Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 006

The Badgirlz.[pauze]

29 mei 2013 - 21:24

314

5

265



006

I hope you like it! alleen is het heel kort stukkie xx

Het was opeens zwart voor mijn ogen. Ik wist niet meer wat ik zag. Ik kan het niet meer herinneren. Ik zag dat mijn kleding overal en nergens lag. Maar gelukkig had ik nog wat aan. En bij Lara ook. Lara! Riep ik. Ik schudde haar. Maar ze reageerde niet. Ik pakte alle kleren en deed mijn kleren aan. En die van Lara probeerde ik ook aan te doen. Gelukkig lukte het me. Een paar min later reageerde Lara weer. ‘’Wat is er gebeurd?’’ Vroeg Lara. Ik heb geen idee zei ik. Ik zag zwart voor me ogen en verder weet ik het niet. Alleen Onze kleding lag hier over het veldje. Ik heb al weer je T-shirtje enzo aan gedaan. ‘’Ohw dankje’’ Zei Lara.

We wisten niet wat er gebeurd was. Het leek wel een nachtmerrie. Wat was er wel niet gebeurd.. heeft misschien iemand ons gezien? Zijn we mishandeld/verkracht. Ik en Lara begonnen helmaal te trillen. Wat is er gebeurd ging in mijn hoofd rond. Ik en Lara gingen maar naar huis.

Thuis aan gekomen. Durfde ik niks tegen mijn ouders te gaan zeggen. Wat er was gebeurd. Plus ik wist de helft toch niet. Want ik zag zwart. Gelukkig had ik mijn mobiel ook nog. Ik sms’te Thomas.

Heeii,
Ik moet je wat vertellen.
Er is net wat gebeurd in het parkje.
Met mij en Lara.
We weten alleen niet wat.
Het werd zwart voor mijn ogen.
Onze kleding lag overal.
Help me…
Xx Romy.


Ik kon aan haast niks denken meer. Alleen aan ben ik mishandeld/verkracht.. ben ik nu zwanger? Verder wist ik het niet. Ik ging naar boven en ging proberen te slapen het was namelijk al best laat. Gelukkig waren mijn ouders al aan het slapen. Wat moet ik nu doen? Dacht ik.. Ik kon maar niet slapen. De gedachtes spookten rond in mijn hoofd. Ik was echt dood bang wat er met mij en Lara is gebeurd.


Reacties:


Anne
Anne zei op 1 juni 2013 - 12:42:
Snel verder!!


Malikaa
Malikaa zei op 30 mei 2013 - 8:22:
What happened???
Snel verder
xXx


falinlove1D
falinlove1D zei op 29 mei 2013 - 21:45:
Wat is er gebeurd??!!!
I Wanna know!!!
Snel verder xxx


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 29 mei 2013 - 21:33:
Spannúnd!!!!!! Echt snel verder hoorr!!!


Janitaa
Janitaa zei op 29 mei 2013 - 21:28:
Oooooooooeeeee! Snel veder!
xxxSISxxx