Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Nine

Meant To Be - Harry Styles

26 mei 2013 - 1:06

1303

11

659



Chapter Nine

Heel erg bedankt voor jullie tips en reacties, als jullie nog meer tips hebben hoor ik het graag! Enjoy x Image and video hosting by TinyPic

Toen de jongens het podium opkwamen liepen ik en de meisjes ook meteen naar de zaal. Toen we zo onopvallend mogelijk de zaal inliepen om vervolgens op de stoelen te gaan zitten die voor ons waren vrijgemaakt hoorden we dat een paar fans onze namen riepen. We glimlachten naar ze en liepen snel door.
Toen we op onze plekken zaten begonnen de jongens What Makes You Beautiful te zingen. Je merkte echt dat de jongens ervan genoten om op het podium te staan en om voor hun fans te zingen. Ze hadden ook zoveel lol samen, hun vriendschap was zo sterk.
Net toen Harry zijn solo zou zingen was het doodstil in de zaal.
Terwijl hij zong keek hij naar ons en probeerde oogcontact met me te maken.
“Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But you when smile at the ground it ain’t hard to tell
You don't know (oh oh)
You don't know you're beautiful!”
Ik blooste. Hij was zo lief en zo perfect. Ik wist het zeker… Ik wist zeker dat ik hem leuk vond.
Na een tijdje toen de jongens hun laatste lied zongen besloten we om alvast backstage te gaan zodat de fans ons straks niet zouden ‘aanvallen’.
Toen we backstage op de jongens stonden te wachten hoorden we dat ze de fans bedankten. Daarna kwamen ze naar ons toe.
“Jullie waren geweldig!” Riep Perrie en ze sprong in de armen van Zayn.
“Je was fantastisch”, fluisterde ik in Harry’s oor.
“Afterparty?” Vroeg Louis toen hij bij ons kwam staan met Eleanor.
“JAAA!” Riepen de jongens in koor.
We liepen met z’n allen richting de uitgang.
Zayn had zijn arm over Perrie’s schouders gelegd. Louis had zijn arm om Eleanor’s middel geslagen net zoals Niall bij Alisa deed en Liam hield Danielle’s hand vast.
Ik en Harry liepen achter hun aan toen hij opeens mijn hand vast pakte. Ik kreeg een warm gevoel van binnen.
“Harry!” Riep iemand achter ons.
We draaiden ons om en ik zag een boze man voor ons staan.
“Paul?” Harry keek de man vragend aan.
“Kan je even meekomen. We moeten praten”, zei de man.
“Ik kom er zo aan”, fluisterde Harry in mijn oor en ik knikte.
Harry liep met de man mee die Paul bleek te heten.
We zaten al tien minuten op Harry te wachten. Iedereen was nerveus. Wat zou er aan de hand zijn, Paul zag er echt boos uit. Ik zuchtte.
“Ik ga kijken wat er is”, zei Louis toen hij opstond.
Hij was ook erg nerveus, Harry en Louis leken net broers. Ze waren meer dan vrienden. Dat was natuurlijk ook met de andere jongens maar Harry en Louis… Zij hadden een speciaal band met elkaar.
“Louis, wacht nog heel even”, zei Liam rustig.
“Nee, we wachten hier al 10 minuten”, zei Louis en hij liep naar de richting waar Harry en Paul naartoe gingen.
“Pff, waar blijven ze nou?” Vroeg ik onrustig.
Louis was ook al een tijdje weg…
“Ik ga ook naar ze toe, ik kan echt niet meer wachten”, Zei ik en ik liep snel weg voordat iemand iets kon zeggen.
Toen ik de hoek om ging hoorde ik geschreeuw achter de deur.
“Paul je kan me niks verbieden! Het is mijn leven, ik doe ermee wat ik wil!” Ik herkende Harry’s stem.
“Harry snap het dan! Iedereen houdt van Taylor, ze heeft zoveel fans. Het is beter voor je om een relatie met haar te beginnen, ook al is het niet echt. Als je een relatie begint met een zomaar meisje dat niet bekend is, bereik je er ook niks mee!”
WAT?! Wat gebeurt daar?
“Ik wil alleen maar gelukkig zijn met het meisje waar ik van houd Paul. Ik hoef er niks mee te bereiken.” Harry’s stem trilde.
“Paul doe even normaal! Laat ze toch eens met rust. Het gaat hier toch niet om beroemdheid. Ze houden van elkaar dat is zo te merken”, riep Louis boos.
“Harry, dit kan je niet doen. Denk nou ook eens aan de band en niet alleen maar aan jezelf!” Riep Paul boos.
“O, is dat zo? Dus ik denk alleen maar aan mezelf en nooit aan de band? Dan ga ik er wel uit! Wat voor onzin is dit, als ik niet gelukkig kan zijn met het meisje waar ik zoveel van houd waar ik alles voor zou geven, dan ga ik wel uit de band! Ik ga met niemand een relatie beginnen waar ik niet van houd! En al helemaal niet met Taylor Swift!” Riep Harry boos en de deur zwaaide open.
Harry stond voor m’n neus… Ik voelde de tranen achter mijn oogleden prikkelen.
“Amelie…” zei Harry zachtjes.
Ik voelde een traan over mijn wang rollen.
Ik kon dit niet, ik wilde niet dat Harry uit de band ging door mij…
Ik draaide me om en rende richting de uitgang, ik moest hier weg. Als ik hier zou blijven, zou ik ervoor zorgen dat Harry uit de band ging. Dat zou ik nooit willen, hij heeft hier zoveel voor gedaan.
Ik rende naar buiten en voelde een koude windvlaag langs mijn gezicht strijken.
Achter me hoorde ik Harry en de anderen roepen maar ik bleef doorrennen terwijl ik in tranen uitbarstte.
Ik wist niet waar ik naartoe ging maar ik bleef doorrennen. Achter me hoorde ik Harry roepen, hij was achter me aan komen rennen. Ik rende de weg over en hoorde de auto’s toeteren maar het boeide me niks. Ik wilde weg, weg van Harry. Ik had nooit gedacht dat ik dat ooit zou willen.
Ik rende een park in, het was al donker dus ik zag niks.
Ik was zo uitgeput dat ik niet meer kon rennen. Ik zakte op de grond en ging op het gras zitten. Ik trok mijn knieën omhoog en sloeg mijn armen eromheen.
Ik keek naar de lucht, het was een onbewolkte nacht, de sterren schitterden in de hemel.
Ik keek voor me uit en de tranen bleven maar doorstromen. Waarom deed Paul zo? Bij de gedachte al dat Harry en Taylor een relatie zouden krijgen…
Ik werd uit mijn gedachten gehaald toen ik een hand op mijn schouder voelde. Ik keek omhoog en zag Harry daar staan. Hij zakte ook op de grond en ging naast me zitten.
Eigenlijk wilde ik hier weg, wegrennen voor Harry zodat hij geen keuze hoefde te maken tussen mij en zijn grootste droom. Maar ik kon het niet, ik kon niet weggaan bij hem.
“Amelie, ik zou nooit met Taylor of een of ander iemand een relatie nemen”, zei Harry met een zachte ondertoon in zijn stem.
“Harry, Paul heeft gelijk je…” “Nee hij heeft geen gelijk! Het is mijn leven en ik mag weten met wie ik een relatie neem! Wat voor onzin is dit nou weer dat hij voor mij een vriendin gaat uitkiezen, ik vind jou leuk Amelie al sinds de eerste dag dat ik je zag en ik ben niet van plan om je te laten gaan!” Onderbrak Harry me.
“W-wat zei je?” Vroeg ik.
Hoorde ik het goed? Zei hij dat hij me leuk vond?
“Ik vind je leuk Amelie”, zei Harry met een hese stem.
Er rolde een traan over mijn wang, Harry veegde de traan weg met zijn duim en liet zijn hand op mijn wang rusten.
“I love you”, fluisterde hij in mijn oor, zijn krullen prikten in m’n wang.
Hij boog zich verder naar me toe en ik voelde zijn warme adem in mijn gezicht.
Mijn ademhaling versnelde en ik voelde hoe het bloed met een hogere versnelling door mijn aders stroomde.
Hij drukte zijn lippen ijverig op de mijne. Terwijl onze tongen elkaar vonden en op ons eigen ritme bewogen streek Harry over mijn rug en ik ging met mijn vingers door zijn haren.
We stopten met zoenen en keken elkaar even in de ogen aan.
“I love you too Harry”, fluisterde ik.
Er verscheen een glimlach op zijn gezicht.
We gingen samen op het gras liggen. Ik legde mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en keek naar de schitterende sterren in de hemel. Terwijl Harry over mijn rug streelde vielen mijn ogen langzaam dicht.


