Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » An American Horror Story » (no subject)

An American Horror Story

30 mei 2013 - 22:54

176

0

168



(no subject)

Violet kon het niet ontkennen. Ze dacht dat ze de goede keuze had gemaakt, maar ze mist Tate. Ze heeft in het huis alleen haar ouders, maar wie wil nou voor altijd jong blijven en bij haar ouders willen wonen? "Ik ga even weg." zegt Violet tegen haar vader. "Oké." haar vader blijft ongeïnteresseerd de krant door lezen. Violet sluipt naar haar kamer.. nou ja haar oude kamer. De spullen van de vorige weggevluchte familie staan er al voor een half jaar. Ze hebben nooit meer hun spullen opgehaald. Violet glimlacht als ze er aan denkt. "Mietjes." fluistert ze. Violet gaat op het bed zitten. "Tate.." haar ogen beginnen te tranen, ze weet niet of het van blijdschap of van verdriet is. "Tate, ben je er nog? Kom terug." Violet sluit haar ogen. Ineens voelt ze een hand op haar schouder. "Vi.. ik.." Violet opent haar ogen, en ziet Tate staan. Hij lacht en huilt te gelijk. Violet legt haar vinger op zijn mond. "Oh Tate.." Tate knuffelt Violet. Ze voelt zijn adem in haar nek.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.