Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 009

The Badgirlz.[pauze]

2 juni 2013 - 19:58

589

4

259



009

Hope You Like It! xx

*De dag van de date van mij met Zayn.*

Ik was zo zenuwachtig ik moest allemaal dingen zeggen waar ik zo bang van was dat hij me niet meer wilt. Want misschien wil hij nu geen kind. Maar ik wel. De tijd ging voorbei en ik ging naar het plekje waar we hadden afgesproken.

Ik pakte mijn fiets en fietste er naar toe. Toen ik er was zag ik dat Zayn en de rest er ook waren. Eigenlijk was ik blij dat hun er ook waren en ook aan hen kon gaan vertellen. Ik deed mijn fiets op slot. En liep naar binnen ik begon helmaal te trillen. Dit was ook mijn eerste date die ik had gehad.

‘’Hello Romy’’ Zei Zayn. Hello Zayn. Zei ik. Ik ging zitten en het zag er heel leuk uit. En iets verder rechts van mij zaten de rest van 1D. I need to tell you something know First. Zei ik tegen Zayn. ‘’Oh, Tell me’’ Zei Zayn. Ik wees naar de rest dat de rest ook moest komen. Ze kwamen er bij. En gingen ook zitten bij ons.

*In het Engels zei ik: *
Vorige week ben ik en Lara zijn verkracht in het park. We zaten te wachten op Thomas en Rowan. Alleen die kwamen maar niet. Toen kregen we een zak op onze hoofd en werden we mee genomen. Naar de bosjes. En het werd allemaal zwart voor mijn ogen. En ik weet alleen niet door wie dat was en zei ook niet..En ik weet niet wat is er gebeurd. Maar ik en Lara hebben de dag erna een test gedaan. En het bleek dat we zwanger zijn.. Alleen je mag dit tegen niemand zeggen. Het is een geheim van ons. En onze ouders weten er niks van. Want we mochten niet in het donker naar het park en we zijn en toch geweest. En de volgende dag zijn we naar we naar hun toe geweest en ze zeiden dat ze naar een verjaardag gingen. Maar ik en Lara geloven dat niet. Zei ik verdrietig. Ik kreeg een arm om me heen en Zayn en de rest troste mij.

‘’I am not going to tell somebody’’ Zei Liam.‘’But, Is this real?’’ Zei Niall. Yes, it is zei ik. Ik brak ik tranen los. ‘’I really think it is Thomas And Rowan.’’Zei Harry. Mm maybe.. Zei ik twijfelend. Ze konden het niet geloven dat het met ons was gebeurd. De date was verder super! We vonden elkaar super leuk. Toen vroeg Niall als ik mijn mobiel even mocht geven. Ik gaf hem mijn mobiel. Na een min kreeg ik mijn mobiel weer terug. Ik keek wat hij had gedaan. Hij had een berichtje naar Lara gestuurd:

Hello Lara.
It is me Niall.
I hope you also want a date.
But then with me.
Xx Niall Horan.


Dat was super lief van hem. Dat hij ook een date wou. En dan met Lara. Ik was blij. En mijn date was super. Ik kreeg na een poosje en berichtje:

Hello Niall,
I do want a date with you!
Xx Lara.


Ik gaf het door aan Niall. Hij was super blij ermee. We hadden nog een heel gesprek er over de verkrachting. ‘’I think we need a plan’’Zei Louis. ‘’Yes, Then we can see if it is Thomas en Rowan. En we hadden een plan bedacht. Om te kijken als het hun waren…‘’I think if you and Lara say that jou are not coming that they are coming. And get a girl that they see’’ Zei Louis. ‘’And you need to hide’’ Zei Liam. That’s a good idea. Zei ik.


Reacties:


falinlove1D
falinlove1D zei op 2 juni 2013 - 22:48:
Jeej ze hebbe een plan bedacht!
Hopelijk werkt het plan ook!
Snel verder xxx


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 2 juni 2013 - 20:01:
Wat lief!! Gauw verder!! En toppie geschreven!!

Xx


Malikaa
Malikaa zei op 2 juni 2013 - 19:03:
Awhhh, zo lief van hun
Snel verder
xXx


Janitaa
Janitaa zei op 2 juni 2013 - 18:45:
The heros! * Veegt traantje weg *
Snel veder!

XxxSISxxX