Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 002

The Badgirlz.[pauze]

26 mei 2013 - 16:59

765

4

272



002

Tadaa daar is hfst 2 al!

We kwamen aan op school. We waren gelukkig op tijd en deden al onze boeken die we niet nodig hadden in onze klusjes. ‘’’Welke lokaal moeten we eigenlijk heen?’’ vroeg Lara. Ik heb geen idee ik zal wel ffe kijken zei ik. Ik keek snel op mijn mobiel waar ik heen moest. ‘’En?’’ Vroeg Lara. We moeten naar de andere kant van de school naar 022. We hebben gym. Waar we geen zin in hadden. Direct het eerste uur nog wel. We liepen snel naar het gym lokaal. We liepen de kleedkamer binnen. Iedereen was al in de gym zaal. We moesten snel omkleden, en liepen naar de zaal. Gelukkig zag onze leraar ons niet. Want we waren niet op tijd. De eerste 3 lessen gingen al snel voorbij. We hadden pauze. En gingen naar het plekje buiten waar we altijd zaten. Zoals altijd gingen we op onze mobiel allemaal dingen naar elkaar tweeten. En we kletsen wat bij. ‘’Had je vanmorgen het nieuws gezien?’’ Vroeg Lara. Nee, ik had niet echt veel tijd. Hoezo? ‘’Nou in het nieuws stond weer dat er een meisje was verkracht in het bos gisteren. En ze weten nog steeds niet wie het gedaan heeft.’’ Zei Lara. ‘’Zeiden ze ook hoe laat het gebeurde dan? Vroeg ik. ‘’Ja, toen wij net weg zijn gegaan naar de stad. Toen was het gebeurt.’’ Zei Lara. Ik dacht in me zelf het kon ons eigenlijk ook gebeuren als we er nog waren geweest.. ‘’Het kon ons zijn geweest’’ Zei Lara. Daar zat ik net aan te denken zei ik. Een paar minuten er na ging de bel. We moesten weer naar de volgende les.

De bel ging. Ik keek op mijn mobiel waar we heen moesten. We hadden nu nog maar en les en daarna waren we vrij want bio viel gelukkig uit. We hadden nu alleen nog maar Kwt. En we hadden niet erg veel te doen. Dus gingen we maar een beetje kletsen. En wat voor elkaar tekenen. Ik en Lara probeerden voor elkaar One Direction te gaan tekenen maar het was best goed gelukt. ‘’Zullen we na school tijd gaan afspreken?’’ Vroeg Lara. Ja, is goed. De tijd ging snel voorbei. En de bel ging alweer. Asjeblief mijn tekening voor jou! Zei ik. ‘’Dankjewel, deze is voor jou!’’ Zei Lara. ‘’Die van jou is super mooi geworden ik ga deze ook boven mijn bed hangen. Zei ik. ‘’Nou zo mooi is die ook weer niet.’’ Zei Lara. Ik lachte en stopte de tekening en mijn teken spullen in mijn tas. ‘’Kom je?’’Vroeg Lara. Ja, ik kom. We liepen met zijn tweeën naar de kluisjes. Het was er best druk. We gingen duwen en zo kwamen we bij onze kluisjes. We pakten onze spullen uit onze kluisjes en gingen door de drukte naar een plekje waar niemand stond. Ik keek naar buiten en zag dat het super mooi weer was. Ik heb een leuk idee zei mij tegen Lara. ‘’Wat is je idee?’’ Vroeg Lara nieuwsgierig. Nou.. het is mooi weer. Zullen we gaan zwemmen. In het openlucht zwembad? Vroeg ik. ‘’Jah, super leuk idee.’’ Zei Lara. We gingen naar onze fiets toe. En fietsten naar Lara’s huis.



Aangekomen bij lara’s huis. Wachtte ik even buiten. Ik deed even muziek op, One Way Ore Another. Dat vond ik wel een leuk nummer. Ik neuriede mee. Onder tussen mocht Lara mee naar het openlucht zwembad en deed haar bikini aan. Na een paar min kwam ze vrolijk naar buiten. ‘’Ik mag’’ Zei Lara. Nu ik nog zei ik. We fietsten naar mijn huis. En er was niemand thuis. Dus kleedde me om. Deed mijn bikini aan. En schreef een briefje waar op stond dat ik ging zwemmen.

Daar ben ik weer. Mijn ouders zijn nog niet thuis. Dus ik kan denk ik wel zei ik. ‘’Oke’’ Zei Lara vrolijk. Zullen we kijken als Thomas en Rowan misschien mee willen gaan zwemmen? Vroeg ik. ‘’Jah, goed idee. Dan is het misschien ook weer wat gezelliger’’ zei Lara.

Ik stuurde Thomas een berichtje op wapp:

Heeii, Thomas.
Heb je zin om mee te gaan zwemmen in het openlucht zwembad?
Met Lara en misschien als Rowan ook kan?
Ik zie je daar wel als je kan.
Xx Romy

En nu nog een berichtje naar Rowan:

Heeii, Rowan.
Heb je zin om mee te gaan zwemmen in het openlucht zwembad?
Met Lara en misschien als Thomas ook kan?
Ik zie je daar wel als je kan.
Xx Romy

Zo ik heb ze allebei een berichtje verstuurd zei ik tegen Lara. ‘’Oke, Zullen we nu gaan alvast?’’ Zei Lara Ja is goed. we fietsten in een langzaam tempo naar het openlucht zwembad.


Reacties:


falinlove1D
falinlove1D zei op 26 mei 2013 - 19:23:
Leuk!!
Snel verder


Malikaa
Malikaa zei op 26 mei 2013 - 17:02:
Leuk!
Snel verder
xXx


Anne
Anne zei op 26 mei 2013 - 17:02:
Wauw, erg goed hoor!!
Gauw h3!!


Janitaa
Janitaa zei op 26 mei 2013 - 16:57:
'' Vind ik leuk ''
Aha!!
xxxSISxxx