Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 17 | Niall.

I Should Have Kissed You | One Direction

28 mei 2013 - 10:44

415

8

318



17 | Niall.

Vanaf morgen zal ik weer elke dag een hoofdstuk posten, ik heb alleen niet echt een goed overzicht op wie er een melding wil en wie niet, zou iedereen die een melding wil dat even in de reacties willen zetten? Dankjewel!! Xx Silje

Nadat we het refrein hadden afgerond zong Zayn rustig verder, je kon zien dat hij het totaal niet erg vond om te zingen, maar wel dat hij het nummer te vaak had gezongen. Hij liep rustig naar het puntje van de salontafel en ging erop zitten. Na het refrein voor de tweede keer gezongen te hebben legde ik mijn gitaar stil. Harry ging voor Aoife staan en legde zijn hand op haar wang, met dat hij verder zong kon ik zien dat Aoife licht bloosde.

Baby you light up my world like nobody else,
The way that you flip your hair gets me overwhelmed,
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,

Door deze actie was ik zo beduusd dat ik vergat om het volgende akkoord aan te slaan. De jongens zongen rustig verder, en ik ook, maar de goede akkoorden kon ik niet meer vinden. Nadat we het nummer hadden afgerond zette ik mijn gitaar tegen de zijkant van de bank. "Wat ging er mis, waren we te snel?" vroeg Liam aan me, maar ik sloeg alleen mijn ogen naar de grond. "Het ging prima toch?" vroeg Aoife, en met dat ik weer opkeek zag ik alle jongens knikken. "Ik denk dat het erop zit.." zei Liam dan "Wat?" vroeg Aoife, maar ik wist al waar hij het over had. "De tijd, er staat op het schema dat het tot acht uur zou duren, en dat is het nu.." Ik hoorde hoe de jongens instemde, en ik voelde een naar gevoel in mijn maag omhoog komen. "Zal ik je naar huis brengen?" vroeg ik, en ik sloeg mijn hand om Aoife's middel. "Dankjewel voor het aanbod, maar ik weet niet of dat slim is.." mompelde ze "Waarom niet?" vroeg ik meteen, "Ik ben met mijn nieuwe auto, en dan kun jij niet terug naar huis." "Jawel hoor, ik vraag Geoffrey of hij achter ons aan wil rijden, dan brengt hij me weer terug." "Wie is Geoffrey?" vroeg Aoife "Onze chaffeur." antwoordde Liam, met een vriendelijke lach op zijn gezicht. Geoffrey was Liam's oom, hij had eerst een baan als taxichaffeur, maar toen wij een limousinechaffeur nodig hadden en we hem gevraagd hadden, had hij de baan direct aangenomen. "Oké." antwoordde Aoife, en ze knikte. "Dan gaan wij maar." zei ik, en ik liep voor Aoife uit, naar de hal. "Wacht, dan loop ik mee, ik moet toch nog wat uit de limo pakken." zei Harry, en hij kwam direct achter ons aan gelopen.


Reacties:

1 2

Lotteimy
Lotteimy zei op 30 mei 2013 - 20:40:
aaah nice , ik moet nog verder lezen x


falinlove1D
falinlove1D zei op 28 mei 2013 - 22:17:
Wie zal ze kiezen???!!!
Harry of niall?!!
Hazza or nialler?!
Snel verder!!! Xxx


Malikaa
Malikaa zei op 28 mei 2013 - 19:21:
Wie gaat ze kiezen?!?!
Snel verder, en ik wil nog steeds een melding voor dit amazing verhaal
xXx


Ims
Ims zei op 28 mei 2013 - 17:47:
Awh Nialler is in love...
wacht whut...

Hij moet in love zijn met mij, niet met haar!!!!
aoife, kies harry!!!!!

XxXxXxXx

btw wil nog steeds een melding!!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 mei 2013 - 16:39:
Hm...
Niall zijn beste vriendin.
Harry's grote liefde.
Niall en Harry zijn beide verliefd.
Wat nu?