Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 003

The Badgirlz.[pauze]

28 mei 2013 - 21:59

507

4

238



003

Klein stukje!! I hope you like it!xx (Dankje wel alvast voor de leuke en lieve reacties!xx)

Aangekomen bij het openlucht zwembad. Liepen we naar de kleedhokjes waar we onze kleren boven onze bikini uit deden. Ik deed mijn haar nog even in een staartje. Lara deed het ook. ‘’Ben je klaar?’’ Vroeg Lara. Ja hoor. Ik pakte mijn spullen. We liepen naar een grasveldje waar we onze spullen neer legden. Wie als eerst er in licht riep ik. ‘’Jaa’’ we rende keihard. En plonsde te gelijk er in. Het was nog best koud. Maar na een poosje was het best lekker warm.


En opeens hoorde we nog een plons achter ons. En nog een. Ik en Lara keken achterom. En zagen dat het Thomas en Rowan waren. ‘’Heei Dames’’ Zei Rowan. ‘’Heeeiii’’ Riep Lara. Ik dacht dat jullie niet zo snel hier waren zei ik. ‘’Zullen we af de duikplank?’’ Zei Thomas. Ik en Lara durfden niet want ze wilden van een van 8meter misschien nog wel iets hoger. Hmm Oke ik doe het zei ik. ‘’En jij Lara? Ga je ook?’’ Vroeg Rowan. Hmm tja als iedereen gaat dan uhmm.. ga ik ook wel’’ Zei Lara. We zwommen naar het trappetje en gingen uit het zwembad. Op naar de duikplank. We liepen het trappetje op van de duik plank. Ik begon helmaal te trillen. Ik vond het doods eng. Het was super hoog. Ik wachtte nog heel even en genoot van de mooie uit zicht. Ik keek rond en zag 5 jongens met wasbordjes lopen. Omg! Riep ik! Dat lijken One Direction wel. Die 5 jongens daar riep ik. ‘’Waaaaar’’ riep Lara. Daaaarr! Thomas en Rowan keken ook. ‘’He jaaa dat zijn ze volgens mij!’’ Riep Lara. ‘’Als jullie er heen willen moeten jullie van de duikplant’’ zei Rowan. Dat was wel waar. Want je kunt niet gemakkelijk met de trap naar beneden. ‘’Ik ga wel eerst’’ Zei thomas. Thomas sprong als een bommetje in het water. Ik ga nu wel zei ik. Ik was heel bang maar ging toch springen. Ik deed mijn ogen dicht. En hield mijn topje van mijn bikini vast. Anders vloog die omhoog of omlaag dat zou te gênant zijn. En daar sprong ik dan. Het was super vet ik wouw wel nog een keer. Maar dacht aan die jongens. Ik keek nog even waar ze heen waren gelopen en onder tussen had Rowan gesprongen. Ik keek en ik keek en zag ze opeens weer lopen naar het plekje waar onze spullen lagen. Ik keek naar Lara die boven op de duikplank stond. Go Lara! Go Lara! Riepen we. En ze sprong.

Toen ze ook weer aan de kant stond. Vertelde ik dat ik de jongens zag lopen. Ik keek weer om me heen. Daar zijn ze! Riep ik. Iedereen kon me horen schreeuwen maar dat maakte me niet uit. We liepen ze achter na. En zag ik het goed.. gaan ze nou naast ons liggen op die handdoeken naast ons ongeveer? En dat deden ze ik liep naar mijn handdoek toe. Toen zag ik het, het was echt One Direction die hier aan het zwemmen zijn!!


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 29 mei 2013 - 11:30:
Niceeeeé!
Snel veder meid!
xxxSISxxx


Malikaa
Malikaa zei op 29 mei 2013 - 7:51:
Swimming with 1D
Snel verder
xXx


falinlove1D
falinlove1D zei op 28 mei 2013 - 22:24:
Ik wil ook 1D tegen komen bij het zwembad!!
Snel verder xxx


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 28 mei 2013 - 21:51:
Cowll!! Goed geschreven! Snel verder!!!