Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » Bill Kaulitz, You'll be my last destination.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:43

156

0

147



Bill Kaulitz, You'll be my last destination.

-Bill pov-

Vanavond is het laatste concert van de tour, dan eindelijk terug naar huis, naar Ruby! ‘Bill, er is telefoon voor je.’ hoor ik Tom zeggen. Ik sta op van mijn bed, en loop naar de keuken van de tourbus. ‘Dankje.’ zeg ik. Tom knikt en loopt naar de bank. ‘Met Bill?’ ‘Bill! Jenny hier!’ Het lijkt net of ze in paniek is. ‘Wat is er?’ Even is het stil. Ik hoor Jenny zuchten. ‘Ruby..’ zegt ze stil. Een schok gaat door mijn hele lichaam. ‘Wat.. Wat is er met Ruby?!’ vraag ik in paniek. Tom, Gustav en Georg kijken me niet begrijpend aan. 'Ze.. Ze ligt in het ziekenhuis, ze ligt in een diepe coma. De kans dat.. dat ze ooit nog wakker word.’ Even is het stil. 'De kans dat ze ooit nog wakker word is .. 1op10!’ Mijn hele lichaam trilt, de telefoon valt uit mijn handen. Huilend zak ik neer tegen de deur.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.