Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Why does Tom weird » Er is iets met Tom

Why does Tom weird

12 april 2009 - 13:54

411

1

351



Er is iets met Tom

Hij ontvangt een brief en is wat afwezig bij het feestje van Milowa. Zijn vriendin.

#1
Er is post. Bill loopt erop af. ‘Albert Hein, Feedback, Intertoys, en een brief voor jou Tom!’ Bill opent de brief maar Tom is net sneller, pakt t uit zijn handen en loopt naar z’n kamer. Als hij de brief opent ziet hij staan :

Tom,

Ik heb eens ergens over nagedacht. Sinds ik je ken heb ik al zo’n vreemd raar gevoel. Alsof ik..

Op dat moment roept Bill hem.
‘WAT IS ER NOU?’ schreeuwt Tom hard.
‘Ik heb Milowa aan de telefoon, ze vraagt of we vanavond nog naar der verjaardag komen’. ‘Hmm, ja’.
Tom leest de brief verder en gooit hem daarna precies in de prullebak.
‘Geen zin in dat soort flauwekul’ zegt hij hardop denkend.

Nadat ze gegeten hebben gaan ze richting Milowa’s huis. Ze hebben deel 3 van D-N-Angel voor haar verjaardag gekocht. Ze is heel erg Manga fan*. ‘Zou ze blij zijn met haar cadeau?’ vraagt Bill blij aan Tom.
‘Hm, ja vast’ zegt Tom een beetje vaag.
‘Hee wat is er met jou, sinds vanmiddag doe je zo vaag’. ‘Niks, ik ben gewoon chagerijnig. Niet goed geslapen ofzo’.
Bill belt aan en Milowa doet heel blij open.
‘Hey, kom binnen. Pak wat te drinken en ga zitten’.

Heel de avond was Tom wat afwezig.
‘Gaat het wel lieverd’ zegt Milowa. Tom kijkt haar aan en knikt. Dan kijkt hij weer de andere kant op. Ze pakt z’n hand en loopt naar buiten.
Daar gaan ze op een bankje zitten.
Terwijl Bill in de woonkamer rustig verder danst, praten Milowa en Tom buiten verder. ‘Waarom ben je zo afwezig’?
‘Ik voel me gewoon niet zo lekker. ‘T is niks’. ‘Waarom ben je dan gekomen?’
‘Omdat jij belangrijk voor me bent’. En dan zoenen ze.
Daarna lopen ze weer naar binnen en gaan ze verder feesten.

De volgende ochtend is Bill al gedoucht wanneer Tom beneden komt.
‘Goedemorgen broertje. Nog lekker gefeest gister?’. Even was Tom de brief vergeten maar toen kwam het weer in hem op.
‘Uhm jahoor, het was heel gezellig. Vooral met Milowa enzo’.
Bill heeft niks door en loopt naar de bank om vervolgens tv te gaan kijken.
Nadat Tom gedoucht heeft gaan ze naar de studio.
Ze moeten nog één liedje afmaken, een naam voor het album en dan is de cd af!
Nadat Toms zijn stuk ingespeeld heeft gaat hij een luchtje scheppen.
Wanneer hij buiten is voelt hij alsof hij in de gaten wordt gehouden. Na dat hij z’n sigaret opheeft kijkt hij om zich heen maar ziet niks. ‘Vast paparazzi. Die verdomde mensen ook altijd’ en loopt naar binnen.


* Manga is een stripverhaal


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 12 april 2009 - 12:21:
snel verder gaan... Arme tom.. ik wil weten wat in die brief staat :d Ben erg nieuwgierig aangelegt