Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Ten

Meant To Be - Harry Styles

1 juni 2013 - 2:04

1376

10

583



Chapter Ten

Het spijt me heel erg dat ik de laatste tijd maar 1x per week iets plaats maar ik heb het echt te druk met school, de komende 2 weken kan ik ook maar 1 hoofdstuk per week plaatsen omdat ik bijna proefwerkweek heb en ik moet me daar goed voor voorbereiden. Ik beloof jullie wel om na de proefwerkweek steeds vaker een hoofdstuk te plaatsen xx Image and video hosting by TinyPic

Ik werd wakker door de zon die in mijn ogen scheen en door de vogels die vrolijk aan het fluiten waren. Toen ik mijn ogen open deed wist ik niet waar ik was maar toen ik me omdraaide en Harry zag wist ik het weer. We waren hier in slaap gevallen.
Harry had zijn arm om me heen geslagen en ik lag tegen zijn borstkas aan. Ik keek omhoog naar Harry en zag dat hij nog sliep. Hij was zo perfect… Zijn ogen, zijn lippen, zijn wimpers, zijn kuiltjes, zijn wenkbrauwen echt alles was perfect aan hem. Ik glimlachte bij de gedachte aan gisteravond, we hadden eindelijk gezoend… Maar het duurde niet lang voordat de glimlach op mijn gezicht verdween toen ik me ook herinnerde wat Paul gister tegen Harry had gezegd.
Ik wist niet wat ik moest doen, als ik hier bij Harry zou blijven liggen dan betekende dat, dat hij uit de band zou gaan. Maar als ik nu wegging en niks van me liet horen, dan zou hij me vast wel vergeten binnen een korte tijd. Hij heeft zoveel meisjes om zich heen, hij vindt vast een meisje waar hij gelukkig mee kan zijn. Misschien is dat meisje ook nog eens beroemd, dan heeft Paul ook zijn zin en kan Harry bij de band blijven.
Ik voelde een traan langs mijn wang lopen, ik wilde niet weg, ik wilde bij Harry blijven maar ik moest ook denken aan hem en de jongens. Hij had er zoveel voor gedaan om zover te komen.
Ik stond voorzichtig op zodat ik Harry niet wakker zou maken. Toen ik naast hem zat draaide hij zich op zijn zij, ik schrok even omdat ik dacht dat ik hem wakker had gemaakt maar nee hoor hij sliep verder als een engeltje.
Ik keek hem nog even aan, het zou moeilijk worden maar ik moest dit doen. Ik gaf hem voor de laatste keer in mijn leven een zoen en stond op. Ik liep me tranen in mijn ogen het parkje uit richting huis om mijn tassen in te pakken. Ik zou terug naar Nederland gaan, ik wist niet voor hoelang maar voorlopig was dit de beste keuze.
Toen ik voor de deur van ons huis stond stak ik de sleutel zo rustig mogelijk in het slot zodat Alisa niet wakker zou worden.
Ik ging snel naar mijn kamer, en ik begon met inpakken. Toen ik de laatste dingen in mijn koffer probeerde te proppen kwam Max naar me toe gelopen. Zijn staart was tussen zijn poten en hij had een verdrietig blik in zijn ogen. Die hond voelde altijd alles.
Ik aaide hem op zijn kop en gaf er een kusje op.
“Lieverd, ik kan jou nu niet meenemen maar ik beloof je dat ik je kom halen,” fluisterde ik toen ik voor hem ging hurken.
Hij maakte huilgeluiden.
“Ik beloof het je Maxie,” zei ik met tranen in mijn ogen.
Ik moest nu snel zijn, ik pakte mijn paspoort en alle andere benodigde papieren.
“Alisa, ik moet hier weg, dit is veel beter voor iedereen. Zeg alsjeblieft tegen Harry dat hij me moet vergeten en verder moet gaan met zijn leven, ik kan hem dit niet aandoen. Let goed op Max, binnenkort laat ik iemand komen om hem op te halen.
Ik hou super veel van je Alisa, zorg goed voor jezelf en blijf uit de buurt van Tom x,”
schreef ik op een briefje voor Alisa.
Ik pakte mijn koffer en mijn tas en liep mijn kamer uit. Ik legde het briefje op de salontafel en liep naar de deur.
Max kwam achter me aangelopen en ik knuffelde hem nog een keer.
“Doei Maxie,” zei ik terwijl ik hem een kus op zijn neus gaf.
Voordat ik de deur achter me dichtdeed keek ik nog één keer om.
Ik zou het hier missen… Ik zou Harry missen, ik zou Alisa missen, ik zou Max missen, ik zou de jongens missen… Ik zou alles en iedereen hier missen maar ik doe het voor hun, ik wil niet dat zij hun leven verpesten door mij.
Ik trok de deur achter me dicht en stapte de taxi in die ik een tijdje geleden had gebeld om te komen. De taxichauffeur deed mijn koffer in de kofferbak. Toen de chauffeur de auto instapte zag ik dat Harry een andere taxi uitstapte en naar de taxi keek waar ik in zat.
Harry kwam naar de taxi toe rennen waar ik in zat en klopte op het raam.
Ik keek hem even aan met mijn rode opgezwollen ogen en zag dat hij tranen in zijn ogen had.
