Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » Bill Kaulitz, You'll be my last destination.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:40

204

0

161



Bill Kaulitz, You'll be my last destination.

-Ruby pov-

Het geluid van de deurbel klinkt door het hele huis. Snel loop ik door naar beneden en trek de deur open. “Bill.”¯ zeg ik opgelucht. Hij glimlacht flauw, waardoor ik hem verbaasd aankijk. “Ehm, kom maar binnen.”¯ Bill knikt en loopt binnen. “Drinken ?”¯ vraag ik, wanneer Bill op de bank zit. Hij schud zijn hoofd. “Hoeft niet.”¯ Ik knik en ga naast hem zitten. “Ruby.”¯ “Bill.”¯ zeggen we tegelijk. Even lachen we, maar Bill kijkt me serieus aan. “Zeg jij maar.”¯ zeg ik. Bill zucht en neemt mijn handen vast. “Ruby, ik weet niet hoe ik dit moet vertellen .. Ehm, Over 2 dagen vertrekken ik en de jongens op tour.”¯ Ik weet niet wat ik hoor ! Bill vertrekt ! Een traan rolt over mijn wang. Bill laat mijn hand los, en veegt de traan weg. Niet dat het veel uithaalt, want al snel volgen er meer. “Hoelang ?”¯ vraag ik stil, en teleurgesteld. “2 maand.”¯ antwoord Bill. Dit kun je niet menen. 2 maand zonder Bill, dat .. dat overleef ik niet ! “Sorry.”¯ zegt Bill zacht. Ik schud mijn hoofd. “Je kan er ook niets aan doen.”¯ Bill zucht. Mijn tranen rollen nog altijd over mijn wang. Het doet zo’n pijn om Bill te laten gaan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.