Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 21 | Liam.

I Should Have Kissed You | One Direction

3 juni 2013 - 10:05

426

6

291



21 | Liam.

Vandaag was ik de hele dag wezen winkelen met Danielle, we waren nu zo'n negen maanden samen, maar zagen elkaar jammer genoeg niet zo vaak als dat ik zou willen. Nadat we samen geluncht hadden was ik weer terug naar huis gereden, waar ik Harry achter zijn laptop vond en Zayn buiten op het balkon. Toen ik terug naar beneden liep door het trappenhuis hoorde ik een gefrustreede schreeuw van boven komen. Ik rende naar boven, en zag dat de deur van Niall's appartement open stond. "Niall, waar ben je?" riep ik ongerust. "Slaapkamer." schreeuwde Niall terug, zo te horen was hij niet in een al te goed humeur, ik liep naar zijn slaapkamer, waar ik hem in zijn boksershort op het bed aantrof. "Nialler, wat is er?" vroeg ik, en ik keek naar de kleding die onder zijn kastdeuren lag. "Even geen genialler," zei hij met een gefrustreerd gezicht "ik heb vanavond een afspraakje met Aoife." zei hij. Ik ging naast hem zitten en legde mijn hand op zijn schouder. "Maar dat is toch juist geweldig?" merkte ik op, nog geen twee tellen later werd mijn hand van Niall's schouder afgeschud. "Jawel, dat weet ik zelf ook wel, maar ik weet niet wat ik aan moet.." mompelde hij, en hij sloeg zijn vuist in zijn matras. "Oké, laten we beginnen bij het begin, wat gaan jullie doen?" vroeg ik. "Ik neem haar mee naar Nando's en daarna komen we hierheen, waar we een film kijken met warme choco en koekjes." zei Niall. "Oké, dus een niet al te opvallende outfit, maar toch wel iets voor jou." mompelde ik, en ik stond op en begon door zijn kast te pluizen. Even later lag er een beige broek op het bed, met daarop een wit shirt en een blauw vest. "Ik weet niet of dit wat is?" vroeg ik me hardop af. "Liam, je bent geweldig! En dan met mijn witte gympen, en dan ben ik klaar!" riep Niall, en hij stond op en vloog me om mijn nek. "Geen dank," begon ik "zorg nou maar dat jij op tijd klaar bent voor je afspraakje van vanavond, want ik denk niet dat je Aoife wilt laten wachten." Niall schudde zijn hoofd, en begon de kleding die op het bed lag aan te trekken. "Nogmaals bedankt, Liam." zei Niall toen hij de kleding aan had en de mouwen van zijn vest opstroopte. "Zoals ik al zei, geen dank, zorg jij nou maar dat Aoife het leuk heeft vanavond." zei ik, en ik liep terug naar mijn eigen appartement.


Reacties:

1 2

1Diloveniall
1Diloveniall zei op 3 juni 2013 - 23:35:
snel verder!

xx
Spannend nuuuuuu


Maureennx
Maureennx zei op 3 juni 2013 - 21:41:
aah how cutee <3
go onnn!


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 3 juni 2013 - 17:03:
Aahw
Snel verder!!! XXX


Lotteimy
Lotteimy zei op 3 juni 2013 - 12:31:
Liiiiiaaaam: he's gonna save ya!
Wat een skatje is het toch !
Snel verderrrr x


lilovelou
lilovelou zei op 3 juni 2013 - 11:47:
Go on!!!