Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » I'm the cousin of Caspian » I'm the cousin of Caspian 1

I'm the cousin of Caspian

12 april 2009 - 12:12

156

1

360



I'm the cousin of Caspian 1

Dit stuk speelt zich af op aarde op een eiland waarvan niemand weet dat het sinds 7 jaar bewoond word.

Nathan dwaalde alleen rond zoals altijd. Hij had geen vrienden maaar hij kon er toch ook niets aan doen dat hij de enige van zijn leefteid was was. alle kinderen zijn op zijn minst 2 jaar jonger of 7 jaar ouder. Hij kende deze plek ondertussen zo goed dat hij er blindelings heen kon lopen. Hij schrok toen ook heel hard toen hij plotseling een opening in de rotswand zag. Vlak naast een hoop grote stenen die volgens Nathan de toegang tot een grot afsluiten. Hij had er zijn vader eens naar gevraagd maar die had dat nogal bruuks ontkent. Nathan kroop dichterbij en hoewel er een vreselijke koude uit de opening kwam werd hij er onweerstaanbaar naar toe getrokken. Nathan rilde even het voelde alsof het winter was in de grot. Nathan kroop verder... Opeens stond hij in een grote grot er hing magie in de lucht dat voelde hij. Toen klonk er een stem.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 12 april 2009 - 12:16:
Snel verder gaan.. spannent
Dus snle verder gaan he xx