is snel verandering in. Want ze vonden het echt super leuk. Om naar hun nummers te luisteren. Daarna zijn wij gaan slapen. En mijn ouders ook. Want het was al super laat geworden.

De volgende morgen hadden we een heel gezellig ontbijt. Het was echt super! We moesten dit echt vaker gaan doen. En mijn ouders vonden het echt een hele leuke vriendje die ik had. En ze kende hem dus nog echt een beetje van vroeger van de bbq. En ze vonden het dus echt niet erg dat ik Kevin via het internet heb leren kennen. Ik mocht anders wel vaker doen als mijn ouders er maar van weten. Maar ik wil het helmaal niet. Ik wil nu gewoon bij mijn liefje blijven! Voor altijd!

Einde!!xx
Hope You All Liked It!


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 25 mei 2013 - 18:14:
AAAAAAAAAA!!
Zo leuk einde! Op naar het volgende verhaal!
xxxSISxxx