Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » Q&A.

I Should Have Kissed You | One Direction

2 juni 2013 - 17:57

493

7

406



Q&A.

Waarom houd je je niet aan je afspraken? - Omdat ik een raar persoontje ben met te veel afspraken die ze vergeet.

Hoe spreek je Aoife uit?
Officieel spreek je Aoife zo uit, maar ik maak er zelf ee-oy-fie van. Kies gewoon iets wat je zelf lekker vindt klinken, zo kun je het makkelijker volgen en kun je je ook beter inleven in het verhaal.

Hoe kwam je op het idee voor dit verhaal?
Dit is een lastige vraag, ik denk dat het begon met dat ik One Direction ging luisteren, dat moet nu ongeveer een jaar geleden zijn geweest. Vanaf dat ik ze voor het eerst zag had ik Niall al meteen als mijn favoriet bestempeld. Ik denk dat alle solo’s van Niall en het gevoel dat ik echt zo’n beste vriend wilde hebben me ertoe gezet hebben om te starten met dit verhaal. Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat het het nummer I Should Have Kissed You was, maar dat is het niet. ISHKU was wel het nummer wat ik het allerleukste vond in het begin, vandaar dat ik het verhaal zo genoemd heb.

Hoeveel hoofdstukken komen er nog?
Ik ben van plan om zo’n 100 tot 120 hoofdstukken te schrijven, maar dat is alleen van dit verhaal, ik heb het vervolg namelijk al helemaal uitgedacht. Het zal natuurlijk langer duren voordat ook die online komt te staan, ik wil hem namelijk eerst goed uitgewerkt hebben op papier, maar vrees niet, hij komt er wel aan! Maak je geen zorgen, het wordt geen saai verhaal, plottwists en cliffhangers zijn namelijk mijn favoriete stukken om te lezen en uit te werken, waardoor dit verhaal er dus vol mee zal zitten.

Wie is je favo boy?
Aangezien ik al in mijn tweede vraag heb beantwoord wie mijn favoriete 1D’er is neem ik hier de vrijheid om gewoon mijn favo celeb neer te zetten. Waarom, Silje? Waarom? Nou, gewoon omdat het kan. Haha. Mijn favo celebrity is Logan Lerman. Ik vind hem echt een goede acteur, en die looks... Smelt. Oh, en vergeet ook vooral Alex Gaskarth niet! Sexy as hell!

Wat is je favo liedje?
Aangezien ik de vorige vraag ook anti-1D heb beantwoord, doe ik dat met deze ook. Maar pas als ik mijn favo 1D nummer genoemd heb natuurlijk! Op dit moment is mijn favo 1D nummer She’s Not Afraid. Vooral omdat het een heerlijk nummer is om op los te gaan en het echt zo’n summer-spirit heeft. Mijn favo anti-1D nummer op dit moment is Lightning In A Bottle van The Summer Set, omdat het die heerlijke partysfeer heeft waar ik altijd naar op zoek ben in nummers.

Hoe kom je op inspiratie?
De inspiratie komt vooral uit de muziek die ik luister, dat kan van alles zijn. Vaak heb ik van tevoren al een aardig idee waar ik heen wil met een verhaal en werk ik dat daarna verder uit, maar ik schrijf vooral op gevoel. Ik moet dus ook vooral niet onder druk schrijven, want dan maak ik er simpelweg een potje van. Verder weet ik niet waar ik mijn inspiratie vandaan haal, ik denk ook deels uit het dagelijks leven.


Reacties:

1 2

falinlove1D
falinlove1D zei op 3 juni 2013 - 6:35:
Bedankt voor de antwoorden!!
Nu weet ik hoe ik aoife moet uit moet spreken!!
Snel verder xxx


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 2 juni 2013 - 23:08:
YES ik sprak Aoife goed uit! Maar dat kwam omdat ik die naam al eerder in een boek had gelezen
Oh, and I love Logan Lerman! Daarom is Percy Jackson ook zo leuk! ;P
Maar ik ga snel naar het volgend hoofdstuk! XXX


Maureennx
Maureennx zei op 2 juni 2013 - 21:53:
ik sprak het uit als aaajoife ofzo hahaha. het lijkt heel erg op eva in t engels
xx


Lotteimy
Lotteimy zei op 2 juni 2013 - 20:42:
Good answers


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 2 juni 2013 - 20:23:
Oeh! Ik spreek Aiofe uit als: Aai-jof