Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 001

The Badgirlz.[pauze]

26 mei 2013 - 15:31

914

4

317



001

I hope you like it! Laat een reactie achter! xx

Het was een lekkere Zomerse donderdag avond. Ik Romy(16) ging naar mijn beste vriendin Lara(16) toe. We hadden afgesproken zoals bijna elke dag en avond. Ik pakte mijn fiets uit de schuur en fietste naar Lara. Ik deed op mijn mobiel muziek op. En natuurlijk One Direction. Want ik was een grote fan van hun. En Lara die was dat ook. Ik was een Zayn Lovertjeeh en Lara een Niall Lovertjeeh. Op de fiets neuriede ik allemaal nummer mee. Na een paar min fietsen was ik al bij Lara. Zij wonde vlak bij. Ik zette mijn fiets tegen de schutting aan. Ik deed mijn oordopen uit mijn oren. Daarna deed ik mijn muziek uit. En liep naar de deur. Ik zag dat Lara mij al zag aan komen lopen en deed de deur voor mij open. ‘’Hoooii Romy’’ Zei Lara vrolijk. Hoooii zei ik ook heel blij. ‘’Kom binnen’’ Zei Lara. Ik liep naar binnen en deed mijn schoenen uit en deed mijn jas op de kapstok. We liepen naar boven naar haar slaapkamer. We zaten te kletsen en maakten wat gekke foto’s dat deden we altijd als ik bij haar was. We hadden al veel foto’s gemaakt en zette er wat op Facebook. Alleen de mooiste. Zullen we zo naar het park gaan waar we niet heen mogen gaan? Vroeg ik. ‘’Hmm, Ja goed idee.’’ Zei Lara. We liepen naar beneden en deden onze jas en schoenen aan. Lara ging ondertussen vragen als we ffe weg mochten gaan. Ik had mijn schoenen en jas aan en Lara kwam er aan gelopen. ‘’Ja het mag. Alleen we mogen niet naar het park zei mijn moeder. Maar dat zegt ze altijd nu de laatste tijd. Omdat er iemand verkracht was.’’ Zei Lara. Jah he, dat zegt mijn moeder nu ook vaak. Omdat er een verkrachter misschien rond loopt. En die verkracht allemaal meisjes van onze leeftijd. Zei ik. ‘’Ja klopt. En we moeten dan ook niet te sexy gekleed zijn. Maar we gaan er gewoon heen en ook gewoon als we er wel of niet sexy er uit zien’’ Zei Lara. ‘’Ja klopt. We worden vast niet gepakt door die verkrachter. Zei Lara. We pakten onze fietsen en gingen naar het parkje toe. We hadden al veel vrienden in het park. Maar we gingen eigenlijk maar met 2 om. Omdat dat onze beste vrienden waren en hun goed vertrouwden. Er waren verder eigenlijk ook niet heel veel mensen in het park. Dus we waren met iedereen bevriend. Veel mensen waren naar de stad. En die hingen dan niet rond in het parkje. Maar wij gingen altijd eerst na het parkje. En dan naar de stad, we namen altijd onze vrienden uit het parkje mee naar de stad.

Toen we aan gekomen waren fietste we naar het plekje waar onze 2 vrienden altijd zitten. Vandaag zaten ze er ook weer. Ze heten Thomas(18) en Rowan(19).
We legden onze fietsen in het gras en liepen naar hun toe. ‘’Heeii Dames’’ zei Thomas. ‘’Wat zien jullie er weer super sexy uit’’ Zei Rowan. ‘’Dankje wel’’ Zei Lara. Jullie zien er ook weer leuk uit. Zei ik. We gingen naast hun zitten. En het verhaal ging al snel over die verkrachter die hier misschien ergens rond loopt. Het was best eng. Want je kon zomaar gepakt worden door die man. We gingen al snel na een paar min gekletst te hebben. Onze fiets pakken. We gingen naar de stad. We gingen naar de leukste discotheek die er was. En gingen een beetje feesten. En veel shotjes en andere drankjes drinken. We konden alleen niet heel lang. Want we moesten de volgende dag gewoon weer naar school. Ik keek op mijn mobiel en zag dat het al 22:30 was. Over een half uurtje moest ik thuis zijn. De tijd ging snel voorbei. En gingen allemaal op weg naar huis. Ik was al een beetje laat thuis. Ik was na een poosje fietsen thuis. En deed mijn fiets in de schuur. Ik keek op mijn mobiel hoe laat het was. Het was al 23:15. Ik wist dat ik nu weer gezeur kreeg. Ik liep naar binnen. Mijn moeder kwam direct na mij toe. ‘’waar was je? Je weet toch dat je op tijd thuis moet zijn?’’ Zei mijn moeder. Ja mama. Dat weet ik. Maar het was zo gezellig. Zei ik. Ik liep snel naar boven. En ging nog even huiswerk maken en mijn tas in pakken voor morgen. Daarna ging ik maar slapen. Want mijn wekker ging al om 06:45.

De volgende morgen werd ik wakker door de wekker. Ik stond op en deed alles wat ik moest doen. ik liep naar benden en smeerde een paar boterhammen voor in de pauze. En ging zelf ook nog wat eten. de tijd ging al snel voor bij en hoorde mijn mobiel afgaan. Het was een berichtje van Lara:

Heeeii, Goodmoring!
Ik kom er aan.
Tot zooow.


Ik at snel mijn eten op en deed mijn spullen in mijn tas. het was al Half 8 Lara kwam er elk moment aan. Ik deed mijn jas en schoenen aan en pakte mijn fiets sleutel. En liep naar buiten. Ik stond al voor mijn huis te wachten. En na een paar minuten was Lara er. We fietsten zoals elke morgen na school. ‘’Heb jij ook al een kater van al die schotjes van gisteren?’’ Vroeg Lara. Jah klopt. Ik had een beetje veel gedronken. ‘’Haha, Me to’’ Zei Lara lachend. onderweg hadden we een heel leuk gesprek over gister avond.


Reacties:


Anne
Anne zei op 26 mei 2013 - 16:52:
Super, super, super, super, super, super, super, super, super, super, super, super, super, super, super, super, super, super, super, super, super!!
Meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer!!


Malikaa
Malikaa zei op 26 mei 2013 - 15:57:
I like it!
Snel verder!
xXx


Anne
Anne zei op 26 mei 2013 - 15:38:
Goed!!


Janitaa
Janitaa zei op 26 mei 2013 - 15:35:
Yeaaahh! Snel veder!
XxxSISxxX