Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 16 | Aoife.

I Should Have Kissed You | One Direction

28 mei 2013 - 10:44

436

6

357



16 | Aoife.

Hee guys, sorry dat ik zo'n lange tijd niet gepost heb, ik had het erg druk met school en mijn (nieuwe) baantje.

Toen Louis en Harry binnenkwamen kon je duidelijk merken dat Harry's stemming verbeterd was, "Dus, wat gaan we doen?" vroeg Harry, ik keek Louis zijdelings aan, maar hij gaf ons alleen een knipoog. "Geen idee, iemand?" vroeg Louis, en hij richtte zich tot ons. "Misschien kunnen we een spelletje doen?" stelde Niall voor, maar ik zag Louis en Zayn al nee schudden. "Ik heb nog wel een idee." zei ik, en iedereen keek op. "Hebben jullie geen nieuwe nummers? Ik hoorde dat er binnenkort een nieuwe single aan zat te komen." zei ik, en ik lachte. "Oh, dus jij weet het ook al.." mompelde Niall, die me raar aankeek. "Tuurlijk, gekkie, ik ben je grootste fan. Op verjaardagen vertel ik iedereen in Mulingar hoe het met jóu gaat." lachte ik, en ik voelde hoe Niall me in een stevige knuffel trok. "Aoife, mijn grootste fan." zei hij trots, en hij plantte een kus op mijn kruin. Ik lachte even en keek naar de rest van de jongens, die lachend terug keken, zelfs Harry had een lach op zijn gezicht. "Dus kortom, we moeten een van onze nieuwe nummers zingen?" vroeg Zayn, en hij stond op. "Ja, graag." zei ik, en ik duwde Niall van mij af. Allemaal stonden ze op en gingen ze voor me staan, aan de andere kant van de salontafel. "Wacht!" riep Niall, en hij rende als een speer naar boven, waarna hij terugkwam met zijn gitaar. Hij stemde hem binnen vijf minuten en kwam toen naast me zitten op de bank. "Okay, everybody ready?" vroeg Zayn, en de rest van de jongens knikten. Niall zette de eerste noten in en al gauw begon Liam te zingen.

You're insecure,
Don't know what for,
You're turning heads when you walk through the door,
Don't need make-up,
To cover up,
Being the way that you are is enough,

Toen Liam klaar was met zijn couplet liep hij om de tafel heen en kwam hij ook naast mij zitten, waarbij hij een hand op mijn knie legde. Harry legde zijn hand op zijn borst en zong rustig verder.

Everyone else in the room can see it,
Everyone else but you,

Ik hoorde hoe Niall diep ademhaalde en nu zongen alle jongens mee met het refrein.

Baby you light up my world like nobody else,
The way that you flip your hair gets me overwhelmed,
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,
You don't know,
Oh oh,
You don't know you're beautiful,
If only you saw what I can see,
You'll understand why I want you so desperately,
Right now I'm looking at you and I can't believe,
You don't know,
Oh oh,
You don't know you're beautiful,
Oh oh,
That's what makes you beautiful!


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 16:50:
_


Malikaa
Malikaa zei op 28 mei 2013 - 19:17:
Soo cute
Ik ga snel verder lezen
xXx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 mei 2013 - 16:36:
_


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 28 mei 2013 - 15:55:


lilovelou
lilovelou zei op 28 mei 2013 - 13:30:
_