Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » Same mistake

One day at a time [end]

26 mei 2013 - 17:59

846

12

473



Same mistake

Heeey mensen, het is al weer eventjes geleden, maar er staat dan toch eindelijk weer een nieuw hoofdstuk online :) Enjoy <3333 xXx

Gelach komt mijn oor binnen. Niall en Liam zijn waarschijnlijk thuis. Ik leg mijn hand op Zayn’s schouder en schud hem zachtjes heen en weer. ‘Zayn, wakker worden.’ Zijn ogen gaan open. ‘Ik wou dat ik iedere dag zo zou worden gewekt.’ Zijn sexy ochtendstem komt me tegemoet. ‘Maybe one day,’ zeg ik, en ik geef hem een zoen. ‘Hoe laat is het eigenlijk?’
Ik pak mijn mobiel van het nachtkastje. ‘Half 8, oftewel, tijd om te gaan avondeten.’ Ik rek me uit en stap uit bed. ‘Are you coming?’ ‘Ja, ga maar alvast naar beneden.’ Mijn schouders ophalend loop ik naar beneden, mezelf afvragend wat ik ga eten. In de woonkamer zie ik een bekende bos krullen. ‘Is mijn huis soms niet goed genoeg?’ vraag ik lachend. Hij draait zich om. ‘Ook hallo,’ zegt hij grinnikend. Ik plof op de bank neer en kijk naar Niall. ‘Je hebt ze toch niet tegen hun wil hier naartoe gebracht?’ ‘Dat zou ik nooooiit doen.’ Hij probeert zijn gezicht in een plooi te houden, maar na een paar seconden barst hij in lachen uit. En even later lacht iedereen mee. ‘Wat is er zo grappig?’ Zayn komt slaperig de kamer binnen. ‘Niall heeft Louis en Harry ontvoerd, en nu zijn ze weer hier.’

Zayn’s POV

‘…. En nu zijn ze weer hier.’ Ik kijk naar de bank, waar Harry en Louis inderdaad zitten. Dat ik dat niet had opgemerkt toen ik de kamer binnenkwam. Ik loop naar ze toe en geef ze een knuffel. ‘Harry, zeg alsjeblieft dat je eten hebt gemaakt.’ ‘Nee, sorry mate. We hebben allemaal nog niet gegeten.’ ‘NANDOS! I’m coming!!!’ Niall springt van de bank en rent naar de voordeur. ‘Niall wacht!! Ik moet me nog aankleden!’ Yasmine sprint naar boven en ik grinnik. Na een kwartiertje te hebben gewacht begint Niall ongeduldig te worden.
‘Yasmine schiet op!! Anders kom ik je persoonlijk halen!’ ‘Je doet maar!!’ Niall sprint naar boven. Boven hoor ik een gil, waarschijnlijk van Yasmine. Met haar over zijn schouder loopt hij naar beneden. ‘Niall Horan! Zet me neer, hoor je!!’ Een steek van jaloezie gaat door mijn borst. Ik geef Niall een van mijn ‘blijf van mijn vriendin’ blik, en langzaam zet hij haar weer terug op de grond. Ze ziet er geweldig uit. http://picasaweb.google.com/lh/view?q=Yasmine%27s+look+2&psc=G&filter=1&hl=nl#slideshow/5882268560585766642 . Ze trekt haar witte vans aan. ‘ I’m ready to go.’ Ze haakt haar arm in de mijne en samen lopen we naar de hummer.

Yasmine’s POV

Ik zit naast Zayn in de auto. Hij is opvallend rustig. Gelukkig zitten alleen wij tweetjes in de auto, de rest is namelijk met de andere auto gegaan. Na een rit van twintig minuten in doodse stilte, zijn we eindelijk bij Nandos. We stappen uit, en samen met de rest lopen we Nandos binnen. Ik zit tussen Niall en Zayn in. Harry is de eerste die de stilte verbreekt. ‘Zullen we bestellen?’ Iedereen knikt en Harry wenkt de ober. De ober komt aangelopen en neemt de bestellingen op. Nadat ik ook heb gezegd wat ik wil hebben, blijft de ober staan. Mij aankijkend. Slecht op mijn gemak kijk ik naar beneden. ‘Is er iets?’ hoor ik Zayn bot vragen.
‘Nee.’ ‘Wat doe je hier dan nog?’ Ik kijk Zayn aan, zo bot doet hij normaal nooit in het openbaar. ‘Als ik hier wil blijven staan om naar een meisje te kijken, dan doe ik dat.’
Zayn staat op en gaat voor de ober staan. ‘Dat meisje, is mijn vriendin.’ ‘Well that’s a shame. Bij mij zou ze veel beter af zijn.’ Hij geeft me een knipoog. Ik zie hoe Zayn nog een stap naar voren zet. Ik spring op en trek hem naar achter. ‘Zayn, niet doen!’ zeg ik smekend. Hij rukt zich los en loopt weer naar de jongen toe. Zayn’s vuist raakt zijn kaak. ‘Zayn!!’ in plaats van te stoppen, duwt hij me weg. Ik verlies mijn evenwicht en val achterover. Hij had me gewoon weggeduwd. Ik zie de jongen weglopen, bloed loopt uit zijn neus. Uit mijn ooghoeken zie ik de jongens verbaast van mij naar Zayn kijken. Niall loopt naar me toe en helpt me omhoog. Tranen branden achter mijn ogen. Ik bedank Niall en zeg hem gedag. Dan been ik Nandos uit. Waarheen weet ik niet. Nou, eigenlijk weet ik dat wel. Naar hun huis, mijn spullen inpakken, en dan naar mijn huis. In de verte hoor ik iemand mijn naam schreeuwen. De stem komt steeds dichterbij. Dan voel ik een hand op mijn schouder. Ik draai me om, en kijk recht in de ogen van Zayn. ‘Yasmine, alsjeblieft.’ Ik voel de tranen over mijn wangen stromen. ‘Nee Zayn. Ik dacht dat je verandert was na dat incident met Max. Maar blijkbaar had ik het verkeerd.’ Een traan glijdt over zijn wang. Misschien had ik niet over Max moeten beginnen. Ik weet dat hij zich daar nog steeds schuldig over voelt. En nu heb ik het er nog eens ingewreven. ‘Please don’t leave me,’ zegt hij zachtjes. ‘Ik heb tijd nodig…. Om mijn gedachtes te ordenen…. I’m sorry.’ Ik draai me om en loop weg.


Reacties:

1 2 3

menepen
menepen zei op 4 juni 2013 - 7:02:
Melding


Team1D
Team1D zei op 27 mei 2013 - 21:17:
Ben ik de enige die een slecht einde wil :o

Melding


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 mei 2013 - 21:46:
Nee.
Ik heb zo'n hekel aan vechtende jongens. Of jongens die ruzie zoeken. Die voelen zich altijd te goed voor andere.
Maar die ober is ook niet echt bepaald slim.

Snel verder. (:


Lotteimy
Lotteimy zei op 26 mei 2013 - 20:55:
Neeeee! Hoe kon dit gebeuren!
Ik vind die ober, of wie het ook is, echt een sukkel
zeg. Zomaar een meisje ff aanstaren en zeggen dat ze maar beter zijn vriendin kan zijn.. TSSS!

Snel verder Xxx


lilovelou
lilovelou zei op 26 mei 2013 - 20:09:
NO, NO, NOOOOOOO!!! YASMINE!!!! DON'T LEAVE!!!