Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones » Judith's Stand Alone

Stand Alones

7 juni 2013 - 16:40

1222

3

342



Judith's Stand Alone

Heeei guys! Weer eens sorry dat ik weer laat post, maar deze keer was ik op schoolkamp en daarna kregen we bezoek van mijn familie uit Hengelo :) Ze zijn er trouwens nog steeds .. want morgen is oma jarig: dus druk druk druk .. AnYwAyS! Deze SA is speciaal voor Judith (@juutjee19) Persoonlijk vind ik deze SA heel erg slecht geschrevem, maar toch hoop ik dat jullie m een beetje leuk vinden, zeg in de reacties wat je ervan vond aub! Enjoyy x

'Bedankt voor het brengen, mam! Tot straks!' Mijn BFF Manon en ik stappen uit de auto van mijn moeder. Ze rijdt weg en wij kijken om ons heen. De zon schijnt enorm fel op
het strand, ik zet mijn zonnebril op. We lopen over het zand, zoekend naar een mooi plekje om te liggen. 'Kijk daar, daar is het leeg!' zeg ik. We lopen naar een stukje waar het bijna leeg is, op een paar mensen na dan. We lopen ernaartoe en leggen onze handdoeken neer. 'Gaan we de zee in, of eerst nog even bakken?' vraagt Manon. Ik denk na. 'Eerst bruiner worden.' zeg ik dan. We gaan liggen op onze handdoeken en doen onze ogen dicht. 
Ik lig nog geen minuut, en ik word alweer gestoord. Een opblaasbal landt op mijn buik. Ik open mijn ogen en vlieg overeind. Voor me staan vijf jongens. Allevijf hebben ze een zonnebril en een pet op. Ik sta op en geef een van de jongens de bal. Hij heeft bruine krulletjes en kuiltjes in zijn wangen. De jongens kijken me grijnzend aan. 'Sorry..' zeggen ze. 
'Geeft niet.' zeg ik. Ik wil weer gaan zitten, maar een blonde jongen houdt me tegen. 'Wat doen jullie hier nog?' vraag ik geïrriteerd. 'Weten jullie niet wie we zijn?' De blonde jongen lijkt verbaasd. 'Ehm... nee. Zou dat moeten dan?' vraag Manon. Een getinte jongen met zwart haar grinnikt. Hij doet zijn pet en zonnebril af. 'Waarom doe je...' verder kom ik niet, want dan herken ik hem. 'OMG! Jij bent Zayn freaking Malik!' Dan grinnikt de rest ook. Ze doen, net als Zayn,  hun petten en zonnebrillen af. Ik bekijk ze een voor een. 'DIT MEEN JE NIET! ONE DIRECTION! OH MY GOD!' roept Manon. Harry houdt zijn wijsvinger voor zijn mond als teken dat we stiller moeten zijn. Ik kijk om me heen. Een oude man in een te korte zwembroek kijkt ons raar aan.
'W-wat doen jullie hier?' vraag ik. Niall kijkt me aan. 'We hebben twee weken vrij, en we dachten gewoon: het is perfect weer om naar het strand te gaan.' Ik kan bijna niet geloven dat One Direction voor me staat. 'Mogen we bij jullie komen zitten?' vraagt Liam. Ik kijk naar Manon en ze knikt heftig. Ik glimlach,
vooral naar Niall. 'Ja, graag,' antwoord ik. Ze zetten hun zonnebrillen en petten weer op, en halen hun handdoeken en andere spullen. Links van me komt Niall liggen; links van Niall ligt Liam; rechts van me ligt Manon; rechts van Manon ligt Zayn; naast Zayn ligt Louis en naast Louis ligt Harry. 'Zullen we toch maar de zee in?' vraag ik de rest. Ze knikken instemmend. We staan op en ik zet mijn zonnebril af. De rest volgt mijn voorbeeld, en natuurlijk zetten de jongens hun petten ook af. We lopen een stukje over het strand, zodat we een plekje kunnen vinden in de zee waar het niet zo druk is. 'Kijk daar, er is niemand!' zegt Louis, en hij wijst naar de zee. We lopen ernaartoe. Een voor een stappen we in het water, behalve ik. Terwijl iedereen al lang in het water is, voel ik met mijn grote teen hoe koud het is. Brr! Een koud gevoel stroomt mijn lijf binnen. 'Kom op, zo erg is het niet!' schreeuwt Niall een stukje verderop. Ik knik maar ga nog steeds niet het water in. Niall loopt naar me toe en pakt me bij mijn middel. 'Kom, het wordt leuk.' fluisterd hij in mijn oor. Ik bloos. Niall glimlacht. 'Je bent schattig als je bloost...' zegt hij. 'Hoe heet je eigenlijk?' Ik kijk hem in zijn mooie blauwe ogen. 'Judith.' zeg ik. Niall maakt een o-vorm met zijn mond. 'Wat een prachtige naam.' zegt hij. 'Ik ben Niall.' Ik grinnik. 'Ja, I know.' Hij glimlacht. 'Kom je mee in het water, Judith?' Voordat ik antwoord kan geven, tilt hij me op. 'Wat doe j... AAAH!' Voordat ik het weet gooit hij me een stukje verderop in het water. Zodra ik het water raak, trilt mijn hele lichaam. Maar als ik bovenkom heeft het ineens de perfecte temperatuur. Ik kijk om me heen. Huh? Waar is Niall nou? Opeens voel ik twee armen om me heen, ze trekken me weer mee omlaag. Pas als ik weer boven kom, realiseer ik me pas dat het Niall was. Hij kij]kt me aan met de mooiste glimlach ooit. Hij komt naar me toe en pakt mijn handen. 'Judith...' fluistert hij. 'Ik denk dat ik... I love you.' Wacht... ff terugspoelen. Zei Niall James Horan net dat hij van me houdt? OMG, deze dag kan niet meer stuk! Ik bloos, en deze keer word ik helemaal tomatig. 'En, wat vind je van mij?' vraagt Niall. Ik weet meteen het antwoord. 'Niall James Horan, I love you too.' 

