Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 18 | Aoife.

I Should Have Kissed You | One Direction

29 mei 2013 - 15:17

462

8

385



18 | Aoife.

Het zal niet lang meer duren tot de eerste Q&A! Hebben jullie nog vragen?

"Geoffrey, zou jij alsjeblieft achter Aoife en mij aan willen rijden, ik breng haar naar huis, maar daarna moet ik ook weer terug." legde Niall de situatie kort uit. "Maar natuurlijk, meneer Horan." zei Geoffrey, "En hoe vaak moet ik je nou nog zeggen dat je me gewoon Niall moet noemen? Gewoon Niall." zei hij "Zal ik doen, meneer gewoon Niall." antwoordde Geoffrey op dezelfde nette toon als net, maar twee seconden later lagen zowel Niall, Geoffrey, ik als Harry bijna dubbel van het lachen. Samen liepen we het gebouw uit, waar gelukkig geen fans meer stonden. "Nou Aoife, ik zie jou later wel weer denk ik." zei Harry, die mij in een stevige knuffel trok. Ook schudde hij Geoffrey nog snel de hand en begroette Niall voordat wij naar mijn auto liepen. "Tot vanavond, Hazza." zei Niall "En je zult deze kleine hier nog wel eens zien." zei hij erachteraan, en hij trok mij tegen zich aan. "Klein, hmpf." gromde ik, en Niall lachte weer met zijn o zo bekende schaterlach. "Tot later Harry." zei Geoffrey, en Harry pakte nog snel iets wat leek op een oplader van een mobiele telefoon uit de limo. Daarna liep hij terug naar de overkant van de straat, waar hij weer het appartementencomplex in liep. Ik trok niall mee naar mijn gloednieuwe, kleine, rode kevertje. "Is dìt het?" vroeg Niall met dat we voor mijn autootje stonden, met een uitdrukking alsof hij zo weer in lachen uit kon barsten. "Ja dit is het." zei ik, "En geen haat naar de beetle." zei ik erachteraan, terwijl ik mijn portier opendeed en in de bestuurdersstoel ging zitten. "Ik zei niet dat ik hem haatte.." begon Niall mompelend, terwijl hij ging zitten op de bijrijdersstoel. "Hij is alleen, zo.. Zo..." "Klein?" vulde ik hem aan. "Precies ja." zei hij "Nou, dan zal hij vast goed bij me passen." zei ik met een zelfvoldane glimlach op mijn gezicht. Nadat we allebei plaats hadden genomen startte ik de motor en reed ik weg, terug naar het huis van mijn tante met de limousine van Geoffrey in mijn achteruitkijkspiegel.

Toen we aankwamen parkeerde ik het kleine rode gevaarte voorzichtig op de oprit. Niall en ik stapten allebei uit, en ik zag hoe Geoffrey de limousine aan de overkant van de straat parkeerde. Ik liep naar de voordeur en drukte op de bel die een vrolijk geluidje maakte, even later werd de deur opengedaan. "Aoife, liefje! Hoe was h.. Niall?!" riep tante Layla verbaasd uit toen ze Niall schuin achter mij op de stoep zag staan. "Goedenavond mevrouw Doyle." zei Niall, en hij stak zijn hand uit. "Oh lieverd, doe niet zo verlegen en noem me Layla, hoe gaat het met je?" vroeg tante Layla, iets te enthousiast, maar zo was ze.


Reacties:

1 2

Lotteimy
Lotteimy zei op 30 mei 2013 - 20:42:
AAAAAAAAWHHHH


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 29 mei 2013 - 22:44:
Ik ben weer bij! (:

Ps. Als je een citaat gebruikt, en je gaat daarna verder met zei hij, fluisterde ik. Moet je een komma plaatsen voor de laatste aanhalingstekens, en daarna verder gaan met een kleine letter. Like this:
''I love you,'' fluisterde hij.

Snel verder! + melding


falinlove1D
falinlove1D zei op 29 mei 2013 - 21:54:
Echt een super verhaal!
Snel verder xxx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 29 mei 2013 - 20:43:
coool


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 29 mei 2013 - 19:40:
Ahw, zo leuuk!
Snel verder ! =)
XXX