Reacties:

1 2 3

tamarastyles
tamarastyles zei op 26 juni 2013 - 8:30:
Paul moet zijn mond houden! Harry's fans willen dat hij gelukkig is.
En amelie word vanzelf beroemd als ze iets met harry krijgt!


Maureennx
Maureennx zei op 31 mei 2013 - 21:54:
Love ittttt!
Melding bij je next chapter?


AnneMariex
AnneMariex zei op 28 mei 2013 - 23:11:
OH MIJN GOD. Ik was op vakantie en heb letterlijk de hele tijd aan dit verhaal gedacht! Had het zo erg gemist.
Dit is perfect zoals altijd!

Groetjes en veel liefs, Anne


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 mei 2013 - 20:33:
Zeur zeur zeur. I know it.
Maar het is toch echt dat de komma voor de aanhalingstekens moet. Ik heb het speciaal even opgezocht in een professioneel leesboek.
En als je een citaat hebt gebruikt, en dan ga je weer verder met dezelfde zin, moet je verder gaan met een kleine letter.

Bladiebladiebla. Sorry.

Maar je hebt wel mooie beschrijving van de liefde. En dat Harry de band op wil geven voor haar, wat hij uiteraard niet mag doen. Maar toch.


Ims
Ims zei op 26 mei 2013 - 19:09:
Harry mag gewoon niet de band uit, gewoon nee

Snel verder!!

melding??

XxXxXxXx