Nadat we een kwartier gezwommen hebben, wil ik wel een keer uit het water. Ik zoek Manon. Als ik haar een stukje verderop in zee gevonden heb, wil ik maar haar toe lopen. Maar ik houd mezelf tegen. Ik zie namelijk dat Manon voor Zaym staat, zoenend. Zayn heeft zijn handen om haar middel geslagen en Manon heeft haar armen in zijn nek. Awh, dat ziet er eigenlijk best wel schattig uit: Zaynon. Ik grinnik zachtjes en loop uit het water. Waar is Niall eigenlijk? Net was ie er nog... Ik loop naar onze handdoeken en ga zitten. Opeens zie ik naast me een briefje liggen. Ik vouw het open en lees wat erin staat. 'Lieve judith, ik wil dat je me vind. Volg gewoon de hartjes die ik in het zand het getekend, moeilijker is het niet. Succes! xxxNH'

NH? Noord-Holland? Oh nee, natuurlijk niet. Niall Horan! Ik sta op en neem het briefje mee. Het eerste hartje zie ik meteen. Ik buk om het beter te bekijken, volgens mij staat er iets in. Met moeite omcijfer ik de letters. 'Be' staat er. Hoezo, be? Oh, ik snap het. Waarschijnlijk staat er in elk hartje een woord. Ik pak uit mijn tas een pen en schrijf het woordje 'be' op het papiertje. Makkelijker te onthouden. Ik loop verder. Na ongeveer 10 meter zie ik weer een hartje. Weer buk ik. 'my' staat er. Ik schrijf het op. 'Be my...' Wees mijn wat? Ik word gek! Snel ga ik verder. Al snel zie ik het volgende hartje. Nee, ik zie het mis. Het zijn er twee! In de eerste staat 'girl'. Nu heb ik al: 'Be my girl.' Yes! Klinkt goed! In het tweede hartje staat: 'friend'. Nee hè, ben ik nou gefriendzoned? Snel plak ik alle woorden bij elkaar. 'Be... my... girl... friend...' Girlfriend! Be my girlfriend! Eindelijk snap ik het. Met een big smile loop ik verder. Ik volg grote pijlen die Niall ook in het zand heeft getekend. Uiteindelijk kom ik aan bij een restaurantje. Al snel zie ik Niall op een bankje zitten met een gitaar. Ik loop naar hem toe. Hij slaat wat akkoorden aan en begint te zingen.

Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed...


Verder zingt hij niet en hij kijkt me aan. 'Be my girlfriend...' fluistert hij.
Ik knik, en opeens zoen ik hem. Achter me hoor ik dat Louis, Harry, Zayn, Liam en Manon ons gevonden hebben. Een luid 'oeeeeeee' klinkt in koor en ik voel hoe Niall's lippen krullen.


Reacties:


juutjee19
juutjee19 zei op 2 juni 2013 - 12:51:
aaaaaah

ik vind hem super leeeuk )
thank youuuuuuu
XX


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 1 juni 2013 - 23:11:
Cutee!!!!! Kan nie wachte ntot je mijn SA schrijft!!!

Xx


Malikaa
Malikaa zei op 1 juni 2013 - 23:07:
Awhhhh, dit is zooo cute
She's gonna love it
xXx