Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 19 | Harry.

I Should Have Kissed You | One Direction

30 mei 2013 - 15:20

417

8

328



19 | Harry.

Tadaaaa. Weer een nieuw hoofdstuk! Ik hoop dat jullie t leuk vinden. ^^

De hele avond had ik aan haar gedacht, Kayleigh, mijn beste vriendin. Tenminste, dat was ze, totdat ze me vier jaar geleden had laten zitten. Ik stapte het appartement van Louis en mij binnen en deed de deur op slot. Hoe zou het met haar gaan? Zou ze een goed leven hebben in Holmes Chapel, of zou ze inmiddels al verhuisd zijn? Het was haar droom om naar de grote stad te verhuizen dus misschien had ze dat al gedaan. Toen ik binnen was legde ik mijn sleutels op de kast, en en legde ik mijn telefoon meteen aan de oplader. Ik liep mijn bank en plofte erop neer. Rustig pakte ik mijn telefoon op van de salontafel, zou ik het weer eens proberen? Ik pakte het telefoonboek uit de kast en bladerde door naar de bladzijde waar Kayleigh's familie stond. Ik had het nummer al zo vaak opgezocht, maar nooit gedraaid, dat ik de bladzijde al uit mijn hoofd wist. Ik toetste de nummers in op mijn telefoon en belde, de telefoon ging vier keer over voordat hij opgenomen werd. "Met Amber, huize Daniels." nam de bekende vrouwenstem op. "Mevrouw Daniels.." stamelde ik "Ik... Eh.. Met Harry." "Harry, Harry Styles?" vroeg ze, "Ja." antwoordde ik kort. "Hoe gaat het met je?" "Ja goed, maar ik was eigenlijk op zoek..." begon ik, maar ik kon mijn zin niet afmaken, want dat deed mevrouw Daniels al. "Naar Kayleigh, dan moet ik je teleurstellen, ze is een half jaar geleden naar Londen verhuisd." zei ze, alsof ze me vertelde dat ze dood was, maar de lach op mijn gezicht kon niet breder. "Dat is toevallig, ik ook, heeft u misschien een adres?" vroeg ik nieuwsgierig. "Zeg alsjeblieft geen u tegen me Harry, we weten allebei dat ik daar nog niet oud genoeg voor ben." lachte ze ze noemde het adres op, met dat ze dat deed schreef het op. "Heel erg bedankt, Amber, ik zal binnenkort eens bij haar langsgaan." zei ik, en ik hoopte vurig dat Kayleigh dat toe zou laten. "Geen dank Harry, ik weet zeker dat Kayleigh dat heel leuk zou vinden." zei Amber, en ik sloot het gesprek af. Om eerlijk te zijn wist ik nu al niet meer wat ik moest doen. Kayleigh woonde hier, in Londen, en nog geen vier wijken verderop! Dit was echt geweldig om te horen, ik draaide een rondje en liep daarna naar mijn kamer. Morgen zou ik bij haar langs gaan, maar ik zou nu eerst gaan slapen.


Reacties:

1 2

falinlove1D
falinlove1D zei op 30 mei 2013 - 22:19:
Is Harry in love????
Snel verde xxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 30 mei 2013 - 20:45:
Oehhhlalaaaa Hazza you're in love right ?

Haah so cute <3 Snel verder & melding x


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 30 mei 2013 - 20:41:
I Would Say He Is in L.O.V.E.?


lilovelou
lilovelou zei op 30 mei 2013 - 19:23:
._.
Snel verder ._.


Malikaa
Malikaa zei op 30 mei 2013 - 18:55:
Harry is in love maybe??
Snel verder!
xXx