Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 22.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

2 juni 2013 - 14:08

433

7

288



22.

Aan de muur leunend sta ik op. 'Ik moet echt gaan,' mompel ik. Zayn knikt. 'We zien je morgen avond. We moeten nog bespreken hoe we hier gaan ontsnappen,' zegt hij. Ik knik. 'Ik zie je dan,' mompel ik. Ik loop de grote zaal weer binnen en laat mijn blik glijden over de lege tafels. De zaal is verlaten. Alleen X is er, hij staat op mij te wachten. (X is de wachter bij de grote ijzeren deur, remember?) 'Hi there,' mompel ik. Hij steekt zijn hand even in de lucht als begroeting. 'Laten we gaan." Ik loop de trappenhuis in en loop alle trappen af. Achter me hoor ik de zware voetstappen van X. Ik moet echt een keer naar zijn naam vragen.
Als ik door de grote deur heen gelopen ben, zie ik Rue languit op de grond liggen. Met naast haar en plas bloed. Niemand die er is om haar te helpen, alleen een in paniek geraakte Amy. Ik snel naar haar toe, en buk door mijn knieën. 'Wat is er gebeurd met haar?' schreeuw ik. Geen idee waarom ik schreeuw, door de adrenaline waarschijnlijk. 'Joe was hier. Hij bracht een nieuw meisje. Rue schreeuwde dat dit niet normaal is, dat hij haar leven veranderde in iets wat zij de hel op aarde noemde. Ze had helemaal gelijk, maar hij pikte het niet. Hij heeft haar neer gestoken met zijn zakmes,' zegt ze in een adem teug. Met grote ogen kijk ik haar aan. Dan draai ik me om en ren naar ijzeren deur. Met mijn vuisten bons ik erop. 'Haal een f****g dokter!' gil ik. Als er na vijf minuten geen antwoord komt, zak ik huilend neer. Natuurlijk is er niemand die komt helpen.
Waarom helpt niemand?' fluister ik schor. Snikkend klauter ik omhoog. Ik loop naar Rue toe, zak door mijn knieën, en kijk naar haar wond.Mijn handen breng ik naar haar been, en raak de wond aan. Ik trek een pijnlijk gezicht. 'Gooi een mes.' zeg ik. Als ik er een toegegooid krijg, snijd ik een stukje van de onderkant van mijn jurk af. De rest scheur ik eraf. Ik heb nu een lap stof in mijn handen. Ik pak haar been, en wikkel de lap stof om haar wond heen. Dan loop ik weer naar de deur en bons erop. 'Haal Nathan, nu!' gil ik. Hopend dat ze hem ook echt halen, loop ik weer terug naar haar. Ik pak haar hand vast, en hoop dat ze niet te veel bloed verloren heeft. 'Hou vol.' fluister ik.

~~~~
dit is echt een slecht stukje maar oke. :/


Reacties:

1 2

falinlove1D
falinlove1D zei op 3 juni 2013 - 20:56:
noooo rue mag niet dood!! gewoon niet!
en ze moeten echt snel ontsnappen!!
snel verder xxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 3 juni 2013 - 7:49:
Het is heus geen slecht stukje!
Maar wel beetje zielig .. ;-)


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 2 juni 2013 - 14:56:
Dom dom dom.
Als ze dat meisje neersteken, kan ze toch niet meer werken?

Na gut. Ik denk dat Harry komt helpen i.p.v. Nathan.


lilovelou
lilovelou zei op 2 juni 2013 - 14:50:
Go on girl!


Malikaa
Malikaa zei op 2 juni 2013 - 14:30:
Nooooo!!! Rue mag niet dood, en ze moeten echt ontsnappen........!
Snel verder
xXx