Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » dancing (gepauzeerd) » hfst 14

dancing (gepauzeerd)

27 mei 2013 - 22:01

755

4

240



hfst 14

sorry dat ik lang het zo lang is geleden dat ik iets schreef was heel inspratieloos :( maar hier is dan een nieuw hoofdstuk :) ENJOY!!!!

Lucy pov

Ik werd wakker met een stekende pijn en kon me niks herrineren van gisteren avond. Ik voel iets om me heen liggen en keek dus naast me en zag daar Zayn slaap. OMG hij is zooooo schattig als hij slaapt. Ik begin me mezelf te vervelen en zat toen met zijn haar te kloten. Toen zijn haar heel raar zat werd hij wakker en kwam zijn super sexy ochtend stem op me af:' goedemorgen, lekker geslapen?' Ik knikte maar voelde al gauw weer een steek en kromp in elkaar van pijn. Zayn keek me bezord aan en ik zei:'ik heb soms last van mijn wond' Hij knikte en liet me los. Ik porbeerde recht op te zitten maar gek genoeg voelde ik me benen niet meer. Ik begon in paniek te raken en te sneller te ademen. Zayn merkte niks omdat hij met zijn rug naar me toen zat. Ik wou heb om hulp vragen maar er kwam geen geluid me mond. Ik probeerde te gillen maar er kwam niks uit me mond. Gelukkig kwam er een zuster binnen met een dienblad vol eten alleen dat boeide me geen ene bal, ik wou weten wat er aan de hand was en begon wild om me heen te slaan."Heeeyyy schatje van me" is wat ze zei. Heeyyy moppie van me antwoordde Zayn terug en ze begonnen een gezellig geprek te voeren. Ik werd kwaad en begon nog wilder om me heen te slaan terwijl Zayn van zijn ontbijt genoot. Ik lag al minstens 5 minuten wild om heen te slaan en er was nog geen reactie van beiden. Ik dacht echt:"sinds wanneer is het de bedoeling dat er alleen naar de gast om wordt gekeken, want er ligt hier iemand gek te worden?!" Opeens kreeg ik een idee, ik moest iets naar Zayn en die zuster gooien! Ik pakte het eerste voorwerp dat binnen hand bereik lag, blijkbaar was het me mobiel maar die was nu niet belangrijk dus ik gooide het naar het hoofd van de zuster. Ik had goed gegooid en eindelijk keken ze om naar mij met beiden een boos gezicht. Ik trok een onschuldig gezicht en probeerde weer iets te zeggen maar dat lukte niet. De zuster werd boos en schreeude naar mij:' WIJ PROBEREN EEN NORMAAL GESPREK TE VOEREN DUS HOU JE RUSTIG?!!" Met open mond keek ik de zuster aan, zei ze nou dat ik normaal moest doen, ik degene die geen idee heeft wat er aan de hand is en wil weten wat er gebeurd. Gelukkig kwam vlak daarna de dokter binnen en wou wat testjes te doen. Hij wou dat ik recht op ging zitten maar dat lukte me dus niet. De zuster die zo net tegen me schreeuwde kwam me helpen maar haar duwde ik van me af. Ze keek me boos aan en keek Zayn smekend aan. Zayn zei:" laat mijn vriendinnetje jouw helpen want je hebt hulp nodig Lucy" Ik schudde vast besloten me hoofd en de zuster die blijkbaar Zayn's vriendin was liep boos weg. Zayn ging haat achterna en ik bleef alleen over met de dokter. Hij was heel erg aardig en zei dat deze dingen slechts bijwerkingen waar van mijn medicijn. Ik knikte en probeerde weer te praten deze keer lukte het en ik was heel erg oplucht toen ik ook weer gevoel had in me benen. Ik zat op me mobiel te whappen met Iris toen Zayn de kamer binnen kwam, maar ik had geen zin om met hem te praten dus zei meteen: "ga weg!" Hij ging toch naast me zitten en ik liet een diepe zucht onsnappen. "was het echt nodig om tegen mijn vriendinnetje zooo bot te doen?" vroeg hij. Ik knikte en zei terug: " jullie letten niet eens op mijn terwijl ik allemaal rare bijwerkingen krijg en als ik jullie aandacht probeer te krijgen wordt er na me geschreeud, dus ja dan doe ik zo terug" Hij zei terug: "sorry maar ik had haar zo lang niet gezien en miste haar en we hadden veel bij te kletsen,en..." Ik onderbrak hem:" ik accepteer je excuse niet en kun je nu gaan ik wil liever dat Liam, Louis, Niall en Iris hier zijn dan jij samen met die stomme vriendin van je en ja je hoorde het goed ik noemde haar stom!" Hij stond op en liep de kamer uit en niet veel later kwam Iris samen met Niall de kamer binne met een mand met fruit. Ik kreeg het kado en een hele gezellig middag volgde.


Reacties:


Kazemarux
Kazemarux zei op 26 juli 2013 - 18:15:
Snel verder. Melding.


daniebananie zei op 26 juli 2013 - 16:21:
Leuk verhaal maar in de eerste twee zinnen is al weer hetzelfde als ik zei bij hoofdstuk 1!


menepen
menepen zei op 12 juni 2013 - 21:34:
Melding


Directioner
Directioner zei op 27 mei 2013 - 22:14:
Super snel weer verder schatje
echt super leuk verhaal
xxx bhv