Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Holiday on a Dessert Eiland. » 002

Holiday on a Dessert Eiland.

2 juni 2013 - 17:03

389

2

213



002

Made by elma xx (Sorry dat het lang duurde.) Hope you like it!x

POV ROXI.

Aan gekomen bij het vliegveld gaven we wat geld aan de taxi. En pakten onze grote zware koffers. We liepen naar binnen en keken op het bord. We gingen naar het onbewoonde eiland. Dus moesten we kijken waar het stond. ‘’Daar staat onze vliegtuig’’ Zei Hailey. Jah klopt zei ik. ‘’Zullen we al vast naar de Balie gaan om te in te checken?’’ Vroeg Hailey. Ja, is goed, want die van ons is open. We zetten onze koffer op de weeg schaal. En de mensen gingen kijken als er niet te veel in zat. En vroegen aan ons als er iets in zat. Zoals wapens of eten. Bij ons zat er alleen maar kleding en make-up in. Daarna mochten we verder lopen naar de pasport controle. Gelukkig hadden we die nu bij ons. Alles was goed bij mij. En bij Hailey duurde het wat langer. Ik hoopte dat alles goed was. Een paar min later kwam ze naar me toe. ‘’Er is niks hoor, het was een leerling. Hij duurde alleen wat lang’’ Zei Hailey. Ohw, ik schrok al. Gelukkig was alles goed bij ons en liepen we nog naar de koffer controle en voor ons. Dat we niks mee hadden. We zetten onze koffer op de band en toen moesten wij door het poortje. We moesten alle sieraden en andere metalen dingen af doen. Anders ging het alarm af. Gelukkig ging er bij ons niks af. Daarna ging onze koffer naar het vliegtuig toe. En wij konden nog heel even winkelen. We hadden alle tijd. Er was zelfs een winkel met One Direction spullen. We gingen daar kijken en het was super groot. ‘’Ik wil wel alles hebben’’ Zei Hailey. Ik ook zei ik.
Na veel dingen gekocht te hebben. En wat eten hadden. Gingen we naar het vliegtuig. We hadden een mooi plekje bij het raam. Hailey zat bij het raam en ik er naast. ‘’Roxi?’’ Vroeg Hailey. Ja, wat is er? ‘’Ik heb echt hele erge vliegangst.’’ Zei Hailey. Waarom heb je het niet eerder gezegd? Vroeg ik. Ik dacht dat ik niet bij het raam zou gaan zitten. En dan niet heel erg last er van heb.’’ Zei Hailey. Ohw, Zullen we plekje ruilen? Vroeg ik. ‘’Ja doe maar’’ Zei Hailey. We ruilenden van ons plekje. Zo, beter? Zei ik. ‘’Jah, stukke beter’’ Zei Hailey.


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 9 juni 2013 - 15:07:
melding???


menepen
menepen zei op 2 juni 2013 - 20:03:
Melding???