Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 004

The Badgirlz.[pauze]

2 juni 2013 - 14:44

533

3

251



004

Hope You Like It! xx

Ik zag 5 wasbordjes. Lara gilde keihard, en ik deed ook maar mee. We gingen op onze handdoeken liggen. Ze waren echt super knap vooral Zayn. Maar Lara vond die juist niet knap. Zei vond Niall knap. Toen we op onze handdoeken lagen keek ik alleen nu nog maar hun aan. Zayn die lag ook bijna naast me. Zo dicht bij lagen ze. Ik bleef maar staren. En Lara deed het ook. En opeens hoorde we ‘’Hello’’ zei Niall. ‘’Hello’’ Zei Lara. Helloooo zei ik. ‘’It’s A nice whether hea?’’ Zei Harry. ‘’Yes, It is’’ Zei Rowan. Ik en de rest stelde ons even voor. We kletsen heel veel met elkaar. Toen we aan het zonebaden waren. Ik pakte mijn handdoek en ging naast Zayn liggen en de rest deed dat ook maar dan bij andere. Ik was helmaal verliefd op Zayn. Hij was zo lief, leuk, knap en natuurlijk super sexy!


‘’Are we going to swim again?’’ Vroeg Zayn. ‘’Yes!’’ Zei Thomas. Ik liep naar het zwambad en toen pakte Zayn mij op en rende met mij in zijn armen naar het zwembad. En plonsde in het zwembad. Ik lachte me dood. Ik dacht dat dit nooit zou gaan doen. Door een van One Direction in het zwembad worden gegooid. Maar toch was het gebeurd. Het was super leuk. We hadden super veel lol. Ze hadden ook een bal mee genomen. Dus toen we uit het water waren gingen we voetballen. Gelukkig waren er goals. Ik zat in het team met: Lara, Zayn, Niall en Harry. En het andere team was de rest: Thomas, Rowan, Liam en Louis. Omdat ik en Lara niet erg goed waren in voetballen kregen we dus een extra jonge er bij in. Anders konden die andere team makkelijk winnen. Na een poosje kwam er eindelijk een goal en het was ook nog een voor mijn team. Het was 1-0. Ik rende keihard met de bal. En ik struikelde. Ik viel kei hard. Zayn kwam er direct aan gelopen. Maar het deed geen zeer. Ik speelde weer verder. Na een poosje gespeeld te hebben was het al weer 1-1. Bij de goal van hun stopte we. We waren heel moe. Zayn kwam nog weer even na mij toe. ‘’Have you still got pain?’’ Vroeg Zayn. Not any more. Zei ik. Het ging al een stuk beter met me. We gingen we naar de handdoek. En zaten te kletsen. Opeens vroeg Zayn waar mijn mobiel was. Ik pakte mijn mobiel en gaf het hem. Ik wist niet wat hij ging doen. Maar het zou vast wel goed zijn. Hij gaf mijn mobiel weer terug.


Na een poosje nog gezwommen te hebben. Moest One Direction weer gaan. Wij gingen toen ook maar naar huis. We deden onze kleren weer over onze bikini. En pakten onze fiets. ‘’Zie ik jullie weer vanavond ik het park?’’ Vroeg Thomas. Ja, is goed, ik kweet niet of ik mag maar ik ga gewoon. ‘’Ik kom als Romy ook gaat’’ Zei Lara. ‘’Oke is goed’’ Zei Thomas. Ga jij ook dan? Vroeg ik aan Rowan. ‘’Ja tuurlijk ga ik er weer heen’’ Zei Rowan. Tot vanavond zei ik. En fietste samen met Lara weer naar huis.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 29 mei 2013 - 19:45:
Veedeeeerr!!
Snel vederr!! Echt sneeeelll!!(:
xxxSISxxx


Malikaa
Malikaa zei op 29 mei 2013 - 19:24:
Zayn heeft zijn nummee gegeven!! Dat weet ik bijna zeker
Snel verder
xXx


Anne
Anne zei op 29 mei 2013 - 18:49:
SUPER! SNEL VERDER!