Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 20.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

27 mei 2013 - 18:37

478

7

307



20.

Met mijn wenkbrauwen gefronst, mijn hoofd schuin en mijn hand op zijn schouder kijk ik hem aan. 'Wat bedoel je?' vraag ik hem. Als hij na een tijdje zijn mond nog steeds niet opentrekt, vraag ik door. 'Op wie ga je wraak nemen?' Ik schud hem lichtelijk aan zijn schouder. 'Harry?' vraag ik zacht als ik tranen in zijn ogen zie. Deze ogen horen niet te betranen, daar zijn ze te mooi voor. Ik breng mijn hand voorzichtig naar de traan, en veeg hem weg. 'Niet huilen Hazza.' fluister ik liefdevol. Ik breng mijn lippen bij zijn wang en kus het zachtjes. As ik me terugtrek, zie ik een verbaasde blik in zijn ogen, waarna een lichte grijns volgt. Maar de grijns vervaagt meteen. 'Ik besef me dat ik je vraag nog niet heb beantwoord.' mompelt hij. Ik knik. 'Ik ben hier om wraak te nemen op Nathan en om mijn zus terug te halen.' zegt hij. 'Je hebt een zus?' vraag ik hem. Hij knikt. 'Hoe heet ze en weet ze eigenlijk wel of je hier bent om haar terug te halen?' vraag ik. Op alle twee mijn vragen antwoord Zayn. 'Ze heet Gemma. Omdat we haar net kunnen bereiken, weet ze niet dat we hier zijn.' Bedenkelijk staar ik voor me uit. 'Ik kan haar toch doorgeven dat jullie hier zijn?' vraag ik voorzichtig. Gelijk klaren hun blikken op en kijken ze me vrolijk aan. 'Wil je dat echt doen?' vraagt Harry me. Ik knik. 'natuurlijk. Áls..' zeg ik grijnzend, mijn zin.niet afmakend. 'Als jij ook mee mag?' vraagt Zayn me. 'Natuurlijk wil ik mee, maar dat wilde ik niet zeggen. Als dit word ontdekt, neen jij alle schuld op je hoor Harry.' zeg ik. Zuchtend haalt hij een hand door zijn bruine krullen. 'Natuurlijk.' mompelt hij. 'Mooi.' grijns ik. 'Wil je haar nu misschien zien?' vraag ik hem. Zijn mooie groene ogen worden groot van ongeloof. 'Waar is ze?' vraagt hij. Een enorme glimlach verschijnt op zijn gezicht.
'Het is niet makkelijk om haar hier te krijgen, ze is nogal geliefd bij de klanten.. en ze is koppig als wat, maar ik zal mijn best doen.' mompel ik en sta op. 'Ben zo terug.' glimlach ik. Ik open de deur en loop in een langzame pas weer terug naar de grote zaal. Ik had nooit geweten dat Gemma Harry's zus is. Ik loop naar haar toe en leg mijn hand op haar schouder. Geïriteerd draait ze zich om. Ze was bezig met het verleiden van een klant. 'Wat?' vraagt ze me. Ik pers een glimlach uit mijn lippen en hoop dat ze mijn haat jegens haar niet ziet. 'Nooit geweten dat je een broer had Gem.' zeg ik. Ik weet gewoon dat ik nu de touwtjes in handen heb, en geloof me, ik laat het niet zomaar los.

~~~
ZET EEN REACTIE ALS JE EEN MELDING WILT.


Reacties:

1 2

Lotteimy
Lotteimy zei op 29 mei 2013 - 21:18:
Ja ik wil een melding, maar was op schoolkamp !
GO ON ! X


1Dlover
1Dlover zei op 28 mei 2013 - 5:52:
Go on!


falinlove1D
falinlove1D zei op 27 mei 2013 - 22:14:
harry is evht super liefff
gemma moet harry snel zien?!!!!!
snel verder xxx


lilovelou
lilovelou zei op 27 mei 2013 - 19:41:
Lol!!!


Maureennx
Maureennx zei op 27 mei 2013 - 19:04:
Harryy is echt lief!
Snel verder
xxx