Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Holiday on a Dessert Eiland. » 001

Holiday on a Dessert Eiland.

27 mei 2013 - 16:59

535

3

223



001

Made by Janitaa.

POV Hailey.

Het was een mooie en warme dag. De zon scheen vol op. Ik was druk bezig met mijn tas inpakken. Mijn buddy Roxi hielp mee. We gingen naar een onbewoond eiland deze vakantie. ‘’ Klaar? ‘’ vraagt Roxi als ze een shirt van mij in de koffer doet. Ik knik. En doe mijn koffer dicht. ‘’En nu die van mij. ‘’ zegt Roxi. En loopt naar haar kamer. Ik volg haar de kamer in, ik kijk haar rommelige kamer door. ‘’ Wat een troep! ‘’ roep ik uit en kijk naar Roxi, ‘’wat moet ik mee nemen’’ vraagt Roxi aan mij. Ik haal me schouders op. Hmm.. ‘’ Wat jij wil mee nemen. ‘’ antwoord ik uit eindelijk. Ze knikt en loopt naar haar kast, ze gooit al haar kleren op de grond. Er ontstaat een grote berg kleding. ‘’ Zo. ‘’zegt ze zuchtend, ik begin te lachen. ‘’ Lach je me uit? ’’ vraagt Roxi beledigend. Ik begin nog harder te lachen. ‘’ Moet dat allemaal mee? ‘’ vraag ik en wijs naar de grote berg kleding. ‘’Ik kan niet kiezen..Dus alles gaat mee. ‘’ antwoord Roxi. ‘’ Wat?! Dat lukt nooit in 1 koffer! ‘’ roep ik uit. ‘’ Tuurlijk wel even proppen en dan zit het er gewoon in de koffer. ‘’ zegt Roxi lachend, ik schud met me hoofd. ‘’ Wie gaat er dan op de koffer zitten als het er niet in past? ‘’ vraag ik lachend. ‘’Nou dan neem ik toch meerdere mee. En anders moet jij toch maar helpen kiezen. ‘’ Zegt Roxi blij. Ik begin te lachen. ‘’ Ja, ik denk dat het een beter idee is. ‘’ zeg ik met een grijns. ‘’Kun je me dan nu helpen? ‘’ Vraagt Roxi aan mij. Ik knik en pak een paar shirtjes uit de grote stapel. En al gouw hadden we alles gepakt. We stonden voor de voordeur. ‘’ Heb je alles? ‘’ vraag ik aan Roxi, ze knikt. ‘’ Jij? ‘’ vraagt Roxi. ‘’ Ik denk van wel. ‘’ antwoord ik, en samen lopen we de deur uit naar de auto. ‘’Wie gaat ons weg brengen eigenlijk?’’ Vraagt Roxi. ‘’ik dacht dat jij wat had geregeld.’’ Zei ik vragend aan Roxi, ze schud haar hoofd een zuchtje verlaat me mond. Ik pak me telefoon en bel een taxie, ze kijkt me vragend aan. Als ik de taxie heb geregeld ga ik op de stoeprand zitten, Roxi komt naast me. ‘’ Over een paar minuten. ‘’ zeg ik tegen haar, ze knikt en pakt haar telefoon. Ze zet het liedje One Way Or Another op, ik kan me niet inhouden om eens flink uit me dak te gaan. Ik sta op en begin heel raar te dansen. Roxi kijkt me even raar aan, maar dan haalt ze haar schouders op en doet ze mee. Nou daar staan we dan hoor, midden op straat staan we als 2 gekke mensen te dansen. Voorbijgangers keken ons raar aan, maar we trokken er niks van aan. Ik schrik als ik een auto achter ons hoor toeteren, verschrikt draai ik me om. ‘’ De taxie! ‘’ roept Roxi, snel doet ze haar telefoon uit en pakken we onze koffer. Snel doen we onze koffers in de kofferbak en stappen we de auto in, met rode wangen kijk ik naar de chauffeur. ‘’ Schiphol. ‘’ zeg ik, de chauffeur knikt en rijd met hoge snelheid naar Schiphol.


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 9 juni 2013 - 15:07:
melding!


Malikaa
Malikaa zei op 27 mei 2013 - 19:03:
I like it
Snel verder
xXx


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 27 mei 2013 - 19:02:
Goed geschreven Janita!

Liefs, je schrijfmaatje.