Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones » Number six

Stand Alones

2 juni 2013 - 20:18

711

8

441



Number six

Heeeey mensen! Hier is dan mijn zesde SA, speciaal voor Lianne (lilovelou) <33 I hope you like it <33 xXx

Verward kijk ik om me heen. Waar ben ik? Owh ja, ik weet het alweer. Ik sta op, klop het zand van mijn broek, en loop het strand over. Alleen. Alleen ik, de zee, en de grauwe lucht.
Ik loop, maar zonder bestemming. Waar moet ik heen? Naar Nathalie? Kan niet. Naar mijn tweelingzus? Kan ook niet. Ik was hier alleen. Ook al waren er zoveel andere mensen op deze wereld. Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak, doe mijn oordopjes in, en zet het eerste de beste liedje op. Live while we’re young van One Direction. Direct krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik loop verder, en in de verte doemt opeens een oranje busje op. No way!
Ik begin te rennen. Naarmate ik dichterbij kom, weet ik het zeker. Het is het busje van de ‘What makes you beautiful’ clip. Ik ga ervoor staan. Wow, dit is zo cool!! Ik vraag een jongen die ervoor staat of hij een foto wilt maken. ‘Tuurlijk.’ Ik ga ervoor staan en houd een paar poses aan. Na een paar foto’s te hebben genomen geeft hij mijn mobiel terug. ‘Hou je van vintage auto’s?’ Ik kijk op. ‘Nee, eigenlijk niet. Maar dit busje ziet er gewoon precies hetzelfde uit als het busje uit een videoclip.’ Een glimlach vormt zich op zijn gezicht.
‘Als je wilt, mag je wel een kijkje in het busje nemen.’ Ik kijk hem vragend aan. ‘Is dit busje van jou dan?’ ‘Nou ja, niet echt van mij. maar ik heb de sleutels ervan.’ Apart…. Maar mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn argwaan. ‘Oke!’ Een glimlach siert zijn gezicht en hij steekt de sleutel in het slot. Een klik. ‘Stap maar in.’ Ik stap in, dit is zo awesome! Ik pak mijn mobiel uit mijn zak, en neem een paar foto’s. ‘Kan ik ook achterin kijken??’ ‘Tuurlijk, kom maar.’ Ik stap uit en loop naar de deur. Hij doet hem open, en daar zie ik de spullen liggen die verdacht veel lijken op de spullen uit de videoclip. Verbaasd kijk ik de jongen aan. ‘Zeg eens, hoe heet je eigenlijk?’ Als mijn vermoede juist is, dan leef ik straks niet meer. ‘Beloof je dat je niet flipt?’ Ik knik. Hij haalt zijn pet van zijn hoofd. Bruine haren komen tevoorschijn. Zijn zonnebril volgt. Onzeker kijkt hij me in mijn ogen. Zijn groen/blauwe ogen, die ik herken uit duizenden. Dat is gewoon, dat is gewoon….. Argh!!! ‘En je kon het niet gewoon vanaf het begin zeggen?!’ vraag ik lachend, mezelf afvragend hoe ik in hemelsnaam zo rustig kan blijven. ‘Dus je nu weet je hoe ik heet, toch?’ zijn glimlach is weer terug op zijn gezicht. Ik knik en steek mijn hand uit. ‘Lianne.’ Hij legt zijn hand in de mijne. ‘Je hebt een hele mooie naam.’ Ik voel een blos op mijn wangen komen. ‘Dank je.’ ‘Kom, dan gaan een stukje rijden!’ Ach ja, waarom ook niet. Ik stap weer in, en voorzichtig rijdt hij weg. Een giechel ontsnapt uit mijn mond. Vragend kijkt hij me aan. ‘Ik wist niet dat je echt zo traag reed,’ zeg ik lachend.
‘Haha, heel grappig.’ Heel even lukt het hem om zijn gezicht in een plooi te houden, maar dan barst hij in lachen uit. Na een half uur rond te hebben gereden stopt Louis de auto. We zijn weer terug bij het strand. Terwijl ik uitstap zie ik hoe de zon langzaam begint onder te gaan. ‘Ehm, heb je misschien zin om nog iets te gaan drinken?’ ‘Gezellig!’ Samen lopen we naar een strandtentje, zijn arm op mijn schouder leunend. Vlinders rommelen in mijn buik. Als we bestelt hebben gaan we op een bankje zitten. De drankjes worden op het tafeltje voor ons neergezet. ‘Lianne, ik vond het echt heel gezellig vandaag…’ ‘Ik ook.’ Het bloed stroomt naar mijn wangen. Ik kijk naar de zee, waar de zon langzaam in verdwijnt. Ik voel hoe hij zijn hand op mijn wang legt, en zo mijn hoofd omdraait. Zijn ogen boren zich in de mijne.
‘Do you believe in love at first sight?’ Ik knik. Het was de waarheid. Hij buigt zich voorover. Drukt zijn lippen vederlicht op de mijne. Ik doe een oog open, en zie het laatste stukje zon onder gaan.


Reacties:

1 2

1Dlover
1Dlover zei op 31 juli 2013 - 14:33:
this one is fukking awesome!
i love thisone


Ims
Ims zei op 8 juni 2013 - 18:36:
Ik ga snel andere stukjes lezen!!!

Snel verder!!!


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 3 juni 2013 - 17:01:
AAHHWW
Echt mooi !
XXX


lilovelou
lilovelou zei op 2 juni 2013 - 21:01:
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
*fangirling*
Xxxx a very happy girl


Lotteimy
Lotteimy zei op 2 juni 2013 - 20:38:
I LOVEEEEE IT! & She's gonna love it too!