Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 20 | Aoife.

I Should Have Kissed You | One Direction

31 mei 2013 - 14:00

498

8

298



20 | Aoife.

Morgen komt de Q&A online!

"Ja, ehmm.. Wel goed, geloof ik." zei Niall verlegen, en ik pakte zijn hand vast en kneep er bemoedigend in. "Wil je binnen komen?" vroeg mijn tante, "Dat moet ik eerst even met Geoffrey bespreken." zei hij, en hij liep naar de limousine aan de overkant van de straat. Ik zag hoe hij op het raam tikte, en het raam gleed langzaam naar beneden. Niall en Geoffreys monden bewogen, maar ik kon niet horen wat ze tegen elkaar zeiden. "Wie is dat?" vroeg Layla verbaasd, knikkend naar de man in de lange zwarte auto, "Dat is Geoffrey, Liams oom en de chauffeur van de jongens." antwoordde ik, en met dat ik me terug om wilde draaien kwam Niall onze kant op lopen. "Ik kan nog wel even blijven." zei hij, met een lieve lach op zijn gezicht, en ik voel hoe mijn mondhoeken omhoog trokken. Ik pakte zijn hand en trok hem achter mijn tante en mij aan het huis binnen. "Moeten mijn schoenen niet uit?" vroeg hij terwijl hij achter mij aan liep naar de woonkamer. "Nee joh, gekkie, tuurlijk niet." antwoordde Layla vanuit de keuken, "Wat willen jullie drinken?" vroeg ze erachteraan. "Water." antwoordde Niall, "Thee." zei ik er meteen achteraan, en ik zag dat Niall naar me lachte. Ik ging op de bank zitten, en klopte op de lege plek naast me, als teken dat Niall daar kon gaan zitten. Niall ging echter in de grote stoel tegenover me zitten, en keek me lief aan. "Wat?" vroeg ik "Niets, het is gewoon.. Niets." zei Niall, en hij lachte naar me. Even later kwam tante Layla terug, met een glas water en twee koppen thee in haar handen. "Dankjewel." zei Niall, toen hij het glas van haar aanpakte, en hij nam een slok. Het komende kwartier praatten mijn tante en Niall bij over alles wat er het afgelopen jaar was gebeurd in Mullingar. Met dat mijn tante begon over Nialls familie, en dat ze hem zo vreselijk misten, zag ik zijn gezicht betrekken, ik besloot dus maar gauw een einde aan het gesprek te maken. "Niall, ik geloof dat Geoffrey nu wel lang genoeg gewacht heeft.." zei ik, zo beleefd als ik kon, en ik stond op. "Ja, ik geloof dat je wel gelijk hebt.." zei Niall, duidelijk niet blij dat hij weer weg moest. Mijn tante wilde ook opstaan maar ik gebaarde naar haar dat ze moest blijven zitten. "Nou.. Ehm. Tot later dan maar." begroette Niall haar, en hij liep voor me uit naar de hal, waarna ik de deur achter ons dichttrok. "Hoe lang gaan we elkaar niet zien?" vroeg ik, niet wetende wat zijn wekelijkse schema was. "Geen idee, welke dag is het morgen?" vroeg Niall, en ik keek lachend op. "Woensdag." antwoordde ik. "Dan zie ik je vrijdagavond, ik haal je op." zei hij, en hij trok me in een knuffel. "Ik heb je gemist." zei hij toen hij me losliet, "Ik jou ook." fluisterde ik, en hij draaide zich om.


Reacties:

1 2

Ims
Ims zei op 1 juni 2013 - 18:05:
Hazza en Niall zijn in love....

awh!!!!

snel verder!!!

XxXxXxXx


falinlove1D
falinlove1D zei op 1 juni 2013 - 9:49:
Awwhhh zo cute
Snel verder xxx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 1 juni 2013 - 1:01:
Cuteeeee


lilovelou
lilovelou zei op 31 mei 2013 - 22:49:
Go on!!!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 31 mei 2013 - 17:50:
Ahh. Niet zo aardig om hem weg te sturen!

Maar ben benieuwd naar de rest.