“We kunnen gaan,” zei ik tegen de chauffeur met moeite.
Hij knikte en reed weg.
Ik hoorde Harry nog mijn naam roepen, ik keek door de achteruitspiegel van de taxi en zag dat Harry achter de taxi aanrende. Ik kon dit niet aanzien en barstte in tranen uit.
De taxichauffeur bood me een zakdoekje aan en ik nam het dankbaar van hem aan en droogde mijn tranen ermee.
De hele reis in de taxi moest ik denken aan Harry, hoe hij me aankeek met zijn betraande groene ogen, hoe hij achter de taxi aanrende. Maar ik wist dat dit het beste was voor iedereen.
Toen we bij het vliegveld waren aangekomen pakte de chauffeur mijn koffer uit de kofferbak en overhandigde het aan mij.
Ik liep met mijn koffer richting de ingang van het vliegveld. Ik had nog geen tickets dus die moest ik dan maar op het vliegveld kopen.
Toen ik binnen in het vliegveld was liep ik naar een balie waar een blonde mevrouw achter zat.
“Hallo, ik wil graag één ticket naar Amsterdam,” zei ik.
“U heeft geluk, over een kwartier vertrekt het vliegtuig,” zei ze met een glimlach.
“Één ticket graag,” zei ik terwijl ik ook naar haar probeerde te glimlachen en mijn portemonnee uit mijn tas pakte.
Ze gaf het vliegticket aan mij nadat ik had betaald.
“Heel erg bedankt,” zei ik zo vriendelijk mogelijk en liep weg.
Ik keek op het kaartje waar ik moest inchecken. E-check-in stond er op het vliegticket. Ik liep richting de plek waar ik moest inchecken.
Ik was net aan de beurt toen ik opeens mijn naam hoorde.
“AMELIE!” Riep iemand door het vliegveld.
Ik keek om me heen en zocht de eigenaar van de stem toen ik Harry opeens voor mijn neus zag staan.
“H-Harry,” stotterde ik.
Ik durfde hem niet aan te kijken, ik schaamde me voor hem dat ik hem zomaar had achtergelaten maar het was allemaal goed bedoeld.
Hij tilde mijn kin omhoog zodat ik hem in zijn ogen kon aankijken.
“Wat doe je nou? Waar ben je mee bezig?” Vroeg hij met tranen in zijn ogen.
“Harry… i-ik,” stotterde ik nogmaals.
“Dus je wilde hier weg, je wilde mij hier helemaal alleen laten,” zei hij.
“Ik wil niet dat je je toekomst verpest door mij Harry, je hebt er zoveel voor gedaan om een goede zanger te worden en dan kom ik opeens in je leven en verpest alles,” zei ik toen ik mijn ogen neersloeg.
“Paul heeft me wakker gebeld toen jij weg was. Hij vertelde dat hij fout zat en dat het hem heel erg speet. Ik hoef nu niet meer met Taylor of een ander meisje een relatie nemen als ik dat niet wil,” legde Harry uit.
“Echt?” Mijn mond maakte een o-vorm. Ik kon wel in zijn armen springen, ik was zo blij.
“Ja, echt. Maar ik wil wel een relatie nemen met een meisje,” zei Harry.
Ik keek hem vragend aan. Zou hij toch een relatie willen nemen met Taylor? Nee, Amelie niet aan het slechte denken.
“Ik wil een relatie met jou nemen Amelie, ik wil je mijn vriendin kunnen noemen. Ik wil al mijn liefde aan jou geven en ik wil de jongen zijn voor wie je hart als een gek klopt,” zei hij en hij keek me diep in mijn blauwe ogen aan.
Ik pakte zijn hand en legde het op mijn borst net boven mijn hart die als een gek klopte.
“Jij bent de jongen voor wie mijn hart als een gek klopt Harry. Jij zal altijd de jongen zijn voor wie mijn hart zo zal kloppen.”
Onze hoofden kwamen steeds dichter bij elkaar toen ik de zachte lippen van Harry op de mijne voelde. Ik voelde zijn tong binnen mijn mond geleiden en beantwoordde deze.
Harry stopte even met zoenen.
“Haal het nooit meer in je hoofd om mij hier zo alleen te laten zonder jou,” fluisterde hij in mijn oor en hij zoende me weer.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 27 juni 2013 - 16:38:
hoe komt harry zo snel bij het vliegveld?
taxi gebeld, maar hoe wist hij dan waar ze was?
sorry het zijn een beetje domme vragen
het is een superlief hoofdstuk!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 2 juni 2013 - 15:03:
hahahaha. Sorry. Ik dacht even aan die arme meneer of mevrouw die daarnaast staat om haar in te checken maar dat niet kan omdat die twee elkaar aan het aflebberen zijn (:

Maar wat zijn ze schattig!


Ims
Ims zei op 1 juni 2013 - 18:37:
oooooohhh ik wou wat meer drama

ben benieuwd,

Snel verder!!!!

XxXxXxXxXx


Malikaa
Malikaa zei op 1 juni 2013 - 16:32:
Ahhhhg gelukkig is ze niet naar Nederland
Love this story
xXx


Maureennx
Maureennx zei op 1 juni 2013 - 14:58:
omg ik was echt even bang dat ze echt naar Nederland ging. pfieuw gelukkig niet hihi.