Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Eleven

Meant To Be - Harry Styles

30 juni 2013 - 17:53

1582

12

741



Chapter Eleven

Ik heb ook een trailer gemaakt voor mijn fanfiction ookal is het een beetje laat.. Ik heb geprobeerd om er iets leuks van te maken het is niet 100% goed maarjah .. Hier kunnen jullie de trailer zien: http://www.youtube.com/watch?v=GjxozwrNO1w&feature=youtu.be Ik vind dit zelf niet zo een boeiend hoofdstuk maar ik beloof jullie dat ik de volgende keer een leuker hoofdstuk zal schrijven. Enjoy x Image and video hosting by TinyPic

Harry pakte mijn koffer en we liepen samen naar de taxi’s. Onderweg zeiden we helemaal niks, ik had mijn hoofd op Harry’s borstkas gelegd en hij had zijn arm om me heen geslagen. Een diepe zucht verliet mijn mond. Ik was zo gelukkig als ik bij hem was.
Toen we eindelijk bij mijn huis waren aangekomen nam Harry mijn koffer mee naar binnen. Toen ik de sleutel in het slot draaide en naar binnen stapte zag ik de jongens en Alisa op de bank zitten met telefoons in hun handen.
“Waar was jij?! Ik heb je godverdomme minstens twintig keer gebeld. Waar denk jij naartoe te gaan? Zonder afscheid te nemen. Ik dacht dat we vrienden waren Amelie. Ik dacht dat je me als een zusje zag,” riep Alisa met tranen in haar ogen.
“Alisa… ik kon het niet. Ik kon geen afscheid nemen, anders zou ik nooit weg kunnen gaan. Het spijt me zo erg,” zei ik met mijn blik op mijn schoenen.
Alisa schudde haar hoofd en liep richting haar kamer met tranen in haar ogen.
Ik ging op de bank zitten en legde mijn hoofd in mijn handen. Ik voelde dat iemand zijn arm om me heen sloeg.
“Ze is heel erg geschrokken dat ze je nooit meer zou zien Amelie, ze draait wel weer bij.” Ik herkende Niall’s stem.
“Jullie zijn vast heel erg moe, gaan jullie anders slapen wij letten wel op Alisa,” zei Liam.
Ik knikte en stond op, Harry liep achter me aan.
“Ik ga eerst even douchen Harry,” zei ik toen Harry op het bed ging zitten.
Hij knikte.
Ik pakte mijn spullen en liep de deur in naast mijn inloopkast.
Ik draaide de kraan open en stapte onder de douche. Ik voelde het water over mijn rug naar beneden glijden. Het voelde net of het water al het zorgen meenam.
Nadat ik klaar was met het douchen deed ik mijn pyjama aan en deed de deur naar mijn slaapkamer open.
Harry lag al te slapen, hij zag er zo lief uit. Ik glimlachte en liep naar mijn bed. Ik ging er voorzichtig in liggen en kroop dicht tegen Harry aan.
Hij knuffelde me.
“I love you,” mompelde hij in zijn slaap.
“I love you too,” fluisterde ik glimlachend terug en deed mijn ogen dicht.
Een paar uur later deed ik mijn ogen open en zag dat Harry al wakker was.
Hij staarde naar me met zijn mooie groene ogen.
“Hey beauty,” fluisterde hij.
Ik glimlachte naar hem toen hij zijn vingers door mijn haren haalde.
“Dit is de eerste keer,” fluisterde hij.
Ik keek hem vragend aan.
“De eerste keer?” Vroeg ik.
“Ja, de eerste keer dat ik zoiets voel voor een meisje,” zei hij langzaam.
Ik voelde precies hetzelfde voor Harry, ik heb nog nooit zoiets gevoeld bij een jongen. Als ik bij Harry ben voel ik me altijd veilig en op m’n gemak. Hij is de jongen waar ik van houd. Net of we voor elkaar bestemd zijn.
“Dit is ook de eerste keer voor mij Harry,” zei ik terwijl ik omhoog naar hem keek en een kus op zijn mond drukte.
Maar hij ging door met zoenen, ik voelde hoe hij zijn tong in mijn mond liet glijden en onze tongen speelden met elkaar. Het was een van de meest gepassioneerde zoenen die ik ooit had gehad. Ik ging helemaal op in de zoen en ging met mijn handen door zijn krullen. Ik voelde hoe hij boven op me klom en we begonnen heviger te zoenen. Toen onze lippen elkaar niet meer aanraakte hapte ik naar adem. Ik wilde zijn lippen weer voelen en trok zijn hoofd weer naar de mijne. Vlak voor mijn gezicht stopte hij en keek me in mijn ogen aan en ik zag weer zijn o zo bekende scheve grijns op zijn gezicht.
“Wat?” Vroeg ik.
“Niks, je bent gewoon zo mooi,” zei hij en hij drukte zijn zachte rode lippen weer op de mijne.
Toen we opeens de deur hoorden kloppen stopten we meteen met zoenen en gingen weer normaal liggen.
“Jaa?” Riep ik.
De deur werd opengemaakt en Liam kwam naar binnen.
“Komen jullie naar de woonkamer we hebben pizza besteld dan gaan we samen lekker eten,” zei hij.
Ik en Harry knikten en stonden op. Liam deed de deur dicht en liep terug naar de woonkamer.
Toen ik de deur open wilde doen om naar de woonkamer te gaan voelde ik hoe Harry zijn handen van achteren om mijn middel sloeg.
Ik draaide me om en keek in de glinsterende ogen van Harry. Hij had zijn scheve glimlach op zijn gezicht toen hij een stap naar voren deed. Uit reflex zette ik een stap naar achteren en voelde hoe mijn rug de muur raakte.
Harry boog zich naar me toe en ik voelde voor de zoveelste keer vandaag zijn lippen op de mijne, ze waren zacht en warm. Ik sloeg mijn handen om zijn nek en kuste hem teder terug.
Ik voelde hoe zijn krullen mijn wang raakten en hoe hij me kusjes in mijn nek gaf.
“Harry ze wachten op ons,” zei ik terwijl ik er stiekem wel van genoot.
“Mmmh,” mompelde hij terwijl hij me overal in mijn nek kusjes gaf.
Ik legde mijn handen op zijn borstkas en duwde hem zachtjes weg.
“Kom op, ze wachten op ons,” herhaalde ik nogmaals.
Harry keek me met een pruillip aan, ik drukte een kus op zijn mond en trok hem mee de deur uit richting de woonkamer.
De jongens waren druk aan het praten en Alisa was er ook bij komen zitten maar ze zag er niet bepaald vrolijk uit.
“Oh daar zijn ze hoor, de tortelduifjes,” zei Zayn met een brede grijns op zijn gezicht.
Ik bloosde en ging meteen naast Louis op de bank zitten samen met Harry.
“Ik ben wel echt blij voor jullie dat Paul er verder geen groot probleem van heeft gemaakt jongens,” zei Liam.
Hij was altijd zo lief.
“Hij moet het durven om Harry ook nog verdrietig te maken, dan krijgt hij met mij te maken,” zei Louis heel stoer.
De jongens lachten hem een beetje uit toen hij opeens uit het niets zijn blouse open scheurde en: “SUUUUPERMAAAN!” riep.
Nu lag iedereen in een deuk, zelfs Alisa kwam niet meer bij van het lachen. Louis was ook echt een sukkeltje, maar ik hield van hem.
“Hahaha thanks bro,” zei Harry toen hij bijgekomen was van het lachen.
“Waar blijven de pizza’s nouuu,” zei Niall met een pruillip.
“Niall je hebt net nog een broodje voor jezelf gemaakt,” zei Zayn.
“Sorry hoor, ik heb gewoon honger dat kan toch,” zei Niall met een kinderstemmetje.
“Ja, als we het over Niall Horan hebben dan kan dat jaa,” zei Harry lachend.
Opeens hoorden we de bel gaan en Niall rende naar de deur. Haha soms leek hij echt op een klein kind.
Toen hij even later aankwam met 9 pizzadozen keken we hem vragend aan.
“Uhh jaa ik heb er 3 voor mezelf besteld,” zei hij blozend.
“Jij bent ook echt een vreetzak he,” zei ik lachend.
De anderen lachten mee en er verscheen een glimlach op Alisa haar gezicht. Ik kond er echt niet tegen om haar zo verdrietig te zien, en al helemaal niet als dat door mij kwam.
Nadat we onze pizza’s hadden opgegeten was het al laat.
“Gaan we dan maar jongens?” Vroeg Liam toen hij opstond.
“Waarom blijven jullie niet slapen?” Stelde ik voor.
Hij keek de jongens even vragend aan en ze knikten.
“Waar moeten we dan slapen… Ik zeg het jullie alvast, ik ga niet bij Louis in bed slapen, want hij snurkt als een vliegtuig,” zei Zayn meteen.
“Helemaal niet! Dat zeg je alleen omdat je zelf zo erg snurkt. Ik snurk toch niet jongens,” riep Louis verontwaardigd uit.
“Uhmm misschien heeft Zayn gelijk,” zei Harry heel voorzichtig.
“You bitch!” Riep Louis en begon te stoeien met Harry.
Toen ze eindelijk klaar waren deed Harry zijn haar goed.
“Maar ik hou nog steeds van je,” zei hij met een brede grijns en sloeg zijn arm om Louis’ schouder.
“Uhm oke, we hebben één logeerkamer Harry kan wel bij mij op de kamer slapen en twee personen kunnen hier op de bank slapen maar dan komen we één plaats te kort,” zei ik.
“Ik kan bij Alisa op de kamer slapen, nu ze toch mijn vriendin is maakt het niks uit,” zei Niall met een brede grijns.
We keken hem allemaal niet begrijpend aan.
“Oh… shit…” zei hij en deed zijn had voor z’n mond.
“Uhmm ja, we moesten het nog tegen jullie zeggen maar omdat Niall zo een grote flapuit is…” Legde Alisa uit.
“Ik ben echt blij voor jullie!” Riep ik uit en vloog in Alisa haar armen.
Ik was even vergeten dat ze boos op me was maar gelukkig knuffelde ze me terug en schonk me een glimlach.
Nadat de jongens Alisa en Niall hadden feliciteert besloten we dat Louis in de logeerkamer zou slapen, omdat hij blijkbaar zo erg snurkt en Liam en Zayn zouden in de woonkamer op de bank slapen.
“Slaaplekker jongens,” zei ik en liep samen met Harry naar mijn kamer.
Ik plofte neer op mijn bed toen Harry naast me kwam zitten. Uit mijn ooghoeken zag ik dat hij naar me staarde.
Ik keek hem aan en hij glimlachte naar me. Zijn ogen waren zo mooi en zo onweerstaanbaar.
Hij gaf me een kus op m’n mond.
“I really like you Amelie,” fluisterde hij met zijn hese stem in mijn oor.
Ik kreeg kriebels in mijn nek door zijn adem en glimlachte.
“Zullen we slapen? Ik ben nog steeds moe,” zei ik.
Hij knikte en we kropen samen onder het dekbed.
Ik had mijn rug naar hem omgedraaid en hij had zijn arm om me heen geslagen en drukte me stevig tegen zich aan.
“Sleep well beauty,” fluisterde hij in mijn oor en gaf me een zoen op mijn wang.
Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en mijn ogen vielen langzaam dicht…


Reacties:

1 2 3

Mimi zei op 14 juli 2013 - 14:38:
Melding??


laurastyles
laurastyles zei op 30 juni 2013 - 19:02:
ik kan echt niet meer stoopen met Lezen xd


tamarastyles
tamarastyles zei op 27 juni 2013 - 16:48:
lief! je trailler is echt superleuk gelukt maar dat had ik als reactie op youtube gezet


HarryStyles
HarryStyles zei op 4 juni 2013 - 21:58:
ohjaaaa en je filmpje, echt wow!


HarryStyles
HarryStyles zei op 4 juni 2013 - 21:55:
whoop whoop fast reader over here! je verhaal is echt echt echt leuk!
melding