Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 008

The Badgirlz.[pauze]

2 juni 2013 - 15:52

661

4

281



008

Tadaa daar is die dan! Hope you like it! xx

IK WAS ZWANGER!! Toen keek ik bij Lara. Zei was ook ZWANGER. Ik wist niet meer wat ik moest doen en Lara ook niet. We keken nog een keer op het doosje. En het klopte. We waren Zwanger.. wat moesten we doen.. spookte in ons hoofd door. We moesten huilen.. we waren zwanger.. en we waren nog zo jong.. Hoe moesten we het tegen onze ouders vertellen.. dat konden we niet. Als hun achter komen dat we toch naar het parkje zijn geweest.

Thomas vroeg aan mij als we vanavond komen. Ik ga wel ga jij ook mee? Vroeg ik. ‘’Uhm.. oke ik ga ook mee’’ Zei Lara. Ik moet maar eens gaan. Tot vanavond zei ik tegen Lara. ‘’Oke is goed’’ Zei Lara. Verberg je test goed! Zei ik. ‘’Zal ik doen’’ Zei Lara. Ik pakte mijn test en liep naar de deur. En ging naar huis. Ik was een beetje erg boos. Hoe kon dit gebeuren.

Ik deed mijn fiets in de schuur. En liep naar binnen. ‘’Wat is er?’’ Vroeg mijn ouders aan mij. Oh niks hoor zei ik. Ik liep naar boven. En was woedend. Ik verstopte mijn test goed. Waar mijn ouders die nooit zal vinden. Ik was kapot. Ik wist het niet meer. Ik was nog jong. En dan al een kind. Maar ik weet nu al dat ik geen abortus wil doen. En hoe ga ik dit op de date zeggen tegen Zayn. Dat ik zwanger ben en verkracht. Door iemand die ik niet ken..

De dag ging voor bij. Ik maakte me klaar om naar het park te gaan samen met Lara. Het was best raar want nu ben je zwanger. En paar dagen gelden toen je er heen ging niet.. Mama, Papa ik ga naar Lara! Riep ik. ‘’Is goed’’ Riep mijn vader vanuit de woonkamer. Ik pakte mijn fiets en deed mijn muziek op mijn mobiel aan. Hopelijk vrolijkte dat mij een beetje op. Ik stuurde nog heel snel voor dat ik fietste een bericht.

Heeeii Lara,
Ik kom er aan.
Xx Me


Toen ik aankwam stond Lara al te wachten. Sorry, dat het lang duurde zei ik toen ik bij Lara stond. ‘’Geeft niet’’ Zei Lara. ‘’Ik zit te veel te denken..’’ Zei ik. ‘’Ik ook eigenlijk.’’ Zei Lara. ‘’Weetje ik weet 1 ding al wel’’ Zei ik. ‘’En dat is’’ vroeg Lara. Nou ik laat geen abortus doen zei ik. ‘’Mmm ik weet het nog niet’’ Zei Lara. Gelukkig hebben we nog tijd genoeg om er over na te gaan denken zei ik. ‘’Zullen we gaan?’’ Zei Lara. Ja, is goed. We fietsten samen naar het parkje. We zagen dat Thomas en Rowan er al waren.

‘’Heeii Dames’’ Zei Rowan. Hoooii. Waar waren jullie gisteren eigenlijk? Vroeg ik. ‘’nou we waren ffe naar een verjaardag van een vriend van ons’’ Zei Thomas. ‘’Waarom stuurde je geen berichtje naar ons dan??’’ Vroeg Lara. ‘’Hadden we niet echt tijd voor sorry’’ Zei Rowan. Ik dacht na ik denk dat het niet waar is wat hun zeggen. Het leek er heel erg op dat ze logen. Ik wist het niet meer. We gingen naast hun zitten. ‘’We moeten jullie wat vertellen’’ Zei Lara. ‘’Ja, dat hoorde ik’’ Zei Thomas. We zijn gisteren verkracht. Daar in de bosjes. We zaten hier op jullie te wachten en jullie kwamen niet. Toen werd alles zwart opeens. En later werden we wakker en hadden bijna haast niks aan. En vandaag hebben we een zwangerschap test gekocht en het bleek dat we allebei zwanger waren geworden… Zei ik. ‘’Omg! We gaat er aan jullie zitten!’’ Zei Rowan. ‘’Dat kan gewoon niet’’ Zei Thomas. ‘’Ze moeten hun vingers van jullie afhouden’’ Zei Rowan. ‘’Maar zijn jullie echt zwanger??’’ Zei Thomas. ‘’Ja echt waar..’’ Zei Lara. Verdrietig. Ik en Lara kregen tranen. Thomas en Rowan gaven ons een knuffel. ‘’Willen jullie dit niet tegen iedereen vertellen’’Zei Lara Het is een geheim.. Zei ik. ‘’Is goed’’ Zei Rowan. ‘’We zullen jullie proberen te gaan helpen’’ Zei Thomas.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 2 juni 2013 - 16:40:
Ik denk dat die 2 de dader zijn! Voorgevoel!(;
XxxSISxxX


Anne
Anne zei op 2 juni 2013 - 16:25:
Verder!!


Malikaa
Malikaa zei op 2 juni 2013 - 16:01:
Waarom heb ik zo'n gevoel dat Thomas en Rowan de verkrachters zijn.....
Snel verder
xXx


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 2 juni 2013 - 16:00:
Lief van Thomas en Rowan, alleen denk ik dat hun hun hebben verkracht....
Spannend, snel